این بازیگر به زودی مادر می شود!

خبر بارداری لینزی لوهان منتشر شد.

لیندسی لوهان بازیگر محبوب هالیوود در پیامی شیرین به هوادارانش اعلام کرد که در انتظار اولین فرزندش است.

به بازیگرها – لیندسی لوهان بازیگر جنجالی و مشهور هالیوود با انتشار پستی اینستاگرامی به هوادارانش اعلام کرد که منتظر دومین فرزندش است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این ستاره 36 ساله پس از به اشتراک گذاشتن خبر بارداری خود به سرعت با پیام های محبت آمیز و شاد طرفدارانش مواجه شد.

لینزی با به اشتراک گذاشتن عکسی از لباسی که روی آن عکس نوزادی روی آن قرار دارد و زیر آن نوشته «به زودی…» خبر خوشحال کننده را اعلام کرد.

لینزی در توضیح این پست نوشت: «ما هیجان زده و خوشحالیم.

لینزی که از سنین پایین کار خود را در صنعت هالیوود آغاز کرد، سال گذشته برای اولین بار ازدواج کرد. این بازیگر زن که با یک مشاور مالی ازدواج کرده است، چند ماه بعد این خبر را تایید کرد.

“من نیمه گمشده ام را پیدا کردم”

این ستاره در ماه نوامبر در برنامه جیمی فالون در مورد خاص بودن زندگی مشترک و ازدواج خود صحبت کرد.

وی در مورد زندگی شخصی خود گفت: زندگی من فوق العاده است نیمه گمشده ام را پیدا کردم فردی که نمی دانستم در زندگی با او آشنا خواهم شد یا نه.

لیندسی لوهان که برای اولین بار در 3 سالگی برای برند معروف فورد مدل شد، درباره همسرش به صبح تایم گفت: “او مرد فوق العاده ای است. من او را دوست دارم. ما یک تیم واقعی هستیم.”

لیندسی لوهان در حال حاضر به همراه همسرش در دبی زندگی می کند. او از آوریل سال گذشته با لایک نظرات درباره شایعات بارداری خود به این شایعات دامن زده بود.

لینزی پس از سال ها سال گذشته با یک فیلم جدید به صنعت سینما بازگشت.

در ماه نوامبر، این زوج با انتشار عکسی در اینستاگرام، سومین سالگرد زندگی خود را با همسرشان جشن گرفتند.

این بازیگر به زودی مادر می شود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.