بازگشت امبر هرد همسر سابق جانی دپ به سینما!

بازگشت امبر هرد همسر سابق جانی دپ به سینما!

بر خلاف میل طرفداران، امبر هرد، همسر سابق جانی دپ، قرار است در قسمت دوم فیلم محبوب «آکوامن» به ایفای نقش بپردازد!

به بازیگرها – پس از محاکمه امبر هرد و جانی دپ در سال گذشته، طرفداران خواستار حذف این بازیگر زن از پروژه های سینمایی به خصوص از سری فیلم های دنیای DC شده اند!

به گزارش گروه ترجمه مورنینگ، امبر هرد حتی پس از درخواست های متعدد برای حذف نقش خود از دنیای کمیک دی سی، قرار است در نقش مرا برای Aquaman and the Lost Kingdom بازگردد.

این بازیگر پیشتر ادعاهایی مبنی بر کنار گذاشته شدنش از این فیلم را رد کرده بود.

تصاویر جدیدی از فیلم نمایش داده شده در CinemaCon، امبر هرد را در کنار جیسون موموآ، بازیگر اصلی فیلم نشان می دهد.

بازگشت امبر هرد به عنوان مرا در این فیلم پس از پرونده جنجالی افترا با همسر سابق جانی دپ در سال گذشته زیر سوال رفت.

این بازیگر با نقشی بسیار کوتاه به هالیوود بازخواهد گشت!

اکنون بازگشت آمبر به صورت رسمی به سینما تایید شده است.

اگرچه نقش او در این فیلم بسیار کوتاه و دور از نقش اصلی است. ادعا می شود که امبر تنها در طول صحنه نبرد زیر آب در فیلم ظاهر می شود.

همچنین گزارش شده که شخصیت او هیچ دیالوگی در تریلر اصلی این فیلم ندارد.

با وجود اینکه امبر هرد نقش بسیار کوتاهی در این فیلم دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت او پس از اکران این فیلم در اواخر سال جاری نقش پررنگ تری را در فیلم های آینده بازی خواهد کرد یا خیر.

امبر در جریان محاکمه اش گفت: «من برای ماندن در فیلم واقعاً سخت جنگیده ام. آنها می خواستند من را از این فیلم حذف کنند.”

با پیشروی پرونده جنجالی این بازیگر زن در دادگاه با شوهر مشهور سابقش، دادخواست در Change.org برای حذف امبر هرد از نقشش در فیلم Aquaman به بیش از 4.6 میلیون امضا رسیده است.

در ژوئن 2022 شایعاتی مبنی بر عدم حضور امبر هرد در قسمت بعدی این فیلم و همچنین آغاز روند جایگزینی او با یک بازیگر دیگر در فضای مجازی بسیار جنجالی شده بود.

«جانی دپ» همسر سابق «امبر هرد» به سینما بازگشت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.