بازگشت «آریانا گرانده» به هالیوود با نقش یک جادوگر!

بازگشت «آریانا گرانده» به هالیوود با نقش یک جادوگر!

آریانا گرانده خواننده مشهور آمریکایی به تازگی عکس هایی از پشت صحنه جدیدترین بازی خود در فیلم هالیوودی “شرور” در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

AM – آریانا گرانده و سینتیا اریوو با به اشتراک گذاشتن تصاویری از خود در نقش گلیندا و آلفابا در اقتباس تئاتری “شرور” طرفداران را شگفت زده کردند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، آریانا گرانده و سینتیا اریوو عکس هایی از پشت صحنه اقتباس Wicked که در آن نقش دو جادوگر خوب و بد را بازی می کنند در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند.

در عکس اول این دو بازیگر زن در صندلی عقب یک ماشین دیده می شوند. آریانا گرانده یک لباس مجلسی خال‌خالی صورتی و دستکش‌های بلند سفید به تن دارد.

طبق معمول موهای بلند طلایی خود را دم اسبی بسته است.

سینتیا همچنین یک لباس چهارخانه کوتاه را با چکمه های بلند مشکی و گوشواره های حلقه ای بزرگ ست کرد.

جادوگر خوب و جادوگر بد!

در این فیلم آریانا گرانده نقش گلیندا، جادوگر خوب و سینتیا اریوو نقش آلفابا، جادوگر شیطانی را به تصویر می کشند.

عکس‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده همچنین دارای چند تصویر از پشت صحنه فیلم است، از جمله عکسی از دو جفت پا که در آن آریانا گرانده کارگردان فیلم، Jon M. Chu و حساب اینستاگرام Wicked Movie فیلم را تگ می‌کند.

عکس دیگری از دستان این دو بازیگر به اشتراک گذاشته شده است. به گزارش صبح، در حالی که آریانا گرانده ناخن های خود را با طراحی ساده فرانسوی و سینتیا اریوو ناخن های بلند و تیز خود را با لاک مشکی تزئین کردند.

حتی دست های این دو بازیگر هم به خوبی نقش های متضادشان را نشان می دهد.

بازیگران اصلی فیلم Wicked

سازندگان فیلم شرور جزئیات این فیلم را تا حد زیادی مخفی نگه داشته اند.

تا به امروز، طرفداران فقط می دانند که اقتباس فیلم دارای 2 قسمت مختلف است که به فاصله یک سال اکران خواهد شد.

این فیلم بر اساس رمان پرفروش گرگوری مگوایر ساخته شده و به عنوان اقتباسی از موزیکال موفق برادوی ساخته شده است.

بازگشت «آریانا گرانده» به هالیوود با نقش یک جادوگر! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.