بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟

بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟

مجید سعیدی بازیگر تلویزیون که این روزها سریال گیلدخت را روی آنتن دارد از مهاجرت خود رونمایی کرد. این دومین مورد مهاجرت بازیگران در یک سال گذشته است و پیش از این احسان کرمی، حمید فرخ نژاد و اشکان خطیبی از مهاجرت خود خبر داده بودند.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; به نظر می رسد مقصد مهاجرت مجید سعیدی فنلاند باشد. او تصاویر جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که مکان آن توسط این کشور اروپایی مشخص شده است.

بیوگرافی مجید سعیدی

مجید سعیدی در سال 1354 در تهران به دنیا آمد.

وی مدرک بازیگری خود را از اولین دوره کلاس های بازیگری امین تارخ گرفت و با نمایشی به کارگردانی گلاب آدینه بازیگری را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

در سال ۱۳۵۵ در سن ۲۲ سالگی با سریال «کهنه سوار» به کارگردانی اکبر خواجویی وارد تلویزیون شد. پس از آن در سال ۱۳۵۷ در سریال «هویت» به کارگردانی مهدی ودادی به ایفای نقش پرداخت.

وی در سال 1368 با سریال ارمغان تاریکی و سپس با سریال تا ثریا در سال 90 و با سریال میکائیل در سال 1373 در تلویزیون ظاهر شد تا اینکه در سال 1376 با سریال بانوی زن به تلویزیون بازگشت. عمارت”. او در این سریال نقش یاور شریفی را بازی کرد. از دیگر سریال های معروف او می توان به سریال «قاعده رویش» به کارگردانی حسن لفایان اشاره کرد که در سال 1401 از تلویزیون پخش شد.

وی تجربه بازی در فیلم های سینمایی از جمله فیلم «مهیه» به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 1385 را دارد.

او شبکه نمایش خانگی را نیز با فصل سوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی تجربه کرد و سابقه حضور در تئاتر را نیز دارد.

مجید سعیدی متاهل و دارای یک پسر به نام کیارش است.

بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.