این مدل در مورد شایعه رابطه جدیدش سکوتش را شکست!

این مدل در مورد شایعه رابطه جدیدش سکوتش را شکست!

امیلی راتاجوفسکی مدل آمریکایی بالاخره سکوت خود را در مورد شایعه رابطه عاشقانه جدیدش با خواننده بریتانیایی هری استایلز شکست.

به بازیگرها – امیلی راتایوسکی در مصاحبه اخیرش با مجله ووگ در مورد شایعاتی که درباره او و هری استایلز منتشر شده صحبت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، امیلی راتاجوفسکی مدل مشهور 31 ساله ماه گذشته زمانی که یکی از طرفداران او را در حال معاشرت با هری استایلز 29 ساله دید، مرکز توجه بین المللی و حسادت میلیون ها نفر قرار گرفت.

ملاقات خصوصی این دو ستاره در توکیو ژاپن توسط یکی از طرفداران ضبط شد و بعداً به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

این لحظه توجه جهانیان را برانگیخت و اکنون امیلی راتایوسکی به طور مستقیم به آن لحظه پرداخته است. این مدل اعتراف کرده است که کمی عجیب است که زندگی عاشقانه او در صحنه بین المللی عمومی شده است.

این مدل به رابطه عاطفی جدید خود اعتراف کرده است!

امیلی در مصاحبه خود با Vogue Spain گفت: «خیلی عجیب است که تجربیات خاصی داشته باشی و سپس تمام دنیا بدانند و در مورد آن اظهار نظر کنند.

من کسی هستم که از یک رابطه سه ساله (با نوازنده جف مجید) به یک رابطه چهار ساله (با همسر سابق سباستین بیر-مکلارد) رفتم.

پس این اولین باری است که بعد از مدت ها قرار می گذارم. این تجربه اکنون برای من جدید و عجیب به نظر می رسد.

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اولیویا وایلد، نامزد سابق هری استایلز از رابطه عاشقانه جدید میان نامزد سابق خود و یک دوست نزدیک ناراحت است.

امیلی در مصاحبه جدید خود به این دعوا نیز اشاره کرد و فاش کرد: «درست است. این یک موضوع تاسف بار است.”

امیلی قبل از جنجال اخیرش درباره زندگی عاشقانه خود صحبت کرده است و این گمانه زنی را برانگیخت که او و هری هفته ها قبل از اینکه در ژاپن دیده شوند، یک رابطه عاشقانه را آغاز کرده بودند.

خانم مدل در مورد شایعه رابطه جدیدش سکوتش را شکست! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.