بازیگر قدیمی و دوست داشتنی نیاز به دعا داشت

بازیگر قدیمی و دوست داشتنی نیاز به دعا داشت

فرامرز صدیقی بازیگر قدیمی تلویزیون چند روزی است که به دلیل مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده است.

به گزارش صبح امروز به نقل از ایسنا؛ به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی پس از اطلاع از بستری شدن فرامرز صدیقی – بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون – به نمایندگی از وزیر فرهنگ به بیمارستان محل بستری این هنرمند رفت. و ارشاد اسلامی و در گفتگو با اصحاب از روند درمان وی مطلع شدند.

وی با تاکید بر حمایت این صندوق در کنار هنرمندان کشور در تمامی ایام به ویژه در ایام بستری و درمان گفت: صندوق اعتباری هنر تلاش خواهد کرد تا پس از ترخیص از بیمارستان در محیطی مناسب شرایط مساعدی را برای ادامه زندگی وی فراهم کند. .

فرامرز صدیقی نیز در این دیدار از حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و هیئت همراه برای عیادت وی قدردانی کرد و از توجه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد.

آذرماه سال گذشته پس از مدت ها بی خبری از این بازیگر، عکسی از او منتشر شد و به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد که با واکنش های زیادی همراه بود.

فرامرز صدیقی در سال 1328 در سقز به دنیا آمد و فارغ التحصیل از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او فعالیت خود را در تئاتر از سال 1347 آغاز کرد.

او فعالیت خود را در سینما با بازی در فیلم «چشمه» به کارگردانی آربی آوانسیان آغاز کرد و از جمله نمایش هایی که در آن بازی کرده است می توان به «ویس و رامین»، «بازرس»، «ارزش»، «پالتو» اشاره کرد.

 

 

نوشته شده توسط بازیگر قدیمی و دوست داشتنی، نیاز به دعای اول بازیگرها داشت. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.