بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون با «پانتولیگ» جدید.

بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون با «پانتولیگ» جدید.







تهیه کننده «پانتولیگ» از فصل جدید این مسابقه تلویزیونی در روزهای آینده خبر داد.



به گزارش بازیگرها، جواد فرهانی که به تازگی سریال «غریبا» را در تلویزیون تهیه کرده و ساخت سریال «پدر قهوه» ساخته مهران مدیری را نیز بر عهده دارد، در گفت وگویی از ساخت فصل جدید «پانتولیگ» خبر داد. “در روزهای آینده آغاز خواهد شد. ، اعلام کرد که این مسابقه با تغییراتی همراه خواهد بود.

اولین قسمت از مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار بهمن ماه سال گذشته روی آنتن شبکه سه رفت.

«پانتولیگ» برنامه ای در زمینه مسابقه و سرگرمی با محوریت بازی پانتومیم است که با اجرای محمدرضا گلزار از تلویزیون پخش شد. این بازیگر پیش از این در سال 1376 اولین حضور خود را در تلویزیون با اجرای مسابقه “برنده” انجام داد. اما تعطیلی ناگهانی این دیدار و خروج آن از جدول پخش به دلیل شبهات مطرح شده پایان خوشی برای آن به همراه نداشت.

پس از تعطیلی برنامه شبکه سه، گلزار به اجرای مسابقه «هفت خوان» در شبکه نمایش خانگی رفت که شباهت های زیادی به «برنده باش» داشت، اما «هفت خوان» تبدیل به یک مسابقه پرمخاطب نشد.

اجرای سومین مسابقه پس از «برنده باش» و «هفت خان» در حوزه اطلاع رسانی عمومی با محوریت بازی پانتومیم توسط محمدرضا گلزار دور از حاشیه به نظر می رسید. این مسابقه که مدتی است از تلویزیون پخش می شود قرار است فصل دوم داشته باشد.

منبع: فرارو