بازیگر زن به کیم کارداشیان: بازیگری هنری است که نداری!

بازیگر زن به کیم کارداشیان: بازیگری هنری است که نداری!

انتخاب کیم کارداشیان برای بازی در فصل جدید سریال «داستان جنایی آمریکایی» اعتراض جامعه بازیگری را در پی داشته است.

صبح اولین فردی که پشیمانی خود را به صورت علنی ابراز کرد پتی لوپون بازیگر مشهور برادوی بود و اکنون شارون استون به معترضان پیوست.

به گزارش گروه ترجمه صبح، انتخاب کیم کارداشیان برای بازی در فصل جدید «داستان جنایی آمریکایی» با اعتراض جامعه بازیگران همراه شد.

در همین رابطه «شارون استون» اشاره کرد که در پاسخ به صحبت های لوپون او یک بازیگر هنری است که نیازمند تلاش و تعهد است.

او با استناد به فرضیه نویسنده معروف مالکوم گلدول نوشت که برای رسیدن به موفقیت در هر مهارتی به ده هزار ساعت تمرین نیاز است و تاکید کرد که بازیگر باید این تلاش را برای کارش نشان دهد.

پتی لوپون گفت که کارداشیان تجربه بازیگری ندارد. او در دو فصل سریال «داستان جنایی آمریکایی» بازی کرد.

اما او در مصاحبه ای از انتخاب کارداشیان در فصل جدید این سریال ابراز ناامیدی کرد و گفت:

او با بیان اینکه «ببینید چه اتفاقی می‌افتد»، بیزاری خود را از تماشای افراد مشهور با تجربه کم بازیگری در نقش یک بازیگر بیان کرد:

“ببخشید، ببخشید، کیم، می دانید، با زندگی خود چه می کنید؟” کیم کارداشیان ۱۹ فروردین در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که در این سریال بازیگر شده است.

او پیش از این نقش های کوچکی در سینما و تلویزیون بازی کرده بود اما این سریال اولین نقش اصلی او خواهد بود.

این بازیگر خطاب به کیم کارداشیان نوشت: بازیگری هنری است که تو آن را نداری! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.