بازیگران سریال Wounded Shoots بازیگران زن سریال Wounded Shoots wiki

بازیگران سریال Wounded Shoots بازیگران زن سریال Wounded Shoots wiki

در این مقاله به بررسی و معرفی عوامل، داستان ها و بازیگران سریال مجروح تیراندازی می کنند ما پرداخت خواهیم کرد. در زیر به معرفی بازیگران زن سریال غنچه های زخمی به همراه عکس و بیوگرافی کوتاه می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

Kırgın Çiçekler یک مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه ترکی است که از سال 2015 تا 2018 پخش شد. قسمت اول آن در 29 ژوئن 2015 منتشر شد. سریال “غنچه های زخمی” در مراسم اهدای جوایز که توسط دانشگاه گلسیم استانبول برگزار شد جایزه بهترین سریال را دریافت کرد. . این سریال در ایران با نام سریال گل های شکسته نیز شناخته می شود. کارگردان سریال ترکی غنچه های زخمی سرکان بیرینجی است.

تاریخچه سریال ترکی غنچه های زخمی

ایلول دختری شانزده ساله است که توسط ناپدری خود مورد آزار جنسی قرار می گیرد. وقتی تصمیم گرفت به مادرش اعتماد کند، مادرش او را دروغگو خطاب کرد و او را در یتیم خانه رها کرد. او در آنجا با دخترانی آشنا می شود که هر کدام داستان خود را برای گفتن دارند.

مجروح تیراندازی بازیگران

در این بخش به معرفی بازیگران جوان غنچه های زخمی و بیوگرافی کوتاهی از آنها به همراه دیگر فیلم ها و سریال هایشان می پردازیم. اگر می‌خواهید بدانید بازیگران سریال غنچه‌غردی چند سال دارند و نام واقعی بازیگران سریال غنچه‌غردی چیست، با ما همراه باشید.

بیران داملا یلماز) در نقش ایلول آجار

بازیگران سریال غنچه های زخمی و همسرانشان / فیلم ترکی غنچه های زخمی

بیران داملا یلماز یکی از بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی است که در 28 ژوئن 1986 در کوجائلی ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های معجزه 2: عشق (2019)، گل های یتیم (2015) و ماسک: کیمسین سن؟ (2022) او همچنین در سریال “دروغ های سفید” (2015) نقش نسرین را بازی کرد. مادر او آیسه بیرسن سان یلماز است. او یک خواهر دارد. او بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام جمع کرده است. یکی از اولین نقش های او در برنامه تلویزیونی یاساک (2014) بود. بیران در سریال غنچه های قدری نقش ایلول را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید 2023 بهترین سریال ترکی سال 2023

بوراک توزکوپران در نقش علی

بازیگران سریال های ترکی

بوراک توزکوپران یکی از بازیگران غنچه های زخمی در 14 نوامبر 1992 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Destan (2021)، Sesinde Ask Var (2019) و Drunk on Love شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: مقدمه ای بر اپتیک معماری (Yalı Çapkını)

انجام موتان (شورش) در نقش ساغر

بازیگران سریال غنچه های زخمی مارال/بازیگران زن گل شکسته

هزار موتان یکی از بازیگران فیلم های مجروح است که در 13 دسامبر 1990 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی‌های گل یاتیم (2015)، کان کاریکلاری (2018) و پسا گونلوم (2014) شناخته می‌شود و مادرش فیده موتان کارگردان و تهیه‌کننده است. او یکی از بازیگران سریال غنچه های قدری است که نقش ساغر را بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تازه ازدواج کرده را معرفی می کنیم

ایپک کاراپینار) در نقش فریده گونگر

بازیگران غنچه گردی / سریال ترکی غنچه گردی چند سال دارند؟

ایپک کاراپینار در 20 مارس 1984 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای دره گرگ ها: کمین (2007)، گل های یتیم (2015) و کوپر (2006) شناخته شده است. او همچنین یکی از بازیگران زن فیلم غنچه های قدری است که در این سریال نقش فریده را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران برادرانم معرفی کامل بازیگران سریال خواهران و برادران.

عارف دیرن (عارف دیرن) در نقش گونی ارتورک

بازیگران سریال بیوگرافی غنچه های زخمی / سریال غنچه های زخمی

عارف دیرن یکی از بازیگران سریال گل های شکسته است که در 13 می 1989 در قونیه ترکیه به دنیا آمد. چند ماه پس از تولدش، او به همراه پدر و مادرش به استانبول ترکیه نقل مکان کرد. او از دانشگاه یدیپ فارغ التحصیل شد. او بازیگری است که با بازی در نقش گونی ارتورک در کنار کرگین سیچلر شناخته می شود. پس از سه فصل موفق، نمایش به پایان رسید. سپس برای خدمت به کشورش به ارتش پیوست. پس از بازگشت، تهیه کنندگان Dirilis: Ertugrul، نمایش شماره یک ترکیه، به او پیشنهاد کردند که نقش گوندوز آلپ، اولین پسر ارطغرول را بازی کند. قبول کرد و نقش را بازی کرد. او یکی از بازیگران مجموعه های مجروح است که می در این سریال نقش گونی را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران پشت پرده ازدواج

گوکچه آکییلدیز (Gökçe Akyıldız).) در نقش سوگل جالن

بازیگران فیلم غنچه های زخمی / بانوی غنچه های زخمی

گوکچه آکیلدیز یکی از بازیگران زن سریال غنچه های زخمی است که در 30 اکتبر 1992 در سینوپ ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای گل های یتیم (2015)، پلیس (2007) و لمس ادویه (2003) شناخته می شود. او در ترکیه به دنیا آمد و بزرگ شد. او در سال 2017 با مصطفی اوزیورت ازدواج کرد. آنها در سال 2018 صاحب پسری به نام عمر شدند که بیش از 1.7 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد. او اولین حضور خود را در تلویزیون ترکیه در سریال درهای مخفی در سال 2002 انجام داد.گوکچه یکی از بازیگران سریال شلیک های زخمی ترکیه ای است که نقش سوگل جالن را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال حماسی ترکی (دستان) به همراه بیوگرافی کوتاه

جانسو فیرنجی (نانوای خسته) در نقش کمال یلماز

بازیگران غنچه های زخمی / بیوگرافی آتاکان در غنچه های زخمی

نام واقعی کمال در غنچه های زخمی جانسو فیرینچی است که در ۱۶ مارس ۱۹۸۲ در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای گل‌های یتیم (2015)، آکینجی (2021) و نگهبان برادر (2021) شناخته می‌شود. وی یکی از بازیگران سریال غنچه های زهاری است که در نقش کمال بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان سریال سه سکه با معرفی بازیگران سه قرن (Üç Kuruş)

اوزگور چوویک (چابک رایگان) در نقش توپراک ارن

نام واقعی نازان در سریال تیرهای مجروح / عکس شاخه های مجروح

Özgür Çevik از بازیگران غنچه‌های زخمی بازیگر و خواننده ترکیه‌ای است که برای حضور در یک برنامه استعدادیابی تلویزیونی به عنوان مجری و بازیگر به شهرت و طرفداران زیادی دست یافت. اوزگور چویچ به عنوان بازیگر نقش اول سریال تلویزیونی پرطرفدار Yabanci Damat انتخاب شد که در آن نقش دوست پسر یونانی نیکو را بازی کرد که نازلی دوست دختر ترک او توسط بازیگر ناهیر اوردوقام بازی می کرد. او در سریال غنچه های قدری نقش توپراک ارن را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال قضاوت معرفی کامل بازیگران سریال قضاوت

ودا یورتسور ایپک) در نقش نازان ازگون

آرتان در غنچه های زخمی / نام واقعی کمال در غنچه های زخمی

نام اصلی نازان در سریال غنچه های زخمی ودا یورتسور است. او یکی از بازیگران گل های شکسته است که در 23 ژانویه 1969 در بینگول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Alone (2008)، انتخاب (2020) و htr2b: Dönüsüm (2012) شناخته شده است. او یکی از بازیگران سریال غنچه های قدری است که نقش نازان را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عرب

داریا آرتمیل (دریا آرتمل) در نقش مسعوده یلماز

بازیگران سریال چند سال دارند؟

دریا آرتمل، یکی از بازیگران گل های شکسته، در 21 اکتبر 1980 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با فرش جادویی (2005)، گل های یتیم (2015) و Çocukluk (2020) شناخته می شود. او در سریال ترکی غنچه های زخمی نقش مسعوده را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

نیل کسر (سزار نیل) در نقش دافنه ازگون

بازیگران سریال ترکی

نیل کاسر یکی از بازیگران زن سریال غنچه های قدری است که در 25 مارس 1995 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Ah Nerede (2022)، گل های یتیم (2015) و داستان ما (2015) شناخته شده است. او یکی از بازیگران گل های شکسته است که نقش دافنه را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز معرفی بازیگران عزیز

آلینا سولاکر (آلینا سولوکر) در نقش مارال کندیر

بازیگران زن گل های شکسته / اسامی واقعی بازیگران سریال غنچه های زخمی

آلینا سولاکر بازیگر فیلم غنچه های زخمی است که در 5 دسامبر 1994 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بیاز کارانفیل (2014)، گل های یتیم (2015) و ایکی گوزوم احمد (2020) شناخته شده است. او در سریال پرطرفدار ترکی Gole Hay Yatim (2015) در کنار بیران داملا یلماز بازی کرد. نقش او در گل های یتیم (2015) اولین نقش اصلی بازیگری او بود. حرفه تلویزیونی او مخاطبان اجتماعی زیادی را برای او به ارمغان آورده است و تنها در اینستاگرام بیش از 800000 طرفدار دارد. در سال 2015 با نقش مرال در مجموعه تلویزیونی گل های یتیم (2015) به شهرت رسید. او در سریال ترکی «کله های زخمی» نقش مارال را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ازدواج اجباری

چاغلا ایرماک (Çağla Irmak).) از بازیگران غنچه ای هاجر در نقش ساغر

عکس بازیگران غنچه غردی / فیلم غنچه ای گردی

چاغلا ایرماک یکی از بازیگران سریال غنچه های زخمی ترکی است در 31 می 1997 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای گل یاتیم (2015)، سن ایناندیر و حکیم (2022) شناخته شده است. او در سریال گل های شکسته نقش ساگار را دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های پاکستانی معرفی لیست سریال های پاکستانی

مهمت آیکاچ (مهمت آیکاچ) در نقش سرکان اوزگون

بازیگران سریال گل های شکسته/ بازیگران زن پیله زخمی

نام اصلی سرکان در سریال «غانچه های زهرادی» مهمت آیکاچ است که در ۲۵ آوریل ۱۹۹۲ در هاتای ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بیر زمانلار کبریس (2021)، گلهای یتیم (2015) و اسکی هیکایه (2013) شناخته می شود. او یکی از بازیگران سریال شلیک های زخمی است که نقش سرکان را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال Love Logic of Revenge

بورگو آلمن (burcu almeman) در نقش سلین

بازیگران زن گل های شکسته / اسامی واقعی بازیگران سریال غنچه های زخمی

Burcu Almeman یکی از بازیگران زن فیلم ترکی غنچه‌های زخمی است که با گل‌های یتیم (2015)، İzab Eşgh (2022) و Senin Hikain (2013) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی آخرین بازیگران بازمانده از ما

تایانچ آییدین در نقش اژدر

عکس بازیگران سریال

تایانچ آیدین یکی از بازیگران غنچه های زخمی است که برنده جایزه ترکیه شده است. او در 7 آگوست 1979 در استانبول به دنیا آمد. در سال 2001 از هنرستان دولتی دانشگاه میمار سینان فارغ التحصیل شد. او در اوقات فراغت خود از گذراندن وقت با دوستانش، بازی با سگ هایش تانگو، تیمبا و مومو، خالکوبی، حفظ تناسب اندام، نواختن درام، گیتار و ساکسیفون لذت می برد.

بیشتر بخوانید: بازیگران پنت هاوس: جنگ در زندگی

Yağmur Ün (Yağmur Ün) یکی از بازیگران سریال غنچه های زخمی در نقش زینو بازی می کند.

سن بازیگران سریال

یامور اون در 4 نوامبر 1995 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری از غنچه های زخمی است که برای Söz (2017)، Çember (2017) و Zevcat شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران پسران معرفی بازیگران سریال پسران

ساچیدا تاشانار (ساسیده تاسانر) در نقش نریمان

بازیگران زن غنچه های زخمی / بازیگران سریال Kırgın Çiçekler

ساچیده تشانر یکی از بازیگران زن سریال غنچه های قدری است که در 14 می 1960 در ایسپارتای ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Ates (2016)، Ilk Ve Son (2021) و Orphan Flowers (2015) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهان لق معرفی بازیگران سریال کره ای Big Mouth 2022

اسما یلماز در نقش بشرا آکار

عکس تیرهای مجروح / مسعوده در تیرهای مجروح

اسما یلماز برای گل های یتیم (2015)، بیزیم هیکایه (2017) و اولیک هاکیندا هر سی (2021) شناخته شده است. او همچنین یکی از بازیگران پشت پرده ازدواج است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال ارباب حلقه ها معرفی بازیگران فیلم The Lord of the Rings: The Rings of Power

آخرین کلمه؛ سری جوانه های زخمی

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال غنچه های زخمی (Kırgın Çiçekler) و همچنین بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال غنچه های زخمی به همراه معرفی و نقد سریال ترکی غنچه های زخمی می پردازیم. . . لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.