این ستاره های معروف در مت گالا شرکت نکردند!

این ستاره های معروف در مت گالا شرکت نکردند!

بلیک لایولی، تیلور سویفت، بیانسه، لیدی گاگا، سلنا گومز، کیتی پری و بلا حدید از جمله ستارگانی هستند که امسال در مت گالا شرکت نکردند!

AM – بسیاری از ستاره ها و مهمانان همیشگی مت گالا در سال های گذشته تصمیم گرفته اند در مراسم امسال شرکت نکنند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، بسیاری از هواداران از عدم حضور این ستاره ها در مت گالا امسال بسیار شگفت زده شده اند! این مراسم که دوشنبه شب برگزار شد پر از نام های معروف هالیوود و دنیای مد بود.

خواهران کارداشیان-جنر، ریحانا، کیت ماس، نائومی کمبل و ریتا اورا از جمله مهمانان این مراسم بودند.

موضوع امسال رویداد خیریه مت کارل لاگرفلد بود. یک طراح مشهور آلمانی که به خاطر سال ها همکاری با برند Chanel شناخته می شود. این طراح مشهور در سال 2019 به دلیل سرطان درگذشت.

بلیک لایولی بازیگر مشهور آمریکایی یکی از مهمانان همیشگی مت گالا است. غیبت بلیک لایولی آنقدر مورد توجه قرار گرفت که به بحث توییتر تبدیل شد.

طرفداران نیز از تیپ متفاوت این بازیگر در سال های گذشته تمجید کردند.

این بازیگر که به ملکه مت گالا معروف است، پیش از این مراسم تایید کرده بود که امسال در این مراسم شرکت نخواهد کرد.

تیلور سویفت، خواننده مشهور آمریکایی و دوست صمیمی بلیک لایولی در این مراسم شرکت نکرد. با این حال غیبت این خواننده 33 ساله را می توان به راحتی توضیح داد.

تیلور سویفت اخیراً سه کنسرت در آتلانتا، جورجیا برای تور Eras خود اجرا کرد.

او حتی شب قبل از مت گالا کنسرتی اجرا کرد.

بیانسه خواننده مشهور 41 ساله نیز ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند. در واقع این خواننده زن پس از حضور در این مراسم در سال 2016 هرگز به مت گالا برنگشت.غیبت این خواننده زن نیز قابل درک است.

تور جهانی این خواننده با نام «رنسانس» از 10 می در استکهلم آغاز می شود. بنابراین این خواننده خود را برای کنسرت های هفته آینده آماده می کند.

ستاره هایی که دعوت مت گالا را رد کردند!

لیدی گاگا خواننده 37 ساله یکی دیگر از ستاره هایی است که با ظاهر خاص خود در فرش قرمز مت گالا شناخته می شود.

با این حال، دو سال متوالی است که لیدی گاگا در این مراسم شرکت نکرده است. به گزارش صبح امروز لیدی گاگا به تازگی فعالیت خود را در فضای مجازی متوقف کرده است.

این خواننده مشغول تبلیغ فیلم جدید خود به نام “Joker: Folie à Deux” است که به تازگی فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.

سلنا گومز 30 ساله نیز 4 سال متوالی است که روی فرش قرمز مت گالا دیده نشده است.

این خواننده و بازیگر توضیح داد که به محض پایان فیلمبرداری فصل جدید سریالش «فقط قتل ها در ساختمان» نیویورک را برای استراحت ترک کرده است.

کیتی پری به دلیل فیلمبرداری برنامه امریکن آیدل نتوانست در این مراسم شرکت کند.

کریسی تیگن مدل معروف و همسر جان لجند یکی دیگر از شرکت کنندگان ثابت این مراسم بود که امسال روی فرش قرمز دیده نشد. این مدل هیچ دلیلی برای غیبت خود ارائه نکرده است.

بلا حدید، سوپرمدل معروف، هری استایلز، جاستین بیبر و همسرش هایلی بیبر نیز از جمله ستارگانی بودند که با عدم حضور بر روی فرش قرمز مت گالا، طرفداران این مراسم را ناامید کردند.

این ستاره های معروف در مت گالا شرکت نکردند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.