این بازیگر اعتراف کرد که برای حمایت از خواهرم در کن شرکت نکردم!

این بازیگر اعتراف کرد که برای حمایت از خواهرم در کن شرکت نکردم!

با آغاز هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن، نمایش فیلم «آیین عجیب زندگی» ساخته «پدرو آلمادور» با بازی «اتان هاوک» و «پدرو پاسکال» شایعات زیادی را به همراه داشت.

بامداد – «پدرو پاسکال» بازیگر اصلی فیلم علیرغم همه تبلیغاتی که در یک ماه گذشته برای حضور در جشنواره کن انجام داده بود، اما در 18 می در تمام رویدادهای مربوط به فیلم غایب بود. مراسم عجیب زندگی» در کن. او در جشنواره کن شایعاتی مبنی بر اختلافش با گروه فیلمسازی ایجاد کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، روز گذشته رسانه «تلموندو» با انتشار مطلبی مدعی شد که پدرو پاسکال برای تامین معاش خانواده اش از جشنواره کن کناره گیری کرده و مشکلی با گروه فیلمبرداری ندارد.

به گزارش این رسانه فرانسوی، پاسکال به جای تبلیغ فیلمش در جشنواره کن ترجیح داد در جشن فارغ التحصیلی خواهرش «لوکس پاسکال» شرکت کند.

پس از انعکاس شایعات اخیر با انتشار چندین داستان، پدرو پاسکال تایید کرد که برای حمایت از خانواده و خواهرش از جشنواره کن کناره گیری کرده است، زیرا جشنواره کن هر سال برگزار می شود، اما رویدادهای خانوادگی تکرار نمی شود.

لوکس پاسکال 30 ساله هفته گذشته از مدرسه هنر جویلیارد فارغ التحصیل شد. در مصاحبه ای با مجله Esquire در سال 2021، او فاش کرد که تراجنسیتی است و برادرش پدرو اولین کسی در زندگی او بود که این را پذیرفت و خود را پیدا کرد. واقعا به او کمک زیادی کرده است.

نوشته این بازیگر اعتراف کرد که برای حمایت از خواهرم در کن شرکت نکردم! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.