باتری اتمی که تا ۵۰ سال شارژ دارد. دیگر نیازی به شارژ گوشی خود نخواهید داشت! – بارها و بارها

باتری اتمی که تا ۵۰ سال شارژ دارد.  دیگر نیازی به شارژ گوشی خود نخواهید داشت!  – بارها و بارها

باتری اتمی که تا 50 سال شارژ دارد. دیگر نیازی به شارژ گوشی خود نخواهید داشت! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

یک شرکت چینی به نام Betavolt اعلام کرد که موفق به تولید شده است باتری اتمی شارژدهی آن تا 50 سال است. در این صورت دیگر نیازی به شارژ گوشی خود نخواهید داشت.

شرکت چینی Betavolt اعلام کرد باتری اتمی تولید شده که شارژدهی تا 50 سال دارند. در این صورت مشکل شارژ گوشی را برای همیشه برطرف خواهید کرد. این باتری ها ظرفیت تولید برق به مدت 50 سال را دارند. در صورت اجرایی شدن این بیانیه در آینده، شاهد دستگاه های الکترونیکی با شارژ دائمی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: آیا عشق عقل را از بین می برد؟

این شرکت اعلام کرده است که این باتری اولین باتری اتمی تولید شده در این حجم است. باتری های ساخت این شرکت حجمی کمتر از سکه دارند. این شرکت موفق شده است 63 ایزوتوپ اتمی را در یک ماژول کوچکتر از یک سکه جاسازی کند تا بتواند آن را به مدت 50 سال شارژ کند.

با این حال، این شرکت اعلام کرده است که در حال تحقیق در مورد نسل بعدی باتری‌های اتمی برای تولید انبوه آنها برای مصارف تجاری مانند تامین انرژی تلفن‌ها و پهپادها است. به گفته Betavolt، اولین باتری اتمی این شرکت می تواند 100 میکرووات برق و 3 ولت ولتاژ تولید کند. ابعاد این باتری 15*15*5 میلی متر مکعب است که این شرکت قصد دارد تا سال 2025 یک باتری اتمی با توان 1 وات تولید کند.

حتی می توانید قدرت این باتری ها را با اتصال ساده به یکدیگر افزایش دهید. در این صورت دیگر هرگز به شارژر نیاز نخواهید داشت. به نظر می رسد قصد این شرکت از تولید باتری های اتمی نیز همین بوده تا بتوانید گوشی هایی با شارژ ثابت داشته باشید، حتی با استفاده از باتری های اتمی نیز می توانید پهپادهایی بسازید که برای همیشه پرواز می کنند.

شرکت Betavolt مدعی شده است که طراحی لایه ای این باتری آن را در برابر آتش یا انفجار مقاوم می کند. علاوه بر این، باتری اتمی می تواند در محدوده دمایی منفی 60 تا 120 درجه سانتیگراد کار کند. باتری های اتمی از طریق شکافت هسته ای برق تولید می کنند. مشابه فناوری مورد استفاده در ضربان سازها و فضاپیماها. با این حال، مردم عادی به دلیل وجود عناصر رادیواکتیو مانند پلوتونیوم که خطرات زیادی را به همراه دارد، از این فناوری استفاده نمی کنند.

باید دید ساخت باتری های اتمی با شارژ 50 ساله عملی است یا خیر. این موضوع می تواند دنیای محصولات الکترونیکی را متحول کند.

بیشتر بخوانید:

  • کمبود ویتامین E احتمال ابتلا به کم بینایی را افزایش می دهد
  • مطالعه جدید: مردان دگرجنس‌گرا با ژن دوجنس‌گرایی فرزندان بیشتری دارند!
  • حتی جریان اطلاعات در مغز انسان با سایر حیوانات متفاوت است!

نظر شما در مورد باتری اتمی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

باتری اتمی که تا 50 سال شارژ دارد. دیگر نیازی به شارژ گوشی خود نخواهید داشت! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.