بازیگران سریال معروف «بازی تاج و تخت» مادر و پدر شدند!

بازیگران سریال معروف «بازی تاج و تخت» مادر و پدر شدند!

کیت هرینگتون و همسرش رز لزلی بازیگران معروف سریال بازی تاج و تخت به دومین فرزندشان خوش آمد گفتند!

به بازیگرها – کیت هرینگتون و همسرش رز لزلی دو سال پس از تولد اولین فرزندشان صاحب یک دختر شدند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، ستاره های سریال «بازی تاج و تخت» دو سال پیش برای اولین بار پدر و مادر شدند. این زوج در آن زمان صاحب یک پسر شدند. حالا کیت هرینگتون و رز لزلی فرزند دوم خود را دارند.

یکی از نمایندگان این دو ستاره روز دوشنبه این خبر را تایید کرد و گفت که این زوج بسیار خوشحال هستند و با آغوش باز از دخترشان استقبال کرده اند. کیت هرینگتون اولین بار در ماه مارس خبر بارداری همسرش را منتشر کرد. وقتی در یک برنامه تلویزیونی توضیح داد که پسر 2 ساله اش به زودی دیگر تنها نخواهد بود و یک خواهر و برادر خواهد داشت.

هرینگتون در برنامه توضیح داد که مطمئن نیست پسرش معنای داشتن خواهر یا برادر را بداند. این بازیگر 36 ساله درباره تولد دومین فرزندش گفت:

“نمی دانم پسرم می تواند مفهوم خواهر یا برادر داشتن را درک کند یا نه. او فقط زندگی اش را دوست دارد. من به او نگاه می کنم و خوشحالم که قرار است برادر بزرگتر شود.” “این واقعاً هیجان انگیز است.”

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا او را برای این کار آماده کنیم. به شکم رز اشاره می کنیم و می گوییم: بچه مامان.

در فوریه 2021، تایید شد که هرینگتون و لزلی که در سال 2018 ازدواج کردند، اولین فرزند خود را به دنیا آورده اند.

این زوج در سپتامبر 2020 خبر این بارداری را تایید کردند.

وقتی لزلی در مجله UK Make ظاهر شد و در مورد بارداری خود صحبت کرد.

هرینگتون و لزلی نقش های جان اسنو و ایگریت را در سریال محبوب و موفق Game of Thrones به تصویر کشیدند. برای اولین بار در سال 2012 شایعه رابطه عاطفی این زوج منتشر شد. پس از یک جدایی کوتاه، آنها آشتی کردند و در آوریل 2016 رابطه خود را به طور رسمی تأیید کردند.

بازیگران سریال معروف «بازی تاج و تخت» مادر و پدر شدند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.