بازیگر زن: بارها به خاطر خال صورتم تحقیر شدم!

بازیگر زن: بارها به خاطر خال صورتم تحقیر شدم!

«کلر دان» بازیگر ایرلندی در مصاحبه ای فاش کرد که بارها توسط مردم و همکارانش به خاطر خال زیر چشمش تحقیر شده است!

بازیگر تازه وارد ایرلندی بامداد با بازی در نقش «آماندا کینسلا» در سریال «کین» توجه رسانه ها و مردم را به بازی عالی خود جلب کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این بازیگر در تازه ترین گفت و گوی خود از تحقیر مردم و همکارانش در خصوص خال زیر چشمش گفت:

«وقتی بچه بودم، مردم همیشه به عمه ام توجه می کردند و سعی می کردند با گفتن چیزی خنده دار یا بدجنس باشند، غریبه ها همیشه فکر می کردند که کسی به من آسیب رسانده است و به من می گوید که چه کسی من را زده است و من همیشه باید برای خیلی ها توضیح می دادم. به من بده که این خاله است!بعد از این همه سال، حالا یاد گرفتم که چگونه با رفتارهای متفاوت مردم کنار بیایم!

وقتی برای نقش های مختلف تست بازیگری می دهم اولین چیزی که به من پیشنهاد می کنند این است که خاله را پنهان کنم! بارها به من گفتند برای موفقیت و نقش آفرینی باید خالم را پنهان کنم وگرنه با وجود این خال هرگز نمی توانم در عرصه بازیگری موفق شوم!

من هیچ وقت سعی نکردم هیچ ویژگی ظاهری ام را پنهان کنم و حاضر نیستم ساعت ها از وقتم را برای پنهان کردن خاله هایم صرف کنم تا دیگران از ظاهرم احساس رضایت کنند یا نقشی به دست بیاورند! خوشبختانه خاله ام برجسته است و در صورت مخفی شدن دوباره کاملا نمایان است!

من معتقدم اگر کارگردانی می خواهد من در پروژه اش بازی کنم، باید من را همان طور که هستم بپذیرد، اگر نه، کار با او برایم ارزشی ندارد! به سادگی.”

قضاوت بیش از حد:

کلر همچنین اشاره کرد که دیدن چهره او در سریال باعث شد بیشتر از قبل درباره ظاهرش قضاوت کند:

«فکر می‌کنم دیدن خودت در تلویزیون خیلی عجیب است! وقتی به صورتم نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم تمام قسمت‌های صورتم باید عوض شود!

اما حالا تونستم حساسیتم رو نسبت به این موضوع از بین ببرم، گذشت زمان باعث شده از دیدن خودم و پذیرفتن چیزی که هستم راضی باشم.»

فصل دوم سریال “Kin” با بازی درخشان چارلی کاکس، کلن دان، کنان آژه، اویگو کارایل و بسیاری دیگر از بازیگران مطرح بریتانیایی، ایرلندی و ترکیه ای از ماه گذشته در شبکه RTE و با انتشار تنها 5 قسمت آغاز شد. فصل دوم به دلیل امتیاز بالای منتقدان و استقبال مخاطبان از فصل سوم نیز تایید شده است.

نوشته بازیگر زن: بارها به خاطر خال صورتم تحقیر شدم! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.