این بازیگر از بازنشستگی پیش از موعد خود خوشحال است!

این بازیگر از بازنشستگی پیش از موعد خود خوشحال است!

میا واشیکوفسکی بازیگر 33 ساله استرالیایی اعلام کرد حضور در هالیوود او را فریب داده و او را از واقعیت دور کرده است.

به بازیگرها – به نظر می رسد میا واسیکوفسکی از بازنشستگی زودهنگام خود از صنعت هالیوود بسیار خوشحال است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، میا واشیکوفسکی که از 15 سالگی بازیگری را آغاز کرده است، از دوری از صنعت سینما بسیار خوشحال است.

این ستاره 33 ساله که در فیلم های آلیس در سرزمین عجایب به کارگردانی تیم برتون بازی کرد، به اشتراک گذاشت که در حال حاضر در کشور خود استرالیا زندگی می کند و از زندگی خود “بسیار خوشحال” است.

واشیکوفسکی در مصاحبه ای با مجله IndieWire برای پیپل، تجربیات خود را در زمانی که در سیدنی بود بازگو کرد.

او در این گفت و گو اعلام کرد که از سن نزدیک به 15 سالگی در پروژه های مختلف ایفای نقش کرده است. میا بازیگری خود را از سال 2004 با بازی در سریال استرالیایی به نام «همه مقدسین» آغاز کرد.

صحبت های بازیگر زن درباره صنعت سینما!

او درباره بازنشستگی زودهنگام خود توضیح داد: «خیلی خوب است اگر بتوانم بخشی از هر دو را داشته باشم. ترجیح می دهم هر از چند گاهی در صنعت سینما و سینما فعالیت شخصی خود را داشته باشم.

اما هرگز نمی خواهم به زمانی برگردم که مدام درگیر پروژه های مختلف بودم. من می خواهم بیشتر در زندگی انجام دهم. بازیگری به تنهایی دیگر برای من کافی نیست.

میا در مورد صنعت هالیوود ادامه داد: بخش های بسیار خوبی در صنعت وجود دارد. با این حال، تصور عمومی کاملاً متفاوت از واقعیت است.

حقیقت و شرایط کار در این صنعت با اخلاق و عادات من مناسب نیست. این صنعت به راحتی می تواند باعث شود که یک فرد دیدگاه و شخصیت واقعی شما را از دست بدهد زیرا با شما بسیار عجیب رفتار می شود.

خیلی عجیب است که بازیگری تنها بخش زندگی شما باشد.”

آخرین نقش میا واسیکوفسکی به زودی اکران می شود. در Blueback او نقش یک اقیانوس شناس را بازی می کند که نوعی ماهی کمیاب را کشف می کند.

این فیلم در تاریخ 3 مارس 2023 در ایالات متحده اکران خواهد شد.

پست این بازیگر بابت بازنشستگی پیش از موعدش خوشحال است! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.