باتری های مدیریت شده توسط هوش مصنوعی ۱۰ درصد ظرفیت بیشتر و ۲۵ درصد عمر مفید بیشتر ارائه می دهند – بازیگرها

باتری های مدیریت شده توسط هوش مصنوعی ۱۰ درصد ظرفیت بیشتر و ۲۵ درصد عمر مفید بیشتر ارائه می دهند – بازیگرها

مقاله باتری های مدیریت شده با هوش مصنوعی 10 درصد ظرفیت بیشتر و 25 درصد عمر بیشتر ارائه می دهند اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در دنیای امروزی که فناوری هوش مصنوعی در تمام جنبه های زندگی ما نفوذ کرده است، Eatron Technologies و Syntiant از تخصص مشترک خود برای ایجاد یک سیستم مدیریت باتری مبتنی بر هوش مصنوعی (BMS) استفاده کرده اند که عمر باتری را بهبود می بخشد.با نظارت دقیق‌تر بر وضعیت سلامت (SoH) و وضعیت شارژ (SoC) باتری نسبت به سیستم‌های مدیریت باتری سنتی، سیستم AI-BMS روی تراشه می‌تواند 10 درصد ظرفیت اضافی از باتری استخراج کرده و عمر مفید آن را تا 25 افزایش دهد. ٪.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی که کار شما را آسان می کند
  • هوش اپل چیست؟ آنچه باید در مورد هوش مصنوعی جدید اپل بدانید

سیستم مدیریت باتری مبتنی بر هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

پردازنده تصمیم عصبی NDP120 Syntiant عملکرد باتری را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند، مشکلات احتمالی را زود تشخیص می دهد و برای جلوگیری از خرابی، افزایش ایمنی و بهینه سازی عملکرد باتری تصمیم می گیرد.

پردازنده NDP120 برای ادغام آسان با برنامه های مدیریت باتری موجود در لوازم الکترونیکی تجاری و مصرفی طراحی شده است. با ادغام این سیستم در خود باتری، مشکلات اتصال، تأخیر و حریم خصوصی که در سیستم های مبتنی بر ابر وجود دارد از بین می رود.

مالک مونتوری، مدیر بازرگانی Syntiantدر این باره گفت:

تراشه AI-BMS نیاز به مدیریت کارآمد و بی‌درنگ باتری را در برنامه‌های مختلف برطرف می‌کند. این تراشه عمر باتری، ایمنی و عملکرد را بهبود می‌بخشد و آن را برای همه چیز، از لوازم الکترونیکی مصرفی گرفته تا خودروهای تجاری، مناسب می‌سازد.

این سیستم AI-BMS روی تراشه می تواند با افزایش برد و کاهش زمان مورد نیاز برای تعویض باتری، برای خودروهای برقی و صنعت هواپیمای شخصی eVTOL بسیار مفید و صرفه جویی در زمان باشد. این فناوری با قابلیت های پیش بینی خود می تواند خطر خرابی باتری را در مواقع حساس کاهش دهد، مانند زمانی که در ارتفاع 200 فوتی در هوا هستید و با جتسون خود به خانه باز می گردید.

باتری‌های لیتیوم یونی معمولی معمولاً حداکثر طول عمر 500 تا 1000 چرخه شارژ قبل از شروع به تحلیل رفتن باتری دارند، در بهترین حالت. سیستم AI BMS Eatron می تواند این عدد را از 625 به 1250 چرخه افزایش دهد.

باتری‌های LiFePO4 که به طور فزاینده‌ای در کاربردهای خارج از شبکه و RV محبوب می‌شوند، می‌توانند تا 5000 چرخه شارژ را با یک BMS استاندارد حفظ کنند. NDP120 می تواند این ارقام را به بیش از 6250 سیکل افزایش دهد.

Eatron فناوری روی تراشه AI-BMS خود را این هفته در نمایشگاه باتری اروپا 2024 در اشتوتگارت آلمان ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازی های موبایل از نظر هوش مصنوعی
  • بهترین بازی های کامپیوتری از نظر هوش مصنوعی.

منبع: newatlas

مقاله باتری های مدیریت شده با هوش مصنوعی 10 درصد ظرفیت بیشتر و 25 درصد عمر بیشتر ارائه می دهند اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.