این خواننده به خاطر حسادتش به برادر کوچکترش گریه کرد!

این خواننده به خاطر حسادتش به برادر کوچکترش گریه کرد!

جو جوناس خواننده معروف گروه «برادران جوناس» در مصاحبه اخیر خود از حسادت خود به برادر کوچکترش صحبت کرده است!

AM – جو جوناس پس از انتخاب برادر کوچکترش نیک جوناس به عنوان قاضی در “The Voice” از حسادت گریه می کند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، جو جوناس به موفقیت برادرش حسادت می کرد! او در مصاحبه اخیر خود از رقابت خانوادگی خود صحبت کرده است.

این خواننده فاش کرد که با شنیدن خبر انتخاب برادر کوچکترش به عنوان یکی از داوران مسابقه خوانندگی، از حسادت گریه کرده است.

ستاره «کمپ راک» توضیح داد که این خبر را هنگام تماشای کنسرت فلیت‌وود مک در مدیسون اسکوئر گاردن در مارس 2019 شنیده است. جو جوناس به یاد می‌آورد: «این خبر را در عجیب‌ترین مکان ممکن شنیدم. من آنقدر حسادت کردم که با آهنگ های این خواننده فریاد زدم.»

جو جوناس که با دو برادرش نیک 30 ساله و کوین 35 ساله در این مصاحبه شرکت کرده بود، افزود: “البته تلخ بود. من برای برادرم بسیار خوشحال بودم، اما احساس غمگینی هم داشتم، زیرا این موقعیت را از برادرم می خواستم. ته قلبم.”

با وجود رقابت، برادران جوناس همیشه از یکدیگر حمایت می کنند!

جو در سال 2018 به مدت یک فصل در مسابقات ویس استرالیا مربی است. کوین جوناس، برادر کوچکتر نیک و جو نیز در مصاحبه ای اضافه کرد که به نظر او جو برای این کار شایستگی بیشتری نسبت به نیک دارد. با این حال، جو جوناس اضافه کرد که برادر کوچکترش به عنوان داور کار بزرگی انجام داد و فوق العاده بود.

نیک یکی از داوران فصل هجدهم و بیستم این مسابقه خوانندگی بود. آریانا گرانده خواننده زن معروف در فصل های بعد جایگزین این خواننده مرد شد.

با وجود رقابت، این سه برادر در این مصاحبه تاکید کردند که هنوز در یک تیم هستند و هدف اصلی آنها این است که فردی با نام خانوادگی جوناس برنده شود.

نیک جوناس همچنین فاش کرد که او و جو هر دو برای یک نقش در فیلم آینده Wicked در سال 2024 تست بازیگری داده اند. جو همچنین به دنبال سخنان برادر کوچکترش اضافه کرد:

“ما همدیگر را تشویق کردیم تا نقش را بدست آوریم. تصمیم گرفتیم که یکی از ما باید این نقش را دریافت کند. اما متاسفانه هیچ کدام از ما نتوانستیم این نقش را بدست آوریم.”

نوشته این خواننده از حسادت به برادر کوچکترش گریه کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.