بازیگران سریال بابا بیوگرافی بازیگران سریال بابا. اندلرن

سریال بابا بیوگرافی بازیگران سریال بابا اندلرن.webp

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال بابا ترکی می پردازیم. در معرفی بازیگران سریال ترکیه ای بابا به بیوگرافی بازیگران سریال بابا نیز به اختصار اشاره می شود. با اندلرن همراه باشید.

سریال جدید ترکی بابا روایتگر زندگی امین ساروهانلی است که سال ها با برادرش مهمت علی اختلاف داشت که با سقوط هواپیما ناگهان تغییر می کند.

معرفی بازیگران سریال بابا

با مرور بیوگرافی بازیگران سریال بابا به معرفی شخصیت های اصلی سریال ترکی بابا می پردازیم. با ما در معرفی شخصیت های برنامه تلویزیونی بابا همراه باشید.

هالوک بیلگینرهالوک بیلگینر) در نقش امین ساروهانلی (امین ساروحانلی)

هالوک بیلگینر یکی از بازیگران برنامه تلویزیونی ترکیه بابا است. او علاوه بر حرفه بازیگری در ترکیه، در بریتانیا نیز کار کرده است و بیشتر برای بازی در نقش مهمت عثمان در سریال تلویزیونی EastEnders (1985) در دهه 1980 شناخته می شود. او همچنین در فیلم های هالیوودی به عنوان بازیگر نقش مکمل بازی کرده است. او در سال 1987 در کمدی ایشتار (1987) (یکی از بدنام ترین شکست های تاریخ سینما) و کمدی سیاه بوفالو (2001) در سال 2001 نقش یک رهبر چریک شیطانی را بازی کرد. او نقش Emre Celenk را در قسمت Persephone در MI-5 (2002) 2004 بازی کرد.

هالوک بیلگینر که به‌عنوان یک «ترک وحشتناک» توصیف می‌شود، یکی از محبوب‌ترین بازیگران مرد در ایست اندرز (1985) در دهه 1980 بود و طبق گزارش‌ها، «علیرغم بازی در نقش یک شرور و یک زن»، نامه‌هایی از طرفداران دریافت می‌کرد. هیلاری کینگزلی گفته است که چیزی که این شخصیت را تا این حد محبوب کرده است، ظاهر خوب و جذابیت عمر شریف بیلگینر بوده است. او در سال 2004 از زوهال اولجای طلاق گرفت و با آسکین نور ینگی، خواننده مشهور ترک رابطه برقرار کرد. آنها در سال 2006 ازدواج کردند و یک دختر دارند.

بیشتر بخوانید: هنرمندان معماری (Yalı Çapkını)

آیدا آکسل در نقش فزیلت ساروهانلی

بیوگرافی بازیگران سریال بابا / ملیسا در سریال بابا

آیدا اکسل یکی از بازیگران زن سریال بابا است که در 31 اکتبر 1962 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای عشق تصادفی (2011)، دیپلم کاجیکلیک (1998) و جمهوری (1998) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی

تولگا ساریتاس (تولگا ساریتاس(در نقش قدیر ساروحانلی)کدیر ساروهانلی)

بازیگران سریال بابا ترکی / بازیگران سریال پدر ترکی

با مرور بیوگرافی بازیگران سریال بابا به یکی دیگر از ویژگی های اصلی می رسیم. تولگا ساریتاش یکی از بازیگران فیلم «بابا ترکیه» است که به دلیل استعدادش مورد علاقه تماشاگران کشورهای دیگر قرار گرفت و با فیلم‌های «پسر بد» (2017)، «بویوک سورگون کافکاسیا» (2015) شناخته شده است. ) و “Günesin Kizlari” (2015).

این بازیگر متولد 30 می 1991 در استانبول است. . تولگا از کودکی به موسیقی علاقه زیادی داشت که شاید به جای یک فیلم، به تجارت اصلی او در زندگی تبدیل شد. این پسر در مدرسه نواختن گیتار را آموخت و در نوجوانی در کنسرت هایی که توسط گروه های مختلف اجرا می شد شرکت کرد. او به عنوان نوازنده گیتار پیشرفت خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: بازیگران زن تازه ازدواج کرده معرفی بازیگران سریال تازه عروس

اوزگا یاگویز (اوزگه یاغیز(به عنوان یک انسان در سریال بابا)عالی)

بیوگرافی بوشرا در سریال بابا / بوشرا در سریال بابا

در ادامه با بیوگرافی بشارا در سریال بابا همراه شما هستیم. اوزگه یاگیز یکی از بازیگران سریال بابا در 26 سپتامبر 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی The Hammer and the Rose: A Behzat Ç. History (2022)، Baska Türlü Ask و Yemin (2019) شناخته شده اند. او یکی از بازیگران برنامه تلویزیونی بابا در نقش بشارا است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران پشت پرده ازدواج

هاکان کورتاس (هاکان کورتاس(در نقش ایلهان کاراچان)ایلهان کاراکام)

بازیگران سریال های ترکی

هاکان کورتاش در 7 سپتامبر 1988 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Body (2011)، Crash (2018) و Dolunay (2017) شناخته شده است. هاکان یکی از بازیگران بابا در نقش ایلهان کاراچان است.

بیشتر بخوانید: بازیگران برادرانم

داملا سو ایکیزوغلو (داملاسو ایکیزوغلو(در نقش کبری ساروحانلی)کبری ساروهانلی)

عکس بازیگران سریال بابا / بازیگران سریال بابا

در ادامه تحلیل بیوگرافی بازیگران سریال بابا به داملا سو اکیزوغلو یکی از بازیگران سریال بابا می رسیم. داملا سو اکیزوغلو در 8 جولای 1997 در ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های انتخاب (2020)، کاردسالریم (2021) و بابا (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عرب

تانر روملی (تانر روملی(به عنوان سروت ساروهانلی)سروت ساروهانلی)

بازیگران سریال ترکی بابام / شخصیت های برنامه تلویزیونی بابا

او یکی از بازیگران برنامه تلویزیونی ترکیه بابا است که در 8 آوریل 1985 در آنکارا به دنیا آمد. او از دانشگاه آنکارا، دانشکده زبان، تاریخ و جغرافیا، گروه تئاتر (2006) فارغ التحصیل شد. تنر روملی که از سال 1395 تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است، جدای از کارهای صحنه ای خود، در سال 1397 در سریال سلطان قلب من در نقش سیلیتر آقا موسی و در سریال افلی بپرس نقش رضا را بازی کرد.

در سال 2020 در سریال تلویزیونی Sol Yanim بازی کرد. به مشارکت در پروژه های جدید ادامه دهید. یکی از بازیگران ترکی بابا در جدیدترین پروژه خود نقش ساروت ساروهانلی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

دیلارا آکسویک (دیلارا آکسویک(بازیگر نقش الیف در سریال بابا)elif)

الیف در سریال بابا / بازیگر نقش الیف در سریال بابا

دیلارا در کارشیاکا از بازیگران بابام متولد شد. در سال 2007 به استانبول نقل مکان کرد و در مرکز هنری Müjdat Gezen به تحصیل درام پرداخت. او اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2012 با بازی در سریال Evlerden Biri انجام داد. او ابتدا با بازی در نقش شادیا در سریال درام مرحمت در سال 2013 مورد توجه قرار گرفت و سال بعد در فیلم کدم دوستم نقش دنیز را بازی کرد.

او در سال 2015 در درام تاریخی Muhteşem Yüzyıl: Kösem نقش مهفیروز هاتن را بازی کرد. او در سال 2017 با ایفای نقش اصلی در استانبولو گلین به موفقیت دست یافت. دیلارا یکی از بازیگران زن سریال بابا است و در سریال بابا نقش الیف را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز معرفی بازیگران عزیز

جیم اسلو (cem uslu(به عنوان Jehun Komorjo)Ceyhun Kömürcu)

    بازیگران بابا / اسامی بازیگران سریال بابا

Cem Uslu یکی از بازیگران سریال ترکی Baba Is در 22 می 1983 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بازی های Çukur (2016)، Karadayi (2012) و Anadolu Kartallari (2011) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

هازال تورسان (هازال تورسان(از بازیگران بابا در نقش بیگم)بگم)

بازیگران سریال بابا ترکی / بازیگران سریال بابا ترکی

هازال تورسان در 20 جولای 1985 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم‌های معجزه (1398)، فاطمه (1390) و سرماسیک زمانی شناخته می‌شود. او یکی از بازیگران ترکی بابا در نقش بیگم سویملی است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال Love Logic of Revenge

آلپر چانکایا (آلپر کانکایا(در نقش احمد)احمد کلکان)

جانسو در سریال بابا / نظرات برنامه تلویزیونی بابا

آلپر چانکایا یکی از بازیگران سریال ترکی بابام با فیلم های Çukur (2016)، Vatanim Sensin (2016) و Ex Askim (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران کورلوش عثمان معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

بیهاتر دینچل (بیهتر دینسل(در نقش مانور شاهین)Munevver Shahin)

بازیگران زن سریال ترکی بابا / بابا هنرمندان

بهتر دینچل بازیگر بابا در 12 مارس 1982 در دیاربکر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Europa Yakasi (2004)، معجزه (2019) و Harket Skies (2019) شناخته می‌شود. او از سال 2008 با باریس دینچل ازدواج کرده است. آنها یک پسر دارند. او یکی از بازیگران برنامه تلویزیونی «بابا» است که مجری آن مقش منور است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سه قرن (Üç Kuruş)

دنیز سنت حمزه اوغلو (دنیز سن حمزا اوغلو(در نقش یاشار)یاسار ساروهانلی)

بازیگران سریال ترکی بابا

دنیز سان حمزا اوغلو یکی از بازیگران سریال بابا است که در 24 نوامبر 1979 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Tatli Küçük Yalancilar (2015)، Aile Arasinda (2017) و Halka (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال محاکمه

بوسه دیواریاتوبوس مرال(بازیگر نقش فیروزه در سریال بابا)فیروزه گورگولو)

بازیگران سریال بابام / اسامی بازیگران سریال بابام

در ادامه بازیگران سریال بابا به بوز مرال یکی از بازیگران سریال بابا می رسیم که متولد 25 جولای 1999 در استانبول ترکیه است. او بازیگری است که برای فیلم‌های Tek Yürek (2019)، Don’t Let Go of My Hand (2018) و Uyanis: Büyük Selcuklu (2020) شناخته شده است. بوز مارال نیز یکی از بازیگران سریال حماسی ترکی است.

بیشتر بخوانید: بازیگران Aquaman 2

بریل پوزام (بریل پوزام(از بازیگران فیلم بابا در نقش سویل)اوزتورک سویل)

ملیسا در سریال بابا / بازیگران سریال ترکی بابا

بریل پوزام یکی از بازیگران زن سریال پدر ترکیه ای است که با «آفتاب من باش» (2021)، «آآآآه بلیندا» و «یالی چاپکینی» (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال ارباب حلقه ها

زینب دیگر (زینب دیکر(در نقش زینب)زینپ)

بازیگر نقش الیف در سریال بابا / ملیسا در سریال بابا

زینپ دایکر برای بابا (2022) شناخته شده است. او یکی از بازیگران ترکی بابا در نقش زینب است.

بیشتر بخوانید: معرفی آخرین بازیگران بازمانده از ما

علی ائل (علی ایل(نقش واشین در سریال بابا)محسن)

جانسو در سریال بابا / کبری در سریال بابا

علی ائل یکی از بازیگران سریال بابا است که در 16 می 1982 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های See Elini Ask (2017)، Poyraz Karayel (2015) و Poyraz Karayel: Global Capital (2017) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 معرفی فیلم های جدید 2023

آخرین کلمه؛ بیوگرافی بازیگران سریال بابا

در بیوگرافی بازیگران سریال بابا فقط به معرفی نام بازیگران سریال بابا و همچنین قرار دادن عکس های بازیگران سریال بابا در این مطلب می پردازیم. به نظر شما کدام یک از بازیگران سریال ترکی بابا بهترین بازی را از خود نشان دادند؟ نظر خود را در مورد بازیگران سریال بابا ترکی با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.