بازیگران قسمت جدید فیلم‌های “هری پاتر” فاش شدند!

بازیگران قسمت جدید فیلم‌های “هری پاتر” فاش شدند!

نمایش آخرین قسمت از کتاب‌های مشهور هری پاتر، «هری پاتر و کودک نفرین شده» از بازیگران جدید برای تئاتر لندن خود رونمایی کرد.

بازیگرها– هری پاتر و کودک نفرین شده، آخرین قسمت از کتاب‌های هری پاتر با بازیگرانی جدید به نمایش درخواهد آمد!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، تئاتر هری پاتر و کودک نفرین شده با بازیگرانی جدید در لندن اجرا خواهد شد! دیوید ریکاردو پیرس نقش هری پاتر را بازی خواهد کرد و پولی فریم در نقش جینی پاتر و الیس ری در نقش پسرشان آلبوس پاتر بازی خواهند کرد.

توماس آلدریج در نقش ران ویزلی به جید اوگوگوا به بازیگران می‌پیوندد تا نقش هرمیون گرنجر را همراه با تانیترا پورتر در نقش دخترشان رز گرنجر ویزلی بازی کنند.

استیو جان شپرد در نقش دراکو مالفوی و هری اکلو در نقش پسرش اسکورپیوس مالفوی بازی خواهند کرد.

تئاتر هری پاتر بار دیگر بر روی صحنه می‌رود!

بر اساس داستانی از جی. کی. رولینگ، جک تورن و جان تیفانی، «هری پاتر و کودک نفرین شده» نمایشنامه‌ای از ترون است.

در این نمایشنامه هری، رون و هرمیون 19 سال پس از اینکه دنیای جادوگران را نجات دادند، برای ماجراجویی جدیدی بازگشتند. با یک تفاوت. این بار، نسل جدیدی که تازه به مدرسه افسانه‌ای جادوگری هاگوارتز وارد شده‌اند، به آنها ملحق می‌شود.

ماه گذشته، این نمایش هفت سالگی را در تئاتر کاخ لندن جشن گرفت، جایی که بیش از 1.5 میلیون تماشاگر آن را دیدند. در 1 سپتامبر، این نمایش به جشن سالانه «روز بازگشت به هاگوارتز» می‌پیوندد.

زمانی که طرفداران هری پاتر این پدیده را در ایستگاه کینگز کراس لندن به مدت سه روز گرامی می‌دارند، که شامل حضوری از بازیگران و تیم نمایش «هری پاتر و کودک نفرین شده» است.

این اولین کتاب از مجموعه داستان‌های هری پاتر است که بر روی صحنه تئاتر اجرا می‌شوود. کتاب هری پاتر و کئدک طلسم شده هشتمین داستان از این مجموعه است. این تئاتر از زمان اولین نمایش جهانی خود در لندن در سال 2016 تاکنون بیش از شش میلیون بلیت در سراسر جهان فروخته است و 60 افتخار بزرگ از جمله نه جایزه لارنس اولیویه و شش جایزه تونی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید…

نوشته بازیگران قسمت جدید فیلم‌های “هری پاتر” فاش شدند! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.