این فیلم از زیلا امیرشاهی، مجری تلویزیونی در کانادا، بدون حجاب می‌گوید

این فیلم از زیلا امیرشاهی، مجری تلویزیونی در کانادا، بدون حجاب می‌گوید

در این قسمت از سایت خبری بازیگرها درباره دانلود کلیپ ها و ویدئوهای زیلا امیرشاهی مجری شبکه پنج سیمای ایران در کانادا همه را غافلگیر کرد، مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

فیلم صحبت های زیلا امیرشاهی از کانادا برای مخاطبان.

ژیلا امیرشاهی مجری برنامه های تلویزیونی ایرانی در فیلم کوتاهی از کانادا با مخاطبانش درباره کلاس های هنری صحبت می کرد. کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پس از تماشای این فیلم شوکه شدند که چرا این مجری محبوب تلویزیون ایران به کانادا مهاجرت کرده و اکنون کجاست.

درود بر شما دوستان عزیزم امیدوارم هرجا هستید سلامت و آرام باشید. می خواستم به شما یک خبر بدهم و آن این است که به همه علاقه مندان به یادگیری زبان فارسی اعلام می کنم که کلاس های حضوری خود را در زمینه مفاهیم اولیه بیان برگزار خواهم کرد. در ونکوور کانادا شروع به خواندن شعر مناسب و سخنرانی کردم. آرزو دارم فارسی را قدم به قدم با هم پاس کنم. امیدوارم ملاقات کنم

زندگینامه ژیلا امیرشاهی

زیلا امیرشاهی (زادهٔ ۸ فروردین ۱۳۳۹ در قزوین) مجری تلویزیون و مجری رادیو است.

ژیلا امیرشاهی دارای مدرک اقتصاد و بازرگانی است. او بیشتر به خاطر بازی در برنامه “Volveremos a casa” و همچنین حضور در کانال سلامت شناخته می شود.

زیلا امیرشاهی با سید جمال الدین تبسی نژاد نقاش معروف ازدواج کرده و حاصل ازدواج آنها 3 دختر است.

امیرشاهی ابتدا معلم زبان انگلیسی در آموزش و پرورش بود اما به دلیل نارضایتی از شغل و علاقه به صدا و سیما وارد سازمان صدا و سیما شد.

در سال 1350 به طور موقت در گروه علم و سیاست مشغول به کار شد و در سال 1352 وارد رادیو شد که آغاز کار حرفه ای او بود.

برنامه جهان دانش اولین اجرای رادیویی اوست و پس از آن در دو نمایش با مضامین متفاوت اجرا کرد که یکی نمایشی ادبی به نام گل گشت و دیگری نمایشی در حوزه دفاع مقدس به نام جلوه های ماندگاری بود.

نوشته زیلا امیرشاهی مجری بی حجاب تلویزیون در کانادا اولین بار در بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.