بازگشت فیلمی که باعث ازدواج «آنجلینا جولی» و «برد پیت» شد!

بازگشت فیلمی که باعث ازدواج «آنجلینا جولی» و «برد پیت» شد!

فیلمی که شعله عشق بین آنجلینا جولی و برد پیت بازیگران مشهور هالیوودی را برانگیخت با یک آقا و خانم اسمیت جدید به سینما بازمی گردد!!

به بازیگرها- فیلم «آقا و خانم اسمیت» که برای اولین بار در سال 2005 اکران شد قرار است با حضور بازیگران محبوب و جدید بازسازی شود!

به گزارش گروه ترجمه صبح، آنجلینا جولی و برد پیت پس از آشنایی سر صحنه فیلم موفق «آقا و خانم اسمیت» در سال 2005 به یکی از قدرتمندترین زوج های هالیوود تبدیل شدند.

اکنون این فیلم محبوب به صورت سریالی بازسازی شده است. اولین پیش نمایش از بازسازی «آقا و خانم اسمیت» با بازیگری

دونالد گلاور و مایا ارسکین

منتشر شده است.

در سال 2005، کمدی اکشن رمانتیک به کارگردانی داگ لیمان به همین نام دنیای سرگرمی را تکان داد. داستان این فیلم در مورد یک زوج از طبقه متوسط ​​است که متوجه می شوند که متعلق به سازمان های جاسوسی رقیب هستند.

این زن و مرد مأمور کشتن یکدیگر شده اند!

آنجلینا جولی و برد پیت که در حین فیلمبرداری عاشق یکدیگر شدند و بعدها به قدرتمندترین زوج هالیوود تبدیل شدند. این زوج سوپراستار محبوب که در دنیا با نام «برانجلینا» شناخته می‌شوند.

قبل از درخواست طلاق، آنها به مدت یک دهه در کنار هم زندگی خوبی داشتند. این زوج شش فرزند دارند.

بازسازی تلویزیونی فیلم معروف هالیوود در راه است!

با وجود اتفاقات ناخوشایندی که در پایان زندگی مشترک این زوج رخ داد، به جرات می توان گفت که فیلم «آقا و خانم اسمیت» نقش زیادی در تثبیت جایگاه آن ها در هالیوود داشت.

آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم آقا و خانم اسمیت
آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم آقا و خانم اسمیت

حالا دونالد، ستاره مرد عنکبوتی و مایا بازیگر «PEN15» این نقش‌های نمادین را در بازسازی تلویزیونی این فیلم به عهده گرفته‌اند.

اولین تریلر فیلم که کمتر از 9 ثانیه بود، این زوج را در یک سری نماهای اکشن نشان می دهد.

تاریخ دقیق انتشار این سریال هنوز اعلام نشده است اما در ماه نوامبر در شبکه پخش خانگی پرایم ویدیو منتشر خواهد شد.

به جرات می توان گفت که طبق گزارش صبح، تاریخ واقعی عشق و عاشقی در فیلم اصلی تکرار نخواهد شد. مایا با بازیگر موفق مایکل آنگارانو ازدواج کرده است. در حالی که دونالد و همسرش میشل وایت سه پسر دارند.

بازگشت فیلمی که باعث ازدواج «آنجلینا جولی» و «برد پیت» شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.