این بازیگر هیچ شباهتی به نقش «سفید برفی» خود ندارد!

این بازیگر هیچ شباهتی به نقش «سفید برفی» خود ندارد!

ریچل زگلر بازیگر 22 ساله از طرفداران می خواهد که او را در بحث های بیهوده در مورد نقش سفید برفی درگیر نکنند.

به بازیگرها – مانند بازیگر پری دریایی، ریچل زیگلر درگیر بحث نژادپرستانه در مورد نقش خود در فیلم دیزنی شده است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، ریچل زگلر بازیگر 22 ساله آمریکایی نمی خواهد در فیلم سفید برفی جدید دیزنی درگیر بحث های بیهوده درباره انتخابش شود.

زگلر اخیراً عکس هایی از خود در دوران کودکی منتشر کرده است که لباس برخی از شاهزاده خانم های معروف دیزنی را پوشیده است. او در پیامی از هوادارانش خواست که او را در بحث فیلم آینده اش وارد نکنند.

بازیگر «داستان وست ساید» در این پست نوشت: از محبت کسانی که در فضای مجازی از من دفاع می کنند قدردانی می کنم.

با این حال، لطفا مرا به بحث های بیهوده در مورد انتخاب بازیگران این فیلم نکشید. من واقعاً نمی‌خواهم این بحث‌ها را ببینم.»

یکی از عکس های به اشتراک گذاشته شده زگلر را در دوران کودکی با لباس سفید برفی نشان می دهد. در حالی که سه عکس دیگر که به می 2005 بازمی‌گردد، بازیگر زن را با لباس خوشگل در The Devil and the Beautiful نشان می‌دهد.

زگلر توضیح داد: “امیدوارم همه بچه ها بدانند که می توانند یک شاهزاده خانم باشند.”

هالی بیلی، دیگر شاهزاده خانم جدید دیزنی نیز به این توییت واکنش نشان داد. او همچنین برای بازی در نقش پرنسس پری دریایی آریل در فیلم جدید این شخصیت با واکنش نژادپرستانه روبرو شد.

بیلی، 23 ساله، در یک پست توییتری نوشت: «ما شما را خیلی دوست داریم. تو واقعا شاهزاده خانم کاملی هستی.»

بازیگر لاتین از نقش سفید برفی خود می گوید!

همانطور که هالی بیلی هنگام اعلام نقش خود در پری دریایی تجربه کرد، انتخاب زگلر در نقش سفید برفی با واکنش نژادپرستانه کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی مواجه شد. این بازیگر لاتین تبار، سفید برفی جدید دیزنی است.

زیگلر در مورد بازیگری اش در نقش سفید برفی گفت: «هرگز فکر نمی کردم این اتفاق برای من بیفتد. شما معمولاً سفید برفی را به عنوان یک دختر لاتین تصور نمی کنید.” این بازیگر تأیید کرده است که فیلمبرداری فیلم سفید برفی را در جولای 2022 به پایان رسانده است.

من فکر می کنم سفید برفی در کارتون اصلی 13 سال دارد. می خواستیم تغییرات قابل توجهی در دستان او ایجاد کنیم.

بنابراین با سن او شروع کردیم و گفتیم: نه، او در این فیلم 18 سال دارد.

زگلر گفت: “او کمی مستقل تر است.” او در غم و اندوه زندگی می کند. منظورم این است که احساسات پیچیده زیادی دارد که ما تصمیم گرفتیم در آنها غوطه ور شویم.”

زیگلر در کنار گال گدوت در نقش ملکه شیطانی در فیلم آینده بازی خواهد کرد. مارک وب این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای نوشته گرتا گرویگ و ارین کرسیدا ویلسون کارگردانی می کند. سفید برفی قرار است در تاریخ 22 مارس 2024 در سینماها اکران شود.

نوشته این بازیگر هیچ شباهتی به نقش «سفید برفی» او ندارد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.