باتری پژو ۴۰۵ در مشهد

باتری پژو ۴۰۵ در مشهد

باطری پژو ۴۰۵ چند آمپر است؟ عمر آن چقدر است؟

باتری‌ پژو ۴۰۵ در تمام مدلهای پژو ۴۰۵ (GLXGLISLX) در حالت فابریک ۱۲ ولت و دارای جریان ۶۶ آمپر-ساعت است. این باتری جوابگوی نیازهای این خودرو در حالت عادی است و اگر بر روی ماشین خود مصرف کننده های بیشتری نظیر دزدگیر، سیستم‌های صوتی و تصویری، لامپ‌هایی با جریان بالا نظیر زنون و هدلایت نصب نموده اید بایستی باتری قوی‌تر از ۶۶ آمپر نصب نمایید در این شرایط بهتر است باتری ماشین شما ۵ الی ۱۰  آمپر جریان بیشتری نسبت به حالت فابریک خود داشته باشد که این به علت مصرف برق بیشتر است.

باتری پژو ۴۰۵ در ابعاد  ۲۷.۵*۱۸*۲۰ که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع آن است. بسته به کارکرد شما باتری‌ ماشین پژو ۴۰۵ را می‌توان تا ۹۰ آمپر هم اضافه کرد. اما تحقیقات نشان داده که جریان ۷۴ آمپر آن برای پژو ۴۰۵ مناسب‌تر است. از آنجایی که باتری اتمی طول عمر بیشتری دارد لذا در دراز مدت و از نظر اقتصادی استفاده از ان برای مالکان پژو ۴۰۵ به صرفه‌تر است. همانطور که ابتدا گفتیم باتری ماشین پژو ۴۰۵ تا ۹۰ آمپر هم قابل نصب است اما به دلیل اینکه این باتری از نظر ابعاد بزرگتر می‌باشد نصب این باتری بعدا مشکل‌ساز خواهد شد. پس به همین علت توصیه ما استفاده از باتری‌هایی با جریان ۷۴ آمپر برای خودرو پژو ۴۰۵ است.

عمر باتری ۴۰۵ چقدر است؟

طول عمر باتری ماشین پژو ۴۰۵ بصورت میانگین دو الی سه سال است و این عدد به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع استفاده از باطری تاریخ تولید و کارخانه سازنده آن تاثیر مستقیمی در ماندگاری آن دارند. انتخاب این که کدام آمپر باطری برای ماشین شما مناسب است به میزان استفاده شما از ماشین نیز بستگی دارد.

باتری UPS در مشهد

خرید اینترنتی باتری پژو ۴۰۵ در مشهد

مشهد باتری مفتخر است با فراگیر شدن روز افزون خریدهای آنلاین یا اینترنتی علاوه بر فروش اینترنتی باتری پژو ۴۰۵ به منظور سهولت خرید مشتریان عزیز با ارسال ، تحویل و تعویض رایگان باتری ماشین در محل (در شهر مشهد) به ارائه خدمات می پردازد. تمامی باطری های ماشین عرضه شده توسط مشهد باتری با توجه به اهمیت تاریخ باطری و تاثیر مستقیم آن بر عمر این قطعه مهم در خودرو، دارای تاریخ تولید جدید بوده و به صورت استاندارد کارخانه های سازنده با قیمت مناسب جایگزین باطری فرسوده شما خواهند شد.همچنین می توانید قیمت باتری پژو ۴۰۵ را نیز از پایین همین صفحه پیگیری نمایید.

شماره تماس
09159991130

 

پژو 405 به عنوان یک خودروی سدان انواع مختلفی دارد که عبارتند از: پژو ۴۰۵ GLX، پژو ۴۰۵ GLI و پژو ۴۰۵ SLX. باتری به عنوان یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که در خودروها استفاده می‌شود. باتری پژو 405 نیز به عنوان یکی از قطعات مهم این خودرو به شمار می‌رود. اما چه نوع باتری برای این ماشین مناسب‌تر است؟ انواع مختلف باتری برای این پژو چیست و چطور آن را با قیمت مناسب خریداری کنیم؟ این سوالاتی است که توسط مشتریان و مصرف‌کنندگان خودروهای پژو 405 وجود دارد. در اینجا قصد داریم شما را به طور کامل با نکات مهم برای خرید باتری پژو 405 آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

عوامل مهم در خرید باتری پژو ۴۰۵ در مشهد

اگر باتری خودروی ۴۰۵ شما تمام شده است و قصد خرید یک باتری جدید دارید، لازم است به نکات زیادی دقت داشته باشید. میزان برق مصرفی خودرو در زمان حرکت، ابعاد فضا برای قرار گرفتن باتری و قدرت دینام برای شارژ کردن باتری از جمله موارد مهمی است که زمان خرید باتری باید به آن توجه داشته باشید. ضمن اینکه تمامی این معیارها برای تمامی خودروها یکسان است.

اگر به دفترچه مخصوص خودروی ۴۰۵ خود نگاه کنید، مشخصات کامل باتری در آن درج شده است. بنابراین وقتی که قصد خرید این قطعه را داشته باشید، کافیست مشخصات را مطالعه کرده و برطبق آن خرید باتری پژو ۴۰۵ را انجام دهید.

توجه به استانداردهای باتری پژو ۴۰۵ در مشهد

این قطعه در عملکرد برقی خودرو تاثیر زیادی دارد و بنابراین باید کیفیت رضایت‌بخشی را داشته باشد. قرار نیست شما هر چند ماه یک بار باتری خودرو را تعویض کنید و بین ۴۰ هزار تا ۵۰ هزار کیلومتر عمر یک باتری طول می‌کشد. با این حساب باید برای خرید آن به سراغ بهترین باتری پژو ۴۰۵ بروید تا مجبور نشوید بعد از یکسال آن را مجددا تعویض کنید.

در شرکت‌های تولید این قطعه قبل از اینکه محصولات وارد بازار شوند، ابتدا توسط قسمت کنترل کیفیت بررسی و تست می‌شوند. همچنین سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز موظف است سطح کیفیت باتری‌های پژو ۴۰۵ را بررسی کند. انجام آزمایش برای مشخص کردن سطح کیفیت باتری یکی از مواردی است که به همین منظور صورت می‌گیرد.

در نهایت برای خرید باتری پژو ۴۰۵ همیشه به گارانتی محصول موردنظر دقت داشته باشید. گارانتی از کیفیت مواد و نحوه ساخت باتری حکایت دارد و نباید به راحتی از کنار آن عبور کنید.

قیمت باتری پژو ۴۰۵ چقدره؟

قیمت همیشه یکی از معیارهای مهم برای خرید هر نوع محصولی بوده است. در مورد باتری خودرو نیز نباید به آن بی‌توجه بود. با توجه به اینکه همیشه محصولات باکیفیت بالاتر، قیمت بیشتری نیز دارند، در مورد باتری ۴۰۵ نیز این امر صادق است. به طوری که اگر بخواهید برای پژو ۴۰۵ خود یک باتری با عمر طولانی‌تر تهیه کنید، باید فاکتور قیمت را از ذهنتان دور کنید.

با این حال فروشگاه‌هایی که نمایندگی برندهای بزرگ را برعهده دارند، همیشه قیمت منصفانه‌تری را برای محصولات خود مشخص می‌کنند. خرید از این فروشگاه‌ها می‌توانند برای مصرف‌کنندگان خودروهای پژو ۴۰۵ مناسب باشد. قیمت باتری پژو ۴۰۵ فابریک یا ۶۰ تا ۷۰ آمپر می‌تواند متفاوت باشد. قیمت باتری پژو ۴۰۵ ۶۶ آمپر کمتر از قیمت باتری پژو ۴۰۵ ۷۴ آمپر است.

ظرفیت آمپر باتری نیز یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول است. با توجه به اینکه باتری مناسب برای ۴۰۵ بین ۶۶ تا ۷۴ آمپر است، هر چقدر ظرفیت آمپر آن کمتر باشد، قیمت محصول نیز کمتر خواهد بود. اما اگر شما جزء کسانی هستند که از کولر و سیستم صوتی زیاد استفاده می‌کنید، بهتر است برای خرید باتری پژو ۴۰۵ به سراغ محصولات با ظرفیت ۷۴ آمپر بروید.

شماره تماس
09159991130

زمان تعویض باتری  ۴۰۵

هر زمانی که در خودروی خود نشانه‌هایی از خرابی باتری را مشاهده کنید، باید برای تعویض این قطعه اقدام کنید. از جمله نشانه‌ها علائم خرابی باتری ۴۰۵ باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اگر خودرو با سرعت کمتری استارت می‌خورد و روشن شدن آن به سختی انجام می‌شود. در این مواقع باتری پژو ۴۰۵ شما خراب یا فرسوده شده است و باید برای تعویض آن اقدام کنید.
  • اگر ظاهر و رنگ باتری نیز تغییر پیدا کرده است، از خراب شدن آن حکایت دارد.
  • هر زمانی که آپشن‌های برق خودروی ۴۰۵ شما از قبیل بالابرهای برقی شیشه، سیستم صوتی، کولر، چراغ‌ها و …. به سختی عمل می‌کنند و یا از کار می‌افتند، نشانه‌ای از خراب شدن باتری است.

نحوه تست باتری پژو ۴۰۵ در مشهد

یکی از راه‌هایی که می‌توانید زمان خرید باتری پژو ۴۰۵ را تشخیص دهید، اندازه‌گیری ولتاژ این قطعه است. این کار با کمک «ولت‌متر» صورت می‌گیرد. در این صورت باید سر مثبت ولت متر را به قطب مثبت و سر منفی آن را به قطب منفی متصل کنید. با این کار دستگاه ولت متر یک عدد را به شما نشان می‌دهد که اگر باتری سالم و کامل باشد، عددی بین ۱۲.۴ تا ۱۲.۸ را مشاهده خواهید کرد.

اگر ماشین را استارت بزنید، این عدد تا ۱۰ پایین می‌آید که باز هم نشانه‌ای از سالم بودن باتری است. اما اگر با استارت زدن، عدد ولت‌متر از عدد ۱۰ کمتر شد، یعنی این قطعه خراب شده است.

نکته‌ای که باید برای تست باتری به آن توجه داشته باشید، اندازگیری شارژ باتری ۱۲ ساعت بعد از خاموش بودن پژو ۴۰۵ است. دقت داشته باشید بهترین زمان برای اندازه‌گیری در زمان صبح است که در طی شب خودروی شما خاموش بوده است.

خرید عمده باتری در مشهد

علت انتخاب مشهد باتری از طرف مشتریان چیست؟

مشتریان با توجه به خدماتی که از مجموعه‌های مختلف دریافت می‌کنند رضایت بالایی را به‌دست می‌آورند. به همین جهت در ادامه خدمات مشهد باتری را برای شما معرفی می‌کنیم:

  • دریافت باتری کارکرده و فرسوده از مشتری و ارائه تخفیف در ازای خرید باتری جدید
  • ارائه محصولات جدید و تاریخ دار به مشتریان
  • خدمات رایگان برای حمل و نصب در محل شما
  • پرداخت در محل با استفاده از کارتخوان سیار
  • تست رایگان دینام در محل بعد از نصب باتری

images 1709699508 65e7f1b47eb59

باتری 66 آمپر در مشهد

در آخر

در بین باتری‌های اسید شارژ یا باتری‌های سیلد محصولات زیادی از برندها و شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی برای خودروی ۴۰۵ وجود دارد. در اینجا سعی کردیم اطلاعات مفیدی را برای تهیه باتری‌ مناسب این خودرو ارائه دهیم. بهترین پیشنهاد ما برای خرید باتری مناسب این خودرو با ظرفیت ۷۴ آمپر است. امیدواریم اطلاعات ارائه شده برایتان مفید بوده باشد.

 

شماره تماس
09159991130

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.