بازیگران زن برادران و خواهرانم. معرفی کامل بازیگران سریال خواهران و برادران.

بازیگران زن برادران و خواهرانم.  معرفی کامل بازیگران سریال خواهران و برادران.

در این مطلب به معرفی بازیگران زن برادرانم و بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم. طی این مطلب بازیگران سریال «برادران و خواهران» به همراه نقش آنها در این سریال به شما معرفی می شوند. با اندلرن همراه باشید.

سریال ترکی خواهران و برادران من (kardeslerim) یکی از جدیدترین سریال های ترکیه ای در سال 2022 است که در آن 4 خواهر و برادر پس از مرگ والدین خود باید با زندگی خود کنار بیایند.

خلاصه ای از تاریخچه سریال کاردشلریم

سریال کاردسلریم داستان 4 برادر به نام های کدیر، عمر، اسه و امل ارن را روایت می کند که در یک روز مادر و پدر خود را از دست می دهند. پس از مرگ والدینشان که توسط مردم کشته می شوند، در مزرعه مرغ عموی خود زندگی می کنند. آنها به مدرسه قاتلان والدین خود می روند و عاشق فرزندان قاتلان والدین خود می شوند …

معرفی بازیگران برادران و خواهرانم

اگر می خواهید بدانید بازیگران سریال خواهران و برادران من چه کسانی هستند، در ادامه با ما بازیگران برادران و خواهرانم و نام بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران من را به همراه عکس آنها معرفی می کنیم.

جلیل نعلچکان (celil nalcakan) در نقش عکیف

سن بازیگران سریال خواهران و برادران من / بازیگران کاردشلریم

جلیل نالجاکان یکی از بازیگران سریال خواهران و برادران در 10 ژوئن 1978 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های پویراز کارائل (2015)، پویراز کارائل: سرمایه جهانی (2017) و سیلا (2006) شناخته می شود. جلیلد در نقش اکیف یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

سپس بورکو یازگی خسکون (تابلوی آب یزگی کوسکون) در نقش آسیا ارن

بازیگران سریال خواهران و برادران عایشه / بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران من

سو بورچو کوسکون، یکی از بازیگران زن در فیلم خواهران و برادران من، در 15 آوریل 2005 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Kardselrim (2021)، Kuzgun (2019) و Ask Yeniden (2015) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بازیگران زن پنت هاوس: جنگ در زندگی

برک علی چاتال در نقش تولگا در سریال برادران من

بازیگران برادران و خواهران / تولگا در سریال خواهران و برادران من

علی چتال که یکی از بازیگران سریال خواهران و برادران من است در سال 1995 در استانبول به دنیا آمد. باراک علی چتال که ابتدا در کلاس آخر دوره ابتدایی با تئاتر و بازیگری آشنا شد، بعد وارد بخش تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه یدیتپه شد. زمانی که در مدرسه بود، اولین تجربه تلویزیونی حرفه ای خود را در سال 2017 داشت. در سال 2019، بخش نمایش او در مقام سوم به پایان رسید. او بازیگری است که برای فیلم های Çukur (2020)، Söz (2017)، Günesin Kizlari (2016) و Vatanim Sensin (2016) شناخته می شود. باراک علی شاتل در سریال برادران و خواهران نقش تولگا را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز معرفی بازیگران عزیز

اوه یاتو (آهو یاگتو) در نقش سوزان

عکس های بازیگران سریال برادران و خواهران / بازیگران کاردسلریم / بازیگران کاردسلریم

آهو یاگتو بازیگر و مدل ترکیه ای یکی از بازیگران زن سریال برادران و خواهران ترکیه ای است که با حضور در سریال نود شصت نود (2001) و همچنین شخصیت «کاندان» در سریال پارامپارچا شناخته شده است. آهو یاگتو اولین بازی خود را در سال 2001 در فیلم Esin در دهه 1990-60-90 انجام داد و سپس در سال 2005 در Savcinin Karisi بازی کرد. در سال 2010، او در سریال تلویزیونی Ask ve Ceza ظاهر شد.

از سال 2014، او در سریال تلویزیونی درام Paramparça ظاهر شد. او اولین امتیاز بازیگری خود را در سال 2001 پس از بازی در نقش اسین در فیلم نود شصت نود به دست آورد. او قبل از طلاق در سال 2013 مدت کوتاهی با بازیگر و کمدین جم یلماز ازدواج کرد. آنها با هم صاحب یک پسر به نام کمال شدند. آهو یکی از بازیگران زن سریال ترکی “برادران و خواهران من” در نقش سوزان بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال حماسی ترکی (دستان)

خالد اوزگور سریع (هالیت اوزگور سریع) در نقش قادر

نام واقعی تولگا در سریال خواهران و برادران من / بیوگرافی بازیگران سریال خواهران و برادران من

Halit Özgür Sarı یکی از بازیگران سریال خواهر و برادر من در سال 1993 در استانبول به دنیا آمد. پدربزرگ او یک عرب است که از حلب مهاجرت کرده است. ساری در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را در سریال Diriliş: Ertuğrul با بازی در نقش «سلیمان آلپ» پسر سلجان هاتون آغاز کرد. او بعداً شخصیت عارف را در سریال اصلی نتفلیکس 2020 The Protector زنده کرد و بعداً در Shampiyon در نقش کرم ظاهر شد که بیشتر به خاطر آن شناخته می شود. او همچنین در سریال اتاق قرمز که از شبکه هشت سیما پخش می شود، نقش «کلینیک مودورو مورات» را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عرب

سیمگه سلچوک (نماد Selcuck) در نقش نبات

اسامی بازیگران سریال

با معرفی اسامی بازیگران سریال برادران و خواهران به سیمگه سلچوک می رسیم. سیمگه سلجوک، یکی از بازیگران زن و برادران و خواهران ترک من، در 27 ژانویه 1975 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Kader (2007)، Aliye (2004) و Kardeslerim (2021) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال قضاوت معرفی کامل بازیگران سریال قضاوت

اونور سیت یاران (اونور سید یاران) در نقش دوروک آتاکول

بازیگران سریال برادران و خواهران جم / بیوگرافی بازیگران سریال خواهران و برادران من

اونور سیت یاران یکی از بازیگران خواهر و برادر ترکیه ای در 13 ژانویه 1996 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Calek Gidlim (2017) و Veslat (2019) و همچنین Kardeslerim شناخته می شود. اونور در سریال برادران و خواهران نقش دوروک را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران زن ونزادی بازیگران فصل دوم سریال چهارشنبه را معرفی می کنیم

فدیک سوین اتاسوی (فدیک سوین آتاسوی) در نقش سنگول

بازیگران سریال برادران و خواهران سوزی / بازیگران فیلم ترکی برادران و خواهران

فادیک سوین آتاسوی، یکی از بازیگران برادران و خواهران، در 1 اکتبر 1975 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردانی است که برای Zeynep’in Sekiz Günü (2007)، In Prison Now (2005) و Kardeslerim (2021) شناخته شده است. فدیک یکی از بازیگران زن این سریال در نقش سنگول بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان سریال سه سکه با معرفی بازیگران سه قرن (Üç Kuruş)

ایگیت کوچک (یگیت کوکاک) در نقش عمر ارن

بازیگران سریال برادران و خواهران عمر / اسامی بازیگران سریال برادران و خواهران

ایگیت کوچاک یکی از بازیگران برادران و خواهران در 12 اکتبر 1995 در سامسون ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای کاردسالریم (2021)، کیمسه بیلمز (2019) و ژل دسه اسک (2020) شناخته شده است. ایگیت کوچاک در سریال برادران و خواهران نقش عمر را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی آخرین بازیگران بازمانده از ما

ایرم سلمان در نقش تالیا

سن بازیگران سریال برادران و خواهران من

ایرم سلمان یکی دیگر از بازیگران سریال برادران و خواهران است.مه با سریال های کاردشلریم (2021) و آتس کوسلاری (2023) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بازیگران Aquaman 2 معرفی بازیگران Aquaman and the Lost Kingdom 2023

فرج ترکر (گوزده تورکر) در نقش هاریکا

بازیگران سریال ترکی برادران و خواهران / بازیگران سریال Duroc Brothers and Sisters

Gözde Türker در 17 سپتامبر 1995 در بورسا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی های پویراز کارایل (2015)، کاردسلریم (2021) و استانبوللو گلین (2017) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی لی دونگ ووک

کاپیتان سیهان شیمشک (توران جهان شیمشک) در نقش اوگل خان

بازیگران زن خواهر و برادرم / بیوگرافی سوزان در سریال خواهران و برادران من

جهان شیمشک بازیگر برادران و خواهران در 6 آگوست 1992 در باد زاکینگن، بادن-وورتمبرگ، آلمان به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردانی است که برای The Other Path (2022)، DJ Robin & Schürze: Layla (Le Shuuk Remix) (2022) و ماهی در آب (2015) شناخته شده است. وی از سال 1391 با سینم سیمشک ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهان لق معرفی بازیگران سریال کره ای Big Mouth 2022

لزگا جومارت (lizge سخاوتمندانه) در نقش سوزان

سن بازیگران سریال خواهران و برادران من / بازیگران سریال خواهران و برادران ملیسا

Lisge Jommert، یکی از بازیگران زن برادران و خواهران، در 4 اکتبر 2001 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای کاردسلریم (2021) شناخته شده است. ایزگه در این سریال نقش سوزان را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران پسران معرفی بازیگران سریال پسران

ملیس مینکاری (ملیسا مینکاری) در نقش Aybike

بیوگرافی Essie در سریال My Sisters and Brothers / نام واقعی سوزان در سریال خواهران و برادران من

ملیس مینکاری یکی از بازیگران زن و برادران و خواهران ترک من در 20 آگوست 1998 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Kardselrim (2021)، Love 101 (2020) و En Iyi Arkadasim (2003) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی سونگ جونگ کی

رجب اوستا (رسید اصلی) در نقش برک

بازیگران سریال

رجب اوستا یکی از بازیگران سریال خواهران و برادران من در 2 نوامبر 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Persona (2018)، کاردسلریم (2021) و Mavera: Ahmed Yesevi ago (2021) شناخته می شود. راجب در این سریال نقش برک را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

Yaren Yapıcı در نقش Ozge

بازیگران سریال

یارن یاپجی یکی از بازیگران برادران و خواهران از این سریال شناخته می شود و نقش اوزگه را بازی می کند که دختر زیبایی است که به تازگی وارد دانشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی کیم سو هیون

آیلین آکپینار (آیلین آکپینار) در نقش امل ارن

بازیگران برادران و خواهران / بازیگران سریال ترکی برادران و خواهران

آیلین آکپینار یک خردسال از مجموعه خواهران و برادران من است که با فیلم‌های Kardeslerim (2021)، Istanbullu Gelin (2017) و Ask Aglatir (2019) شناخته می‌شود. آیلین در سریال برادران و خواهران ترکیه ای نقش امل ارن را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیونی با بازی لی مین هو

زمان پخش سریال برادران و خواهران

جدول پخش سریال خواهران و برادران از سال 2019 تاکنون، شنبه ها ساعت 20:30 از شبکه ATV ترکیه می باشد.

خلاصه بازیگران سریال خواهر و برادر

در این مطلب شما را با تمامی بازیگران سریال برادران و خواهران ترک من آشنا می کنیم. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال خواهران و برادران من را به اختصار برای شما شرح داده ایم. بازی خواهران و برادران ترک من کدام بازیگر را دوست داشتید؟ برای ما در بخش نظرات کامنت بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.