این قایق بادبانی بزرگترین موشک فضایی اروپا را حمل می کند. تحول صنعت کشتیرانی با انرژی پاک – بازیگرها

این قایق بادبانی بزرگترین موشک فضایی اروپا را حمل می کند.  تحول صنعت کشتیرانی با انرژی پاک – بازیگرها

این قایق بادبانی بزرگترین موشک فضایی اروپا را حمل می کند. تحول صنعت کشتیرانی با انرژی پاک اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

قایق بادبانی Canopy که دارای چهار بادبان 37 متری است، ماموریت ویژه و غیرعادی دارد. بزرگترین موشک فضایی اروپا حمل

مساحت هر یک از شمع ها. قایق سایبان 363 متر مربع مساحت دارد و در شرایط مساعد ظرفیت انتقال انرژی باد به یک کشتی 3150 تنی را دارد. البته منبع تغذیه اصلی این قایق در واقع یک جفت موتور دیزلی است. با این حال، می توانید ببینید آینده صنعت کشتیرانی من نگاه می کنم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • موشک فضایی سرنشین دار هند با موفقیت پرتاب شد [+ویدیو]
  • Solar Airship One بدون توقف به دور خود می چرخد
  • اولین مرکز داده زیر آب چین در عمق 35 متری نصب شد
  • کامیون خورشیدی اسکانیا ارائه شد; تامین سوخت با نور خورشید!

قایق بادبانی Canopy بزرگترین موشک فضایی اروپا را حمل می کند

مدیر کل شرکت فرانسوی Alises که این قایق را اداره می کند به نام نیل ژوو در مورد این قایق گفته است: با بهترین شرایط باد می توانیم تا 50 یا 60 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی کنیم، البته در برخی موارد این میزان. به 10 یا 15 درصد کاهش می یابد.

او ادامه داد:

ما در حال حاضر انتظار داریم به طور متوسط ​​حدود 30 درصد پس انداز کنیم، اما برای تحقق کامل این برآورد به چند سال دیگر نیاز داریم.

این موشک قرار است بزرگترین موشک فضایی اروپا باشد. آریان 6 نام دارد و قرار است در سال 2024 به فضا پرتاب شود، با این کشتی حمل خواهد شد. قطعات آریان 6 که در تاسیسات مختلف کشورهای اروپایی تولید می شوند باید به پایگاه فضایی آژانس فضایی اروپا واقع در گویان فرانسه منتقل شوند.

کانوپی که اولین سفر ماوراء اقیانوس اطلس را در اوایل نوامبر انجام داد، بارگیری قطعات موشکی خود را تکمیل کرد تا مرحله نهایی توسعه برنامه آریان 6 را آغاز کند. با حمل و نقل دریایی که برای جابجایی حدود 90 درصد کالاهای جهان استفاده می شود، این صنعت نیز مسئول است. برای 3 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای جهان. به همین دلیل سازمان بین المللی دریانوردی وابسته به سازمان ملل متحد تا سال 2050 تصمیم گرفته است تولید گازهای آلاینده این صنعت را به صفر برسانید.

با هدف جایگزینی سوخت های فسیلیانرژی باد به عنوان یک دارایی حیاتی برای دستیابی به این هدف پیشنهاد شده است. این رویکرد به کاهش نیاز به سوخت‌های فسیلی کمک می‌کند و به شرکت‌های کشتیرانی کمک می‌کند منبع انرژی پایدار و مستقلی را به دست آورند که در معرض نوسانات قیمت نباشد.

ژائو در این باره گفت:

“انرژی باد یک راه حل 100% برای کربن زدایی صنعت کشتیرانی نیست، اما بخشی است که دیگر نمی توان از آن غافل شد. 10 سال پیش، زمانی که به فکر گذاشتن دوباره بادبان ها بر روی کشتی های باری بودیم، بسیار عالی به نظر می رسید.” اما امروز، همانطور که بسیاری از خطوط هوایی قصد دارند همین کار را انجام دهند، بخش بزرگی از آینده است.”

بزرگترین موشک فضایی اروپا

کشتی Canopy با قابلیت حمل 5000 تن بار در سال 2022 در لهستان ساخته شد و در تابستان 2023 به آب انداخته شد. برمن، روتردام، لو هاور و بوردو و تحویل محموله های خود به پاریاکابو در گویان فرانسه.

این کشتی باری از بادبان هایی ساخته شده است که خدمه می توانند ارتفاع آن را در امتداد دکل کشتی تنظیم کنند. در سال 2010، این بادبان ها موفق شدند در یک مسابقه طراحی در ایالات متحده مقام اول را کسب کنند. با این حال، با استفاده گسترده از قایق های بادبانی، طرح های بادبانی جدیدی ارائه شده است.

تا الان 31 کشتی باری قایقرانی آنها با ظرفیت متوسط ​​400 تن در سطح جهان در آب هستند و پیش بینی می شود این تعداد تا پایان سال جاری به 50 تن برسد.

کارشناسان می گویند با توجه به رشد سریع امکانات زیرساختی، پیش بینی می شود تا اوایل سال 2025 تعداد این کشتی ها به 100 فروند برسد که اگرچه رقم قابل توجهی است اما با توجه به رقم ناوگان کشتی های جهان. که حدود 60 هزار کشتی تجاری است، ناچیز به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:

  • کاهش 50 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای با کار از راه دور!
  • استفاده از انرژی خورشیدی در فضا به زودی عملیاتی می شود
  • تماشا کنید: کاوشگر پارکر ناسا به یک طوفان خورشیدی برخورد می کند

نظر کاربران بازیگرها در مورد قایق Canopy چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

این قایق بادبانی بزرگترین موشک فضایی اروپا را حمل می کند. تحول صنعت کشتیرانی با انرژی پاک اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.