بازیگران سریال ارباب حلقه ها | معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت | اندلرن

بازیگران سریال ارباب حلقه ها |  معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت |  اندلرن

در این مقاله همه چیزهایی که می تواند در مورد آن باشد بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ بدانید را به شما می گوییم. معرفی نقش هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت به همراه سریال ها و فیلم ها و جوایز بازیگران ارباب حلقه ها را در این مقاله.

سریال حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت برای اول افسانه‌های قهرمانی دوران عصر دوم سرزمین میانه را نشان می‌دهد. این سریال حماسی به هزاران سال قبل از وقایع JRR هابیت ها و ارباب حلقه‌ها حلقه‌ها تالکین اشاره و بیننده را به دورانی می‌برد که در آن قدرت قدرت‌هایی که به شکل بزرگی شکل می‌گیرد، پادشاهان به شکوه رسیده و از بین بین می‌روند. این سریال که در زمان صلح تقریبی آغاز می‌شود، از شخصیت‌های قدیم و جرد رخد ا . این سریال دارای تعداد زیادی است که در این مقاله به معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲ می‌پردازد.

بازیگران سریال ارباب حلقه ها

در ادامه با معرفی فهرست بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ با ما همراه باشید.

مورفید کلارک

Morfydd Clark یک هنرپیشه اهل سوئد ولزی است. او از ارباب حلقه ها حلقه های قدرت که بیشتر برای این سریال و سنت مود (2019) شناخته شده است. او برای در سنت مود نامزد بهترین بازیگر جوایز فیلم مستقل بریتانیا و ستاره در حال ظهور بفتا شد.

او همچنین در سقوط (2014)، غرور و تعصب زامبی ها (2016)، عشق دوستی دوستی (2016)، مردی که کریسمس را اختراع کرد (2017)، و تاریخ تاریخ شخصی دیوید دیوید (2019) ظاهر می می.

اولین فیلم در مادام بواری بواری (2014) بود، همچنین در فیلم کوتاه Two Missing (2014) بازی و دو اثر در تلویزیون داشت.

Robert Aramayo بازیگر مرد ارباب حلقه ها

بازیگران سریال ارباب حلقه ها جدید / بازیگران سریال حلقه ها حلقه های قدرت

رابرت آرامایو از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت یک بازیگر انگلیسی است. از سال 2016 تا 2017 او نقش ادارد استارک جوان را در فصل ششم سریال بازی تاج و تخت HBO بازی کرد. در سال 2021، او در مینی سریال هیجان انگیز روانشناختی نتفلیکس، پشت چشمان او بازی. او قرار است در سال 2022 در سریال آمازون، ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، نقش الرونز را را ز.

بیشتر بخوانید: سریال هالیودی | معرفی لیست سریال های هالیودی

نازنین بنیادی بازیگر ایرانی سریال ارباب حلقه ها

بازیگران سریال ارباب حلقه ها نازنین بنیادی / نقش نازنین بنیادی در ارباب حلقه ها

نازنین بنیادی به سرعت در سینما و تلویزیون جای خود را به جای می گذارد. او در فرا شیرازی تحلیلگر سیا در فصل سوم و سریال Homeland برنده امی و گلدن گلوب (2011) همبازی، که برای آن نامزد جایزه Sag در سال 2015 در اجرای برجسته توسط یک گروه در رده سریال درام درام. . بنیادی در ساخت MGM-Paramount 2016 بن هور ظاهر شد. این فیلم کارگردانی تیمور باکمبتوف، نازنین بنیادی نقش اول زن استر در جک هیوستون، مورگان فریمن و کبل بازی می کند. او سپس در نقش اصلی در کنار . نازنین بنیادی در سریال ارباب حلقه ها نیز به ایفای نقش می پردازد.

حلقه اسماعیل کروز کوردووا ۲۰۲۲

بازیگران ارباب حلقه ها حلقه های قدرت / بازیگران ارباب حلقه ها جدید

اسماعیل کروز- کوردووا از ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، است که در حال حاضر در نیویورک است. در آگواس بوئناس، پورتوریکو متولد و بزرگ شده است. اسماعیل در دوازده سال، مدت کوتاهی پس از پیوستن به باشگاه درام دبیرستان، شروع به کار محلی در تلویزیون و فیلم کرد.

در سال 2006 تصمیم رویای خود را بیشتر دنبال کند و شهر نیویورک نقل مکان و در دانشگاه هنرهای هنرهای Tisch Shcool در دانشگاه نیویورک تحصیل کرد. اسماعیل در خاطر کار بازیگری اش با جوایز و تحسین برنده به عنوان 25 رهبر آینده توسط مجله لیدرز شناخته شده است و جایزه Voices of Ford توسط فورد موتورز موتورز را کسب کرده است. این سریال از فیلم ها و نمایش تلویزیونی اسماعیل کوردووا در سال 2022 است.

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

حلقه‌های سینتیا آدای رابینسون: حلقه‌های قدرت

حلقه‌های بازیگران زن ارباب 2022 / هنرپیشه‌های ارباب: حلقه‌های قدرت

سینتیا آدای رابینسون از بازیگران ارباب حلقه ها جدید بازیگر انگلیسی الاصل است. او در لندن به دنیا آمد. مادر او اهل غنا و پدرش شهروند ایالات متحده آمریکا است. او در چهار ماهه به ایالات متحده آمریکا مکان‌های نقل مکان کرد و توسط مادرش در حومه واشنگتن دی سی بشری بشری بشرد. او فارغ التحصیل دبیرستان مونتگومری بلر در سیلور اسپرینگ، MD است و در هنر هنر با لیسانس هنرهای زیبا در تئاتر تحصیل کرده است. علاوه بر این، او در موسسه تئاتر لی استراسبرگ و در فرم های رقص بالا، جاز، تپ آموزیش د. او در طول فیلمبرداری Spartacus: War of the Damned، آموزش نیروی دریایی و نیروهای ویژه نیوزلند را درت.کاف

لنی هنری

بازیگران سریال ارباب حلقه ها قسمت اول / هنرپیشه های ارباب حلقه ها

لنورث جورج از بازیگران سریال ارباب حلقه ها در 29 اوت 1958 در دادلی میدلند غربی در خانواده ای از مهاجران جامائیکایی به دنیا. اولین برنامه تلویزیونی خود را در یک برنامه استعدادیابی نام نام چهره‌های جدید او برنده شد و به کارهایی مانند The Fosters (1976) و Tiswas (1974) رسید که زمانی که کارش به عنوان کمد بود. بلند شد.

در سال 1989، لنی هنری استندآپ کمدی کمدی Lenny Henry: Lenny Live and Unleashed (1989) را ساخت چشمان شرکت والت دیزنی را به خود جلب کرد و به او نقش اصلی را در آمریکای آمریکایی آمریکایی آمریکایی آمریکایی فیلم فیلم ساخت. فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم قرارداد ساخت دو فیلم دیگر دیزنی با مبلغی در حدود یک میلیون دلار. این فیلم شکست و کمتر از 5 میلیون دلار درآمد داشت. لغو شد و لنی نصف چیزی را که اگر این سه فیلم را بازی می کرد به دست آورد. لنی اکنون بازی در نقش گرت بلک استاک سریال پرطرفدار بی‌بی‌سی سرآشپز در شهرت رسیده است!

imdb

Sophia Nomvete بازیگران ارباب حلقه ها

نقش برونوین در ارباب حلقه ها / عکس نازنین بنیادی در ارباب حلقه ها

سوفیا نوموت هنرپیشگان زن سریال ارباب حلقه ها با حلقه های ارباب: حلقه های قدرت (2022)، سواشباکل (2013) و طوفان (2018) شناخته شده است.

دنیل ویمن

شخصیت های ارباب حلقه ها / بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲

دانیل ویمن هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها در سال 1977 در نیوکاسل تاین اند ویر، انگلستان انگلستان به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های جنتلمن جک (2019) و خاموش (1996) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی | معرفی بهترین سریال های کمدی جهان

جف مورل

حلقه‌های بازیگران ارباب جدید / هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

جفل در 19 فوریه 1958 در موری، نیو ساوت ولز، استرالیا به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Rogue (2007)، Grass Roots (2000) and Fallen Angel (1997) شناخته شده است. او با کارولین برازیر ازدواج کرده است. آنها دو بچه دارند.

آملی چایلد ویلیرز

هنرپیشه های ارباب حلقه ها حلقه های قدرت
آملی چایلد از حلقه‌های هنرپیشه‌های ارباب‌ها: حلقه‌های قدرت برای فیلم حلقه‌های ارباب است: حلقه‌های قدرت (2022)، ماشین و سانسور (2021) شناخته‌شده است.
بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی | لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه

سارا زوانگوبانی

هنرپیشه های ارباب حلقه ها / بازیگر سریال ارباب حلقه ها 2022

سارا زوانگوبانی با فیلم های The Starter Wife (2007)، The Lord of the Rings: The Rings of Power (2022) و Nightmares & Dreamscapes: From the Stories of Stephen King (2006) شناخته شده است.

لوید اوون

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال حلقه های قدرت ارباب حلقه ها

لوید اوون از ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت در 14 آوریل 1966 در وست مینستر لندن، انگلستان، انگلستان به دنیا. او بازیگر و کارگردانی است که برای آپولو 18 (2011)، پادشاه گلن (2000) و خانم پاتر (2006) شناخ شناخ. او با ژولیت مول ازدواج کرده است. آنها دو بچه دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال های عاشقانه جهان

توسیتا جایاسندرا

بازیگران سریال ارباب حلقه ها / Top queries Clicks Impressions هنرپیشه‌های ارباب: حلقه‌های قدرت

توسیتا جایاسندرا در سال 1971 در سریلانکا به دنیا آمد. سوسیتا بازیگری است که برای فیلم های خارجی (2017)، دکتر فاستر (2015) و بیل (1984) شناخته شده است. سوسیتا از سال 2002 با سایمون آلن ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند. او از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها برنامه تلویزیونی‌جددی در سال 2022 است.

تیرو محفدین

لیست بازیگران ارباب حلقه ها / هنرمندان سریال حلقه های قدرت

Tyroe Muhafidin از بازیگران سریال ارباب حلقه ها در سال 2006 در استرالیا متولد شد. شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم های سینمایی پسرانه | بهترین فیلم سینمایی پسرانه کدام است؟

مگان ریچاردز

بازیگران سریال ارباب حلقه ها / بازیگر ایرانی سریال ارباب حلقه ها

مگان ریچاردز بازیگران ارباب حلقه ها جدید است از فیلم های (2018) و پزشکان (2000) شناخته شده است.

ماکسیم بالدری

هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها برنامه تلویزیونی / فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی کال کالنی

ماکسیم الکساندر بالدری هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها برنامه تلویزیونی جدید است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک در فیلم تعطیلات مستر بین (2007) آغاز کرد. اخیراً، نقش‌هایش در سریال تلویزیونی هالیوکس (2016–2017) و سال‌های مینی‌سریال سال‌ها (2019) و سریال فانتزی پرایم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت قدرت قدرت قدرت قدرت حلقه‌ها حلقه‌ها حلقه‌ها حلقه‌ها. .

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

Markella Kavenagh بازیگران زن سریال ارباب حلقه ها

بازیگران سریال ارباب حلقه ها / هنرپیشه های ارباب حلقه ها

مارکلا کاونا در سال 2000 در استرالیا به دنیا آمد. او بازیگری است برای اولین تابستان من (2020)، ارباب ها: حلقه های قدرت (2022) و رومپر استومپر (2018) شناخته شده است.

چارلی ویکرز

هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت / بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲
بازیگران سریال ارباب حلقه ها

چارلی ویکرز بازیگری در فیلم های ارباب حلقه: حلقه های قدرت (2022) ، مدیچی (2016) و مرگ در شناخته شده می باشد.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی | معرفی بهترین فیلم های زامبی چینی

جمع بندی هنرپیشه های ارباب حلقه ها

در این با هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت و ها و سریال‌هایی که بازی کرده‌اند آشنا شدید. شما کدام یک از بازیگران ارباب حلقه ها حلقه های قدرت را می شناسید؟ بازی کدامیم از بازیگران ارباب حلقه ها را می پسندید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.