این ۹ نفر به عنوان جذاب ترین مردان جهان شناخته شدند!

این ۹ نفر به عنوان جذاب ترین مردان جهان شناخته شدند!

به گزارش بازیگرها، زیبایی به طور کلی و به خصوص زیبایی چهره از آن دسته موضوعاتی است که به شدت به سلیقه افراد وابسته است و اگرچه معیارها و سلیقه جمعی در مورد آن در طول زمان دستخوش تغییرات واضحی شده است، اما همچنان امکان پذیر است. نظر من و شما متفاوت است در مورد زیبایی چهره یک سلبریتی خاص، از زمین تا آسمان متفاوت است.

اما آیا علم در مورد چنین موضوع سلیقه ای حرفی برای گفتن دارد؟

پاسخ البته همانطور که انتظار می رود مثبت است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط یک جراح پلاستیک معروف در سال 2020، علم به ویژگی های خاصی از چهره یک مرد رسیده است که بر اساس ذائقه جمعی مردم این دوران، زیبا و جذاب به حساب می آیند.

در نتیجه این تحقیق، دکتر جولین دی سیلوا موفق شد علاوه بر در نظر گرفتن نسبت طلایی، معیارهای خاصی را برای چهره مردان فهرست کند و بر اساس این نتایج، زیبایی چهره یک مرد را با روشی علمی سنجید. اما با چنین محاسباتی کدام مردان سلبریتی در عصر ما زیباترین چهره را دارند و در واقع علم آنها را زیبا می داند؟

در این مقاله قصد داریم بر اساس معیارهای علمی مشخص کنیم که کدام بازیگران بر اساس معیارهای علمی جزو 9 چهره زیبای سلبریتی های مرد هستند و رتبه این 9 مرد کم و بیش قابل پیش بینی در این لیست چقدر است.

رایان گاسلینگ با 87.48 درصد

رایان گاسلینگ احتمالا یکی از پرکارترین ستاره های مرد حال حاضر هالیوود است و بعید است که مقاله ای درباره زیباترین مردان جهان بدون ذکر نام او نوشته شود.

مهمترین طرفداران ستاره سینمای باربی در کنار رفتار آرام او مهمترین عناصر زیبایی چهره آقای گاسلینگ را صورت مثلثی و چشمان آبی او می دانند اما به گفته آقای دی سیلوا بیشترین نکات این بازیگر است. بینی و چانه او هستند. آورده است

ادریس آلبا با 88.01 درصد

برنده عنوان جذاب ترین مرد جهان در سال 2013، البته طبق گفته مجله Essence، اکثر مردم او را به خاطر چانه مربعی شکل و چشم های نافذش تحسین می کنند.

البته در سال 2018 به نقل از مجله پیپل، ادریس آلبا به جایگاه عجیب ترین و جذاب ترین مرد زنده دنیا رسیده است. به عقیده دکتر دی سیلوا، بینی این بازیگر بزرگ ترین عیب چهره اوست و با این حال ادریس آلبا به دلیل فرم خاص چانه اش همچنان در رتبه هشتم این لیست قرار دارد.

دیوید بکهام با 99.96 درصد

ده ها سال است که دیوید بکهام توسط میلیون ها هوادارش یکی از زیباترین مردان جهان به حساب می آید و به گفته عموم مردم دلیل این جذابیت، چهره جذاب، خط فک و گونه های قدرتمند این منچستر و رئال سابق است. بازیکن مادرید

با توجه به معیارهای علمی آقای دی سیلوا، اما پهنای لب و فرم بینی بیشترین امتیاز را برای آقای بکهام به دست آورده است. جالب است بدانید که امتیاز دیوید بکهام در زمینه لب و بینی تقریبا عالی و عدد جالب 99.8 درصد بوده است.

هیو جکمن با 89.64 درصد

بازیگر محبوب ابرقهرمان استرالیایی از آن دست بازیگرانی است که به نظر می رسد با افزایش سن جذابیت بیشتری پیدا می کند. در نقد آقای دی سیلوا، فرم بینی این بازیگر بیشترین امتیاز را برای او به ارمغان آورد و از طرفی فاصله چشم ها و البته فرم کلی لب ها از نکات منفی چهره جکمن محسوب می شود.

جورج کلونی با 89.91 درصد

جورج کلونی ده ها سال است که لقب یکی از جذاب ترین مردان جهان را یدک می کشد و به گفته طرفداران کلونی، او با قدرت و استخوانی که دارد همیشه یکی از نامزدهای کسب عنوان زیباترین مرد جهان است. ساختار چهره و البته جذابیت و شیرینی ذاتی او. اگرچه تحقیقات دکتر دی سیلوا نظر طرفداران این بازیگر را نقض نمی کند، اما او معتقد است که شکل پیشانی جورج کلونی بزرگترین نقص در چهره اوست.

برد پیت با 90.51 درصد

برد پیت احتمالا یکی از معدود بازیگرانی است که هم جذابیت پسرانه دارد و هم می تواند با هیکل متناسب و مردانه خود چشم ها را خیره کند.

طرفداران این بازیگر محبوب هالیوودی نقطه قوت اصلی چهره او را فرم چشمان و البته حالت خاصی که چشمانش هنگام لبخند زدن می گیرد می دانند و جالب است بدانید که آقای دی سیلوا نیز با آنها موافق است. . در میان ویژگی های صورت برد پیت، فرم چشم ها و به خصوص فاصله بین چشم ها بیشترین امتیاز و فرم بینی کمترین امتیاز را برای او به خود اختصاص داده است.

بردلی کوپر با 91.08 درصد

بردلی کوپر را نیز می توان یکی از محبوب ترین و پرکارترین بازیگران این روزهای هالیوود دانست و همین بس که در مورد چهره جذاب او در رتبه سوم لیست دکتر دی سیلوا قرار گرفت. در بین ویژگی های صورت بردلی کوپر، محل قرارگیری چشم ها و فرم لب ها و چانه بیشترین امتیاز و فرم کلی بینی و صورت کمترین امتیاز را به خود اختصاص داده اند.

هنری کویل با 91.64 درصد

بازیگر موفقی که بسیاری از ما پوشیدن شنل سوپرمن را به خاطر داریم، توانست به رتبه دوم در فهرست آقای دسیلوا برسد.

با توجه به نسبت طلایی، بزرگترین نقطه قوت چهره هنری کویل لب ها و پیشانی اوست و همچنین در نسبت بین بینی و لب ها و محل قرارگیری چشم ها امتیاز بالایی کسب کرده است. با این حال چهره بازیگر سوپرمن مانند همه ما ایراداتی دارد و این عیب به گفته دکتر دی سیلوا فاصله بین چشمان این بازیگر محبوب است.

و در نهایت رابرت پتینسون با 92.15 درصد

در نهایت اگر از سوپرمن بگذریم، بدون شک باید به محبوب ترین قهرمان دنیای کمیک های دی سی برسیم. به گفته این پزشک جراحی پلاستیک و نسبت طلایی و معیارهای زیبایی او، رابرت پتینسون زیباترین چهره را در بین مردان مشهور جهان دارد.

جالب است بدانید که پتینسون تقریباً در تمام بخش های مختلف این مقایسه رتبه جالبی را کسب کرده و همیشه جزو 5 نفر برتر بوده است. بر اساس این مقایسه علمی، فرم کلی صورت به همراه چانه خوش فرم بیشترین امتیاز و فرم لب ها کمترین امتیاز را برای بازیگر بتمن به خود اختصاص داده است.

منبع: بهترین ها