این بازیگر ۱۹ ساله پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری را رد کرد!

این بازیگر ۱۹ ساله پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری را رد کرد!

میلی بابی براون بازیگر 19 ساله بریتانیایی پیشنهاد 10 میلیون دلاری برای بازی در پروژه جدید مربوط به سریال معروفش “چیزهای عجیب” را رد کرد!

به بازیگرها – میلی بابی براون که در سال 2016 با بازی در سریال “چیزهای عجیب” به شهرت رسید تصمیم گرفت تجربیات جدید و متفاوتی کسب کند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، میلی بابی براون دستمزد 10 میلیون دلاری را برای ایفای نقش در اسپین آف سریال موفق Stranger Things رد کرده است.

این بازیگر جوان مصمم است پروژه های جدید و متفاوتی را امتحان کند و با ایفای نقش های دیگر شناخته شود. میلی تنها ۱۱ سال داشت که بازیگری را در سریال «چیزهای عجیب» آغاز کرد.

این بازیگر منتظر نقش های جدید است!

میلی در این سریال که توسط شبکه خانگی نتفلیکس ساخته می شود، نقش اول محبوب Eleven را بازی کرده است.

داستان و جزئیات این پروژه جدید تا به امروز علنی نشده است.

نتفلیکس در تلاش است تا خطوط داستانی این اسپین آف را تا پخش اولین تریلرها مخفی نگه دارد.

با این حال، اعلام شده است که میلی در سری جدید هیچ نقشی را ایفا نخواهد کرد زیرا به دنبال آزمایش پروژه های جدید است.

فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things تابستان امسال منتشر می شود. به گزارش صبح، ملی در این فصل بار دیگر نقش یازده را بازی می کند.

در مصاحبه ای با مجله Seventeen در اوایل این ماه، ستاره جوان فاش کرد که از طرفداران سرسخت سریال پرطرفدار HBO، “نیلوفر سفید” است.

ملی نیز در این گفت و گو از آمادگی خود برای بازی در فصل دوم این سریال خبر داد. به نظر می رسد این ستاره جوان امیدوار است در فصل دوم این سریال به او پیشنهاد بازی شود.

ملی همچنین در این مصاحبه از خانواده و دوستان خود تشکر کرد.

او گفت که موفقیت و سلامت روانی خود را پس از به شهرت رسیدن ناگهانی مدیون حمایت اطرافیانش است.

این بازیگر 19 ساله پیشنهاد 10 میلیون دلاری را رد کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.