بازسازی فیلم «بازی‌های گرسنگی» «تصنیف مرغ‌های آوازخوان و مارها» گیشه اندلرن را به آتش کشید.

بازسازی فیلم «بازی‌های گرسنگی» «تصنیف مرغ‌های آوازخوان و مارها» گیشه اندلرن را به آتش کشید.

اگر از طرفداران سری فیلم های Hunger Games هستید، از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد. پیش درآمد «بازی‌های گرسنگی» لاینزگیت در روز افتتاحیه خود در 3776 سینما حدود 19.1 میلیون دلار فروخت.

این فیلم جذاب با غلبه بر رقبای خود یعنی Trolls 3 و Thanks Giving توانست به صدر فهرست برسد. پیش بینی فروش برای «تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» با بودجه 100 میلیون دلاری در آخر هفته حدود 50 میلیون دلار فروخت.

با این حال، امید چندانی برای رسیدن به اوج فروش سری فیلم های قبلی «بازی های گرسنگی» نیست، که در سال 2012 رکوردی را برای اولین آخر هفته در ماه مارس با فروش چشمگیر 152 میلیون دلاری به ثبت رساند. با 158 میلیون دلار و نسخه نهایی دو قسمتی «کلاغ مقلد» 121 و 102 میلیون دلار کاهش یافت.

پیش‌درآمد «بازی‌های گرسنگی» انتظار می‌رود در تعطیلات شکرگزاری سر و صدای زیادی به پا کند و ثابت کند که این فرنچایز منحصربه‌فرد همچنان می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

«پرندگان آوازخوان و مارها» با بازی تام بلیت در نقش کوریولانوس اسنو جوان، با بازی دونالد ساترلند در اولین فیلم «بازی‌های گرسنگی»، که رهبری کشور طبقه‌زده پانم را بر عهده دارد. ریچل زیگلر نقش لوسی گریبرد، زن جوانی را بازی می کند که در بازی های گرسنگی شرکت می کند و کوریولانوس را مجذوب خود می کند. از بازیگران این فیلم می توان به هانتر شفر، پیتر دینکلیج، ویولا دیویس و جیسون شوارتزمن اشاره کرد. فرانسیس لارنس برای کارگردانی این اثر زیبا بازگشته است.

منبع: Variety

بیشتر بخوانید: استودیو دیزنی در حال ساخت Frozen 4 است

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.