بازیو، یک کمدی موزیکال پر ستاره توسط فیلیمو-اندلرن

بازیو، یک کمدی موزیکال پر ستاره توسط فیلیمو-اندلرن

بازی، رقص و تخیل چیزی است که کودکان دوست دارند. فیلم بازی همچنین پر از بازی، رقص و تخیل است. این فیلم موفق یکی از بهترین آثار ساخته شده در ژانر کودک است و با استقبال مردم مواجه شده است. این فیلم موزیکال جدید به کارگردانی امیرحسین گهرایی مخاطبان خود یعنی کودکان را به دنیای بازی دعوت می کند و با فضایی شاد و سرشار از آهنگ و رقص لحظات شادی را برای آنها رقم می زند.

در این فیلم کودک و نوجوان بازیگران مطرحی چون برزو ارجمند، پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی، لیندا کیانی، رضا شفیعی جم، مجید افشاری و فرانک جلیلی به ایفای نقش می پردازند. این فیلم پر ستاره با انتخاب داستانی جدید و جذاب و با بهره گیری از بازیگران مستعد طنز، در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان به موفقیت چشمگیری دست یافت و هم اکنون از شبکه خانگی فیلمو پخش می شود. در ادامه با معرفی آن، خلاصه ای از داستان این فیلم جدید را می خوانیم.

 

فیلم بازیو ترکیبی خوشمزه از بازی و تخیل

ساخت یک فیلم مهیج و جذاب برای کودکان که محتوای مناسبی نیز داشته باشد به آرزوی والدین تبدیل شده است. اما امیرحسین گهرایی کارگردان فیلم بازیو توانست پدر و مادر ایرانی را به آرزوی خود برساند! این فیلمساز توانا سابقه طولانی در ساخت آثار موفق کودک و نوجوان دارد و این بار با ساخت این فیلم جدید رضایت کودکان امروزی را جلب خواهد کرد!

فیلم بازیو را می توان اثری موفق برای رده سنی کودک و نوجوان دانست، از داستان جذاب و هیجان انگیزش گرفته تا بازیگران ماهر و توانا و البته کارگردانی که دنیای کودکان امروز را به طرز شگفت انگیزی می شناسد و به تصویر می کشد. . بیهوده این فیلم توانست دیپلم افتخار مرکز رشد سینمای کودک، بهترین فیلمنامه ایرانی، نشان طلای بهترین کارگردانی بخش سینمای ایران و جایزه ویژه دبیر جشنواره را دریافت کند. در بخش بازرگانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان.

از بازیگران این فیلم پر ستاره می توان به پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر زکریا، برزو ارجمند و رضا شفیعی جم اشاره کرد. بازیگرانی که همگی مشهور و باتجربه هستند و این بار با ایفای نقش در فیلم کودکانه فانتزی و موزیکال مهارت خود را ثابت کردند. اگر به عنوان یک والدین مسئولیت پذیر به دنبال یک برنامه شاد و مفرح با محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان هستید، تماشای فیلم بازیو ساخته فیلمو را به شما پیشنهاد می کنیم. با تماشای این فیلم جدید برای کودکان و نوجوانان، دست کودک درون خود را بگیرید و با کودک خود در دنیای فانتزی بازی ها غوطه ور شوید.

فیلم بازیو سفری به شیرینی بازی های کودکانه

دوست داشته باشید یا نه، پیدا کردن یک فیلم جدید، مفید و سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان سخت است. اما امیرحسین گهرایی با ساخت فیلم بازیو توانست این مشکل را تا حد زیادی حل کند. این کارگردان پیش از این کارهای بزرگی برای این گروه سنی انجام داده و سابقه طولانی در این زمینه دارد. فیلم جدید این کارگردان به نام بازیو دارای ژانر کمدی، فانتزی و موزیکال است و می تواند امروز بچه ها را سرگرم و سرگرم کند.

داستان این فیلم در مورد قمار است و همین امر باعث محبوبیت آن در بین بینندگان جوان شده است. در این فیلم همان اتفاقی می افتد که هر بچه ای آرزویش را دارد! فردی از دنیای بازی به دنیای واقعی می آید و کنترل بازی را به شخصیت اصلی داستان به نام ژوبین می دهد. جوبین قهرمانی خود را با ماموریت شکست سیلوها و نجات سایر کودکان آغاز می کند!

داستان بازیو درباره قهرمان بودن، اهمیت دادن به دیگران و کار تیمی است. این فیلم با ایجاد دنیایی فانتزی و محیطی شاد و موزیکال برای کودکان، از رویاها و علایق آنها می گوید. کودک با شخصیت اصلی ارتباط برقرار می کند و در دنیای بازی به خودشناسی می رسد. سفری قهرمانانه را آغاز کنید و کودکان دیگر را از شر نیروهای شیطانی نجات دهید. این فیلم نه تنها می تواند مخاطب را سرگرم کند و از اوقات فراغت او لذت ببرد، بلکه با پیشرفت داستان به آنها کمک می کند تا به موقعیت و توانایی های خود پی ببرند و از آنها استفاده مثبت کنند. اگر تماشای آن در سینماها را از دست داده اید، پیشنهاد می کنیم این فیلم فانتزی و موزیکال را در پلتفرم فیلمو تماشا کنید.

فیلم بازی

در پایان

دنیای فیلم های بازی، دنیای کودکان است. پر از بازی، رنگ، تخیل و هیجان! در این فیلم جدید امیرحسین گهرایی که از شبکه خانگی فیلمو پخش شد، پسر وارد دنیای موسیقی و فانتزی شد و از تماشای آن لذت می برد. اگر برای اوقات فراغت خود به دنبال فیلمی جدید مناسب برای کودکان و نوجوانان هستید، تماشای بازیو را به شما پیشنهاد می کنیم.

نویسنده: مجید عباس نژاد

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.