این بازیگر رکورد عجیبی در ازدواج خود به ثبت رساند!

این بازیگر رکورد عجیبی در ازدواج خود به ثبت رساند!

ستاره سریال Baywatch در 28 سال گذشته 6 بار ازدواج کرده است.

به گزارش صبح به نقل از سیتنا، پاملا اندرسون ستاره سابق گارد ساحلی دلیل ادامه ازدواجش را توضیح داد.

ستاره سابق گارد ساحلی که در سریال دهه 1990 نقش سی جی پارکر را بازی کرد، در 28 سال گذشته 6 بار ازدواج کرده است.

در سال 1995، خبر ازدواج اندرسون با درامر Mötley Crüe تامی لی منتشر شد که اندرسون از او دو فرزند دارد.

آنها در سال 1998 طلاق گرفتند اما دوست باقی ماندند.

هشت سال بعد، این بازیگر با نوازنده کید راک [خواننده، آهنگساز و رپر آمریکایی] او ازدواج کرد که اولین ازدواج از یک سری ازدواج های کوتاه مدت بود.

دوباره طلاق

او یک سال بعد از او طلاق گرفت و دو بار با بازیکن پوکر حرفه ای ریک سالمون ازدواج کرد – یک بار در سال 2007 و بار دیگر در سال 2014 که هر ازدواج یک سال به طول انجامید.

کوتاه ترین ازدواج اندرسون در سال 2020 بود. زمانی که با دوست تهیه کننده قدیمی خود جان پیترز ازدواج کرد.

با وجود این واقعیت که رابطه آنها تنها 12 روز به طول انجامید، پیترز اخیراً فاش کرد که قصد دارد 10 میلیون دلار را در وصیت نامه خود به همسر سابقش واگذار کند. [به ارث] و مدعی شد که اندرسون از این تصمیم آگاه نبوده است.

در همین حال، آخرین و “بدترین” ازدواج اندرسون در سال 2020 بود. زمانی که با دن هیهورست، معماری که برای بازسازی خانه دوران کودکی خود استخدام کرده بود، ازدواج کرد. آنها در سال 2022 از هم جدا شدند.

ازدواج های متعدد

پاملا اندرسون رکورد عجیبی در ازدواج ایجاد کرده است.

اندرسون در مصاحبه ای جدید درباره ازدواج های متعددش گفت: می دانم که همیشه ازدواج می کنم، اما فقط می خواستم دوباره برای بچه هایم خانواده تشکیل دهم.

او در مصاحبه ای با تایمز گفت: “اما در عین حال، من به کسی اجازه نمی دهم از من سوء استفاده کند، و نمی خواهم فرزندانم فکر کنند که باید این موضوع را تحمل کنند.”

بنابراین این همیشه خط قرمز من بود، زمانی که احساس می کردم آنها شاهد بدرفتاری با من هستند – زیرا آنها نباید یاد بگیرند که با زنان بدرفتاری کنند.”

و حتی با وجود اینکه مدام طلاق می‌گیرم، نمی‌توانم اجازه بدهم این اتفاق بیفتد.»

روایت عشق در کتاب

خاطرات جدید اندرسون، Pamela With Love، و مستند جدید نتفلیکس، Pamela, A Love Story، هر دو در 31 ژانویه اکران خواهند شد.

نوشته این بازیگر زن رکورد عجیبی در ازدواجش ایجاد کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.