این بازیگر سرشناس سینما به بیماری سختی مبتلا شد!

این بازیگر سرشناس سینما به بیماری سختی مبتلا شد!

هیو جکمن بازیگر مشهور استرالیایی از سرطان پوست رنج می برد و از مردم خواسته است که از خود در برابر نور خورشید محافظت کنند.

به گزارش بازیگرها به نقل از انتخاب، هیو جکمن بازیگر مشهور استرالیایی دوباره تحت آزمایش سرطان پوست قرار می گیرد. این ستاره سرشناس سینما با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از انجام آزمایشات بیشتری برای سرطان پوست خبر داد.

این بازیگر 54 ساله در این ویدئو با بانداژ روی بینی خود ظاهر شد و از فالوورهایش پرسید: “لطفا هر چقدر هم که می خواهید برنزه باشید، کرم ضد آفتاب بزنید. ارزشش را ندارد. باور کنید.”

جکمن در این ویدئو توضیح می دهد که پزشکش متوجه “چیزهای کوچکی روی پوست او شده است که ممکن است سرطان یا نوعی سرطان سلول پایه باشد.”

جکمن گفت که در چند روز آینده نتایج آزمایشات خود را دریافت خواهد کرد.

این بازیگر سینما برای اولین بار در سال 1392 تحت عمل جراحی سرطان پوست قرار گرفت و از آن زمان تاکنون حداقل 6 عمل جراحی داشته است.

کم خطرترین نوع سرطان

کارسینوم یا سرطان سلول پایه که در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید ایجاد می‌شود، یک غیر ملانوم (غیر ملانوما) است – به این معنی که احتمال انتشار آن در سراسر بدن بسیار کمتر است.

به گفته سازمان بهداشت بریتانیا، درمان سرطان های پوست غیر ملانوما در 90 درصد موارد موفقیت آمیز بوده است.

جکمن به طرفداران خود اطمینان داده است که این نوع سرطان پوست “کم خطرترین” است، اما گفت که امیدوار است وضعیت او به مردم یادآوری کند که از خود در برابر نور خورشید محافظت کنند.

جکمن در سال 2015 به مجله People گفت که تشخیص سرطان پوست او برای او “غافلگیرکننده” بود.

او گفت: «شنیدن کلمه سرطان همیشه کمی شوکه کننده است.

وی ادامه داد: وقتی استرالیایی هستید، این یک چیز رایج (سرطان پوست) است، گفت: من هرگز در سنین بزرگسالی از ضد آفتاب استفاده نکردم، بنابراین مستعد آن بودم.

جکمن که در سیدنی، استرالیا از پدر و مادری مهاجر انگلیسی به دنیا آمد، بیشتر برای بازی در نقش ولورین در سریال مردان ایکس شناخته می شود.

نوشته بازیگر سرشناس سینما به بیماری سختی مبتلا شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.