باتری های قابل حمل آمپریوس حضور نظامی را در میانه نبرد چند برابر می کند – بازیگرها

باتری های قابل حمل آمپریوس حضور نظامی را در میانه نبرد چند برابر می کند – بازیگرها

مقاله باتری های قابل حمل آمپریوس حضور نظامیان در میانه نبرد را چند برابر می کند اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در سال 2022، آمپریوس باتری های آند سیلیکونی پیشرفته ای را روانه بازار کرد که ادعا می کند دارای بالاترین چگالی انرژی در جهان هستند. اکنون این شرکت بر روی یک برنامه خاص متمرکز شده است: تولید باتری های قابل حمل برای ارتش.هدف از باتری‌های قابل حمل این است که به سربازان آینده این امکان را بدهند که بیشترین قدرت را با کمترین وزن حمل کنند تا از تجهیزات الکتریکی حیاتی خود بدون نیاز به شارژ مجدد مکرر استفاده کنند. آمپریوس ادعا می‌کند که باتری‌های بسیار متراکم آن، زمان کارکرد تجهیزات را دو برابر می‌کند تا سربازان بتوانند مدت بیشتری در میدان و در مأموریت‌ها بمانند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین مبارزان جهان.
  • آخرین نسل از جنگنده ها.

افزایش انرژی سربازان با باتری های قابل حمل آمپریوس؛ انرژی بیشتر با وزن کمتر

ارتش ایالات متحده در حال توسعه یک باتری قابل حمل نسل بعدی به نام “باتری قابل حمل Conformal” (CWB) است که منبع انرژی یکپارچه برای سیستم های بینایی، تجهیزات ارتباطی، حسگرها و سایر دستگاه های الکترونیکی را در اختیار سربازان قرار می دهد. هدف این است که باتری های پراکنده و نامتجانس را با یک منبع انرژی منعطف و منطبق با بدن جایگزین کنیم.

Inventus Power که نسل فعلی باتری های قابل حمل را تولید می کند، یکی از چهار پیمانکار دفاعی است که برای دریافت سفارشات در سال 2021 انتخاب شده است. آمپریوس یکی از تامین کنندگان سلول های برق برای این پروژه است که اولین محموله انبوه سلول های لیتیوم ایمن با آند سیلیکون را تکمیل کرده است. در ژانویه و این هفته تایید کرد که سلول‌هایی را برای توسعه بیشتر بسته باتری CWB تامین خواهد کرد.

قدرت سرباز را با باتری های قابل حمل آمپریوس بهبود بخشید

دکتر کانگ سان، مدیر عامل آمپریوس، در بیانیه ای گفت: “ادغام این بسته باتری گام مهمی به جلو در بهبود راه حل های قدرت برای سربازان در میدان است. سلول های SiMaxx ما که به دلیل چگالی انرژی بالا و ویژگی های ایمنی شناخته شده است. “نقش مهمی در افزایش زمان ماموریت ایفا کنید و سربازان قابلیت اطمینان خواهند داشت.”

سلول‌های جدید برند SiMaxx از آند گرافیت سنتی به سیلیکون در ساختار نانوسیمی منتقل شده‌اند. این تغییر ظرفیت انرژی را تا 10 برابر افزایش می دهد و از تخریب سیلیکون جلوگیری می کند. سلول های SiMaxx دارای چگالی انرژی تا 500 Wh/kg وزن و 1300 Wh/l حجم هستند که توسط Mobile Power Solutions در سال 2023 تایید شده است.

این چگالی انرژی بالاتر به سلول‌های SiMaxx اجازه می‌دهد تا دو برابر انرژی فعلی باتری‌های نظامی را بدون افزایش وزن یا حجم بسته باتری حمل کنند. این ویژگی به سربازان اجازه می دهد تا بدون نیاز به توقف برای بارگذاری مجدد، ماموریت های طولانی تری را انجام دهند.

سال گذشته، یک نسخه 390 وات ساعت بر کیلوگرم از سلول‌های SiMaxx با الکترولیت پلیمری ژل، تست نفوذ ناخن مورد نیاز ارتش ایالات متحده را گذراند.

قدرت سرباز را با باتری های قابل حمل آمپریوس بهبود بخشید

پروژه CWB که ارتش قصد دارد در ماه مه 2030 اجرا کند، به آمپریوس کمک کرده تا ظرفیت تولید خود را افزایش دهد. تحت برنامه فناوری ساخت (ManTech) با بودجه ارتش ایالات متحده، این شرکت پیش از ارسال اولین سلول های مرتبط با CWB در ژانویه، تولید خود را افزایش داده است. در ماه آوریل، این شرکت فرآیند تأیید تجهیزات ابزار دقیق را تکمیل کرد که ظرفیت تولید را در تأسیسات فرامونت، کالیفرنیا، به 2 مگاوات ساعت افزایش می دهد. دومین مرکز تولید در کلرادو، که قرار است در سال 2025 به صورت آنلاین عرضه شود، به شرکت اجازه می دهد تا تولید را در مقیاس گیگاوات ساعت افزایش دهد.

علاوه بر دستگاه های قابل حمل قدرتمند، فناوری باتری آمپریوس توجه صنایع هوایی برقی، ماهواره ای و هواپیماهای بدون سرنشین را به خود جلب کرده است و در مسابقه خودروهای خورشیدی سال گذشته چهار مقام برتر را کسب کرده است. این شرکت همچنین از بازار خودروهای الکتریکی به عنوان بازار آینده نام برد و تخمین زد که با استفاده از سلول های آند سیلیکونی، برد EPA از 310 مایل (500 کیلومتر) به 547 مایل (880 کیلومتر) برای بسته باتری تسلا افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید:

  • خطرناک ترین جنگنده ایران
  • تانک مرکاوا چیست؟
  • گنبد آهنی چیست؟
  • بهترین سیستم های ضد موشکی جهان.
  • فناوری پنهان کاری در هواپیما و تجهیزات نظامی.

منبع: newatlas

مقاله باتری های قابل حمل آمپریوس حضور نظامیان در میانه نبرد را چند برابر می کند اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.