بازیگران سریال اشک و لبخند عربی | هنرپیشه‌های اشک و لبخند | اندلرن

سریال اشک و لبخند عربی هنرپیشه‌های اشک و.webp

در این نوشته بازیگران سریال اشک و لبخند عربی را به شما معرفی می کنیم. هنچنین در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال عربی اشک و لبخند و آثار دیگرشان بصورت مختصر شرح داده خواهند شد. با معرفی هنرپیشه‌های اشک و لبخند عربی همراه اندلرن باشید.

معرفی سریال اشک و لبخند

سریال اشک و لبخند عربی (ع الحلوة والمرة) یک مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه لبنانی است که بر اساس اقتباس از سریال ترکی İyi Günde Kötü Günde است. این سریال توسط استودیوی MBC و O3 Medya تهیه شده است و در آن دانا ماردینی، نیکلاس موواد، پاملا ال کیک و جو ترید به عنوان بازیگرهای اصلی سریال اشک و لبخند بازی می کند.

داستان سریال اشک و لبخند عربی حول محور فرح که یک طراح عروسی است و در مراسم عروسی توسط نامزدش رایان رها شد و پنج سال بعد بازگشته می چرخد. رایان به طرز بدی با زن دیگری به نام لانا ازدواج کرد. در این رابطه، او دوباره ابراز علاقه به فرح را آغاز می کند تا او را دوباره به دست آورد. این سریال از 29 اوت تا 16 نوامبر 2021 در ساعت 10 شب KSA از شبکه MBC 1 پخش شد.

بازیگران سریال اشک و لبخند عربی

در ادامه به معرفی هنرپیشه ها و بازیگران سریال اشک و لبخند عربی می پردازیم و بیوگرافی بازیگران سریال عربی اشک و لبخند لبنانی را برای شما شرح خواهیم داد.

دانا ماردینی (Dana Mardini) در نقش فرح (Farah)

دانا ماردینی بازیگر نقش فرح در سریال اشک و لبخند، متولد 26 ژوئن 1988 است. دانا ماردینی با فیلم اشک و لبخند (2021) از کناره: ویلادا مین الخاصیرا (2011) و العرب 2: تحت الحزام (2016) شناخته شده است. دانا ماردینی بازیگر نقش فرح در سریال اشک و لبخند لبنانی یم بازیگر اهل سوریه است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

نیکلاس موئاواد (Nicolas Mouawad) در نقش رایان (rayan)

بیوگرافی بازیگران سریال عربی اشک و لبخند / بازیگران اشک و لبخند

نیکلاس موئاواد از بازیگران سریال اشک و لبخند لبنانی است در بیروت به دنیا آمد. او برای تنها پسرش (2023)، Teleat Rohi (Drop Dead Diva) (2019) و Saabe’ Gar (2017) شناخته شده است. نیکلاس در برخی از پربیننده ترین و تحسین‌شده ترین سریال های مصر، لبنان و امارات بازی کرده است.نیکلاس موعود کار خود را در تلویزیون به عنوان مجری در برنامه زنده روزانه “کافه روتانا” (2003-2009) آغاز کرد. او همچنین مجری برنامه هایی در MTV لبنان بود.

اولین نقش او در درام تلویزیونی مروان نجار، هلم اطهر (2006) بود. او سپس در فیلم‌های تلویزیونی متعدد و همچنین سریال‌های لبنانی و پان عربی بازی کرد، مانند «صفر ۴» و روبی (۲۰۱۲) که برای آنها برنده جایزه طلایی بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۱۳ شد. در همان سال نیز برنده شد. جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین المللی فیلم لندن برای بازی در فیلم بلند تکسیم ال هاب (2012) شد.

او یکی از ستارگان برجسته در نسخه پان عرب “رقصیدن با ستاره ها” (2013) بود. در سال 2016، او اولین نقش خود را با بازی در سریال Wannous (2016)، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال 2016، در مصر به دست آورد. در سال 2019، او در اولین نقش انگلیسی زبان خود در فیلم آمریکایی، تنها پسرش (2023) بازی کرد. نیکلاس موئاواد در سریال اشک و لبخند نقش رایان را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز | معرفی هنرپیشه‌های aziz

پاملا الکیک (Pamela El Kik) در نقش لانا (lana)

بیوگرافی سریال اشک و لبخند عربی / نور علی بازیگر اشک و لبخند

پاملا ال کیک از بازیگران اشک و لبخند در 14 مه 1988 به دنیا آمد. پاملا که اصالتاً اهل لبنان است، در بیروت بزرگ شد و مهارت بازیگری خود را در اوایل کودکی خود توسعه داد. آواز خواندن در برنامه های علمی مورد علاقه او بود. پاملا در 18 سالگی و در حین تحصیل در رادیو تلویزیون در USEK چندین نقش داشت: . “Erbet Tinhall” (طرح های کمدی) . “عمرا من دایا” (درام) . “مادام بامبینو” (فیلم) . “عصر الحریم” – مایا داو (درام). او پس از اثبات خود در تلویزیون، روی صحنه اجرا کرد. پاملا الکیک در سریال اشک و لبخند عربی نقش لانا را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

جو طراد (Joe Trad) در نقش ویسم (Wissam)

سریال اشک و لبخند عربی قسمت اخر / هنرپیشه‌های ala al hilwa wa al morra

جو طراد  از بازیگران سریال عربی اشک و لبخند متولد 27 نوامبر سال 1981 میلادی است. او در سریال عروس بیروت در نقش خلیل ضاهر و در سریال نمی توانم (ما فیی) در نقش یوسف فوزی ایفای نقش کرده است.

جو تراد برای فیلم های Meenak Enta (2018)، Al Haram (2016) و Ma Fiyi (2019) شناخته شده است. جو طراد از هنرپیشه‌های ala al hilwa wa al morra است که نقش ویسم را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

نورعلی (Nour Ali) در نقش آیه (Aya)

هنرپیشه‌های ala al hilwa wa al morra / سریال لبنانی اشک و لبخند

نور علی بازیگر اشک و لبخند لبنانی در 8 نوامبر 1995 در سوریه به دنیا آمد. نورعلی برای شکستن استخوان ها (کاسر آدم) (2022)، علا الحلوا و المورا (2021) و بسمت هادا (2020) شناخته شده است. او از بازیگران اشک و لبخند عربی است که در نقش آیه ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عشق منطق انتقام

محمد خیر الجراح (Mohamad Kheir Jarrah) در نقش صلاح (Salah)

آیه در سریال اشک و لبخند / بازیگران سریال اشک و لبخند ترکی

محمد خیر جراح از بازیگران سریال اشک و لبخند با فیلم های عین الجوزا (2015)، علا الحلوا و المرا (2021) و الزیر سالم (2000) شناخته شده است. وی از سال 1371 با روفایده ابراهیم باشا ازدواج کرده و دارای دو فرزند است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

کارمن لبس (Carmen Lebbos) در نقش اسما (Asma)

آیه در سریال اشک و لبخند / بازیگران سریال اشک و لبخند عربی

کارمن لبوس بازیگر سریال اشک و لبخند لبنانی است که در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته است. لبوس از سال 1981 فعال بوده است. او در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی مانند 2020، عروس بیروت و ابن المعلم حضور داشته است. او همچنین به‌خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند غرب بیروت ساخته زیاد دویری، زوزو به کارگردانی جوزف فارس و هر چه لولا بخواهد نبیل آیوش شناخته شده است. کارمن لبس از بازیگران فیلم اشک و لبخند است که در نقش اسما ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال the last of us 2023 | معرفی هنرپیشه‌های آخرین بازمانده از ما

سلما المصری (Salma Al Masry) در نقش شریهان (Charihan)

بیوگرافی سریال اشک و لبخند عربی / هنرپیشه‌های اشک و لبخند

سلما المصری از بازیگران سریال اشک و لبخند  در 9 ژانویه 1958 در دمشق، سوریه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای الحجاج (2003)، آخر صفقات حب (2009) و العرب 2: تحت الحزام (2016) شناخته شده است. سلما بازیگران اشک و لبخند در نقش شریهان است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های ونزدی | معرفی بازیگران سریال ونزدی

هادی بو عياش (Hadi Bou Ayash) بازیگر نقش تیام (Taim)

بازیگران سریال اشک و لبخند عربی / هنرپیشه‌های اشک و لبخند

هادی بو عیاش از هنرپیشه‌های اشک و لبخند است که برای گوش دادن (2017)، علا الحلوا و المرا (2021) و شهید (2017) شناخته شده است. او در سریال ala al hilwa wa al morra نقش تیام را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını)

سخن پایانی؛ هنرپیشه‌های اشک و لبخند

در این مقاله به معری بازیگران سریال اشک و لبخند عربی و بیوگرافی بازیگران سریال عربی اشک و لبخند پرداختیم. نظرات خودتان را درباره سریال ع الحلوة والمرة با ما در میان بگذارید..

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.