این گوشی های سامسونگ به روز رسانی جدید One UI 6.1 – Tecrato را دریافت خواهند کرد

این گوشی های سامسونگ به روز رسانی جدید One UI 6.1 – Tecrato را دریافت خواهند کرد

مقاله این گوشی های سامسونگ آپدیت جدید One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ با به روز رسانی جدید One UI 6.1 هوش مصنوعی گلکسی را در مدل های بیشتری به کاربران خود ارائه می دهد.

سامسونگ الکترونیکس امروز از در دسترس بودن ویژگی‌های گلکسی AI1 در دستگاه‌های گلکسی بیشتری خبر داد به روز رسانی جدید One UI 6.1 این به روز رسانی را تایید کرد سری Galaxy S23، S23 FE، Z Fold5، Z Flip5 و Tab S9 از اواخر ماه مارس در دسترس و در دسترس خواهد بود. به‌روزرسانی جدید که با سری گلکسی اس 24 که اخیراً راه‌اندازی شده است، از طریق یک رویکرد ترکیبی که هوش مصنوعی روی دستگاه و هوش مصنوعی مبتنی بر ابر را ترکیب می‌کند، سطح تجربه هوش مصنوعی موبایلی کاربران را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: سری گلکسی اس 23 به ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 مجهز شده است

آپدیت جدید One UI 6.1 چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

TM Roh، رئیس و مدیر کسب و کار تجربه تلفن همراه سامسونگ الکترونیکس گفت: با Galaxy AI، هدف ما نه تنها پیشگام در عصر جدیدی از هوش مصنوعی تلفن همراه است، بلکه تجهیز کاربران به دسترسی بیشتر به هوش مصنوعی قدرتمندتر است. . این تنها شروعی برای Galaxy AI است، زیرا ما قصد داریم تا سال 2024 این تجربه را برای بیش از 100 میلیون کاربر گلکسی به ارمغان بیاوریم و به ایجاد راه‌های نوآورانه برای استفاده از امکانات بی حد و حصر هوش مصنوعی موبایل ادامه دهیم.

ارتباطی که از موانع عبور می کند

اکنون، با به‌روزرسانی جدید One UI 6.1، حتی تعداد بیشتری از کاربران Galaxy می‌توانند از ویژگی‌های تقویت‌کننده ارتباطات Galaxy AI موجود در مدل‌های مجهز به هوش مصنوعی لذت ببرند. این ویژگی ها شامل امکان تنظیم آهنگ پیام و ترجمه پیام ها به 13 زبان مختلف با استفاده از دستیار چت است. کاربران گلکسی می توانند از طریق Live Translate که ترجمه صوتی و متنی برای تماس های تلفنی را فراهم می کند، قدرت تعاملات همزمان را تجربه کنند. با مترجم، کاربران همچنین می توانند در حین سفر با مردم محلی مکالمه خودجوش داشته باشند زیرا ویژگی صفحه جداگانه ترجمه متن را برای مکالمات زنده فراهم می کند.

به روز رسانی جدید One UI 6.1

بهره وری بی نظیر

ادغام گسترده‌تر Galaxy AI در سراسر اکوسیستم Galaxy، تجربه کاربری یکپارچه را در کارهای روزمره در مدل‌های مجهز به هوش مصنوعی امکان‌پذیر می‌کند و سطوح جدیدی از کارایی را ایجاد می‌کند. عملکرد جستجو با کشیدن انگشت برای جستجو با Google، ایجاد نتایج جستجوی بصری با یک حرکت دایره‌ای سریع بهبود می‌یابد. ویژگی‌های سازمانی بهبودیافته مانند Note Assistant به کاربران امکان می‌دهد قالب‌های جدید ایجاد کنند، خلاصه‌سازی کنند و یادداشت‌ها را ترجمه کنند، در حالی که «دستیار جستجو» به افراد امکان می‌دهد با تولید خلاصه‌های کامل از مقالات خبری، سریع‌تر به‌روز بمانند. دستیار رونویسی همچنین می تواند به راحتی موارد ضبط شده جلسه را رونویسی کند و خلاصه و ترجمه ایجاد کند.

خلاقیت توقف ناپذیر برای هنرمند درون شما

با Galaxy AI، سامسونگ نقش خود را در باز کردن پتانسیل خلاقانه افراد دو چندان می کند. آخرین به‌روزرسانی Galaxy مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که آزادی خلاقانه را حتی پس از گرفتن عکس تشویق می‌کند. از طریق تغییر اندازه مولد، دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند به راحتی اندازه اشیاء را در عکس‌ها تغییر اندازه، تغییر مکان یا مرتب کنند تا عکسی عالی ایجاد کنند. کاربران همچنین می توانند هر عکسی را سریعتر و راحت تر از همیشه با پیشنهادات روتوش صیقل دهند. نیازی به تکرار چندین عکس نیست، زیرا ویژگی Momentary Slow Motion می‌تواند فریم‌های اضافی برای فیلم‌های اسلوموشن ایجاد کند تا لحظات پر فعالیت را ثبت کند.

خلاقیت و سفارشی سازی به اینجا ختم نمی شود. شخصی‌سازی دستگاه‌های گلکسی با تصاویر پس‌زمینه تولید شده با هوش مصنوعی حتی ساده‌تر از قبل است و به دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا خلاقیت کاربران را زنده کنند.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی را به ساعت های هوشمند گلکسی بیاورد
  • سری گلکسی اس 23 به ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 مجهز شده است
  • به Samsung Galaxy A55 سلام کنید. عکس ها لو رفت
  • لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 3 مارس 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

نظر شما درباره به‌روزرسانی جدید One UI 6.1 و ویژگی‌های Galaxy AI چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: سامسونگ

مقاله این گوشی های سامسونگ آپدیت جدید One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.