این بازیگر اولین سفیر جهانی برند لوکس گوچی از هند است!

این بازیگر اولین سفیر جهانی برند لوکس گوچی از هند است!

در حالی که او برای اولین حضور خود در هالیوود آماده می شود، آلیا بات بازیگر به عنوان اولین سفیر جهانی خانه مد گوچی از هند معرفی شد.

به بازیگرها – آلیا بهات بازیگر محبوب 30 ساله به عنوان اولین سفیر جهانی برند گوچی از هند انتخاب شد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، آلیا بهات برای اولین حضور خود در هالیوود با فیلم «قلب سنگی» آماده می شود. این بازیگر 30 ساله که به عنوان اولین سفیر جهانی خانه مد گوچی انتخاب شده است، خود را “مفتخر” خواند.

آلیا بهات با انتشار چند تصویر موفقیت بزرگ خود را با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این بازیگر درباره این همکاری نوشت:

من مفتخرم که نماینده خانه مد گوچی نه تنها در هند بلکه در صحنه جهانی هستم. میراث گوچی همیشه الهام بخش و مجذوب من بوده است. من مشتاقانه منتظر نقاط عطف بسیاری هستم که با گوچی ایجاد خواهیم کرد.”

ستایش بزرگ برای بازیگر زن

به محض اینکه آلیا این خبر بزرگ را به اشتراک گذاشت، شبکه های اجتماعی او مملو از پیام های تبریک شد. طرفداران و حتی دیگر ستاره های بالیوود شروع به تمجید از این بازیگر برای موفقیت بزرگ او کردند.

از افراد مشهوری که به این بازیگر 30 ساله تبریک گفتند می توان به آنوشکا شارما، جانهوی کاپور، وانی کاپور، نیتو کاپور، بیپاشا باسو و بومی پدنکار اشاره کرد.

از طرفی دوست صمیمی او آکانشا راجان نیز از آلیا تعریف کرد. او در قسمت نظرات این پست اینستاگرامی نوشت: من فقط در اینستاگرام هستم که هر روز از موفقیت شما شگفت زده می شوم.

درست مانند دیپیکا پادوکن و پریانکا چوپرا، آلیا بات نیز سعی دارد راه خود را در هالیوود هموار کند.

این دومین دستاورد بزرگ آلیا در سال جاری است. چند روز پیش، او اولین رویایی خود را در بزرگترین رویداد مد جهان، Met Gala انجام داد.

در عرصه کاری، آلیا بات قرار است امسال با فیلم «قلب سنگی» در کنار بازیگران مشهوری مانند گال گدوت و جیمی دورنان اولین حضور در هالیوود را تجربه کند.

نوشته شده توسط بازیگر زن، اولین سفیر جهانی برند لوکس گوچی از هند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.