بازگشت فیلم های محبوب «گرگ و میش» به تلویزیون!

بازگشت فیلم های محبوب «گرگ و میش» به تلویزیون!

شخصیت های محبوب فیلم های «گرگ و میش» به تلویزیون باز می گردند. سریالی بر اساس مجموعه فیلم «گرگ و میش» در حال ساخت است.

به بازیگرها – مجموعه تلویزیونی از مجموعه کتاب های پرطرفدار «گرگ و میش» نوشته استفنی مایر در مراحل اولیه تولید شرکت لاینزگیت است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، سریال اقتباس شده از کتاب ها و فیلم های سینمایی «گرگ و میش» هنوز نویسنده یا شبکه پخش خاصی ندارد.

شرکت Lionsgate اعلام کرده است که روند توسعه این پروژه را قبل از خرید حقوق این پروژه آغاز خواهد کرد.

حتی بازه زمانی مشخصی برای آغاز روند فروش این سریال به شبکه های تلویزیونی ارائه نشده است.

شرکت لاینزگیت قصد دارد ابتدا نویسنده ای را برای پیشبرد روند نوشتن نمایشنامه این مجموعه پیدا کند. منابع نزدیک به پروژه جدید اعلام کرده اند که انتظار می رود استفنی مایر بخشی از تولید این اقتباس تلویزیونی باشد.

موفقیت کتاب های «گرگ و میش» برخلاف تصور نویسنده است!

مدیرعامل سابق Lionsgate، Vic Godfrey و Eric Feig هر دو برای تولید و شروع توسعه اقتباس جدید قرارداد امضا کرده اند.

اریک فیگ در حین کار در سامیت با شکست دادن پارامونت پیکچرز، حقوق سریال گرگ و میش را به دست آورد.

این سری از فیلم ها با درآمدی بیش از 3.4 میلیارد دلار در سرتاسر جهان ستارگان مشهوری چون کریستن استوارت، رابرت پتینسون و تیلور لاتنر را ساختند.

این سه بازیگر نقش های اصلی این کتاب های پرمخاطب را به تصویر کشیده اند. به گزارش صبح، «گرگ و میش» با پنج رمان و پنج اقتباس سینمایی خود را به عنوان پدیده ای مهم در فرهنگ روزمره دهه قبل ثبت کرده است.

استفنی مایر، نویسنده این کتاب‌های موفق، در مصاحبه‌ای در سال 2020 اظهار داشت که نمی‌تواند بفهمد چرا کتاب‌ها و فیلم‌ها تا این حد محبوب هستند.

نویسنده در آن زمان فاش کرد که هیچ اعتمادی به کتاب ها ندارد. او گفت که فقط از اعضای خانواده اش انتظار داشت که این داستان عاشقانه را از روی ترحم بخوانند.

 

بازگشت فیلم های محبوب «گرگ و میش» به تلویزیون! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.