بازگشت خواننده جنجالی به دیزنی!

بازگشت خواننده جنجالی به دیزنی!

مایلی سایرس خواننده مشهور آمریکایی بار دیگر برای کنسرت ویژه «تعطیلات تابستانی بی پایان» با دیزنی همکاری خواهد کرد!

مایلی سایرس خواننده محبوب صبح امروز اعلام کرد که برای یک کنسرت ویژه بار دیگر با دیزنی همکاری خواهد کرد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، مایلی سایرس 30 ساله که با بازی در فیلم و سریال هانا مونتانا محصول کمپانی دیزنی به شهرت رسید، دوباره با این کمپانی همکاری خواهد کرد.

او به عنوان آخرین قسمت از جلسات حیاط خلوت آهنگ جدید خود به نام «گل ها» را اجرا خواهد کرد.

این آهنگ که هفته ها در صدر جدول قرار دارد، در این کنسرت ویژه به همراه هفت آهنگ دیگر از آلبوم آینده این خواننده به نام تعطیلات تابستانی بی پایان اجرا خواهد شد.

همچنین اعلام شده است که یکی دیگر از آهنگ های محبوب این ستاره و همکاری با Rufus Wainwright نیز در این کنسرت ویژه اجرا خواهد شد.

این کنسرت ویژه به همراه مصاحبه اختصاصی با این خواننده 19 اسفند ساعت 13 از دیزنی پلاس پخش می شود.

آلبوم جدید مایلی که شامل 12 آهنگ است نیز در همین روز منتشر خواهد شد.

سریال هانا مونتانا با بازی مایلی سایرس

آغاز شهرت این خواننده با سریال هانا مونتانا

مایلی سایرس “جلسات حیاط خلوت” را در سال 2012 هنگامی که ویدیوهایی از خود در حال خواندن ترانه هایی مانند “Julien” از مادرخوانده اش دالی پارتون را به صورت آنلاین منتشر کرد.

این سریال که برای مایلی اهمیت زیادی دارد در سال های 2015 و 2020 ادامه یافت.به گزارش مورنینگ تایمز، از آخرین همکاری مایلی سایرس با دیزنی تقریبا 20 سال می گذرد.

او با بازی در نقش هانا مونتانا، یک ستاره پاپ تخیلی که به عنوان یک دختر نوجوان معمولی به نام مایلی استوارت زندگی دوگانه ای داشت، به شهرت بین المللی رسید.

این سریال کمدی که نامزد دریافت جایزه امی نیز شده بود از سال 2006 تا 2011 از شبکه دیزنی پخش شد.

بازگشت خواننده جنجالی به دیزنی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.