بازیگر معروف: صدای جوانان را بشنو!

بازیگر معروف: صدای جوانان را بشنو!

فخرالدین صدیق شریف، مهم ترین خواسته مردم را بهبود شرایط نابسامان اقتصادی و حمایت از جوانان با سلایق و علایق مختلف می داند.

به گزارش صبح به نقل از اطلاعات آنلاین، این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون معتقد است مهم ترین خواسته مردم بهبود شرایط نابسامان اقتصادی و حمایت از جوانان با سلایق و علایق مختلف است.

فخرالدین صدیق شریف بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون سال 1401 را سال بی مهری با اهالی فرهنگ و هنر دانست و گفت: متاسفانه در سالی که گذشت بیش از هر زمان دیگری شاهد بی مهری های غیر قابل انکاری با اهالی فرهنگ و هنر بودیم. اهالی فرهنگ و هنر و همچنین تقسیم هنرمندان به دسته های مختلف که برخی از آنها همیشه در کار هستند و برخی دیگر فراموش شده اند.

ایجاد دوقطبی وحشتناک

وی افزود: شرایط جامعه به گونه ای پیش رفت که دوقطبی وحشتناکی ایجاد کرد به گونه ای که مردم در مقابل هم قرار گرفتند، البته حمایت هایی که از آنها وعده داده شد محقق نشد و به نوعی بسیاری از مردم و فرهنگی-هنری فعالان کنار گذاشته شدند.

صدیق شریف افزود: سالی که گذشت لحظات سخت و تلخ زیادی داشت که یکی از دلایل آن بی توجهی به جوانان و فعالیت آنها بود. باید بدانیم که نمی توان آنها را نادیده گرفت زیرا جوانان پتانسیل اصلی یک کشور هستند و باید صدای آنها را بشنویم و امید را در دل آنها زنده نگه داریم.

وی افزود: تلخی سال 1401 نیز به دلیل بی توجهی به مطالبات جوانان بود و امیدوارم در سال جدید این توجه به مطالبات جوانان شود و صدای آنها شنیده شود و مسائل روحی و روانی آنها نیز به گوش برسد. مورد مراقبت قرار گیرد.

رفتار غیراخلاقی برخی تولیدکنندگان

وی در همین زمینه تصریح کرد: علاوه بر همه اتفاقاتی که در سال 1401 رخ داد، رفتار غیراخلاقی برخی از تولیدکنندگان همچنان به دلیل عدم صداقت در خصوص تسویه حساب با هنرمندان برجسته بود.

من معتقدم باید نظارت بیشتری روی این موضوع وجود داشته باشد تا هرکسی پیش می آید در جایگاه تولیدکننده و سرمایه گذار قرار نگیرد چرا که جوانان زیادی در این زمینه فعال هستند و ممکن است از این رفتارها آسیب ببینند.

این بازیگر سریال های تاریخی درباره سال جدید و چشم انداز آینده فرهنگ و هنر نیز گفت: ساماندهی این شرایط نابسامان فرهنگی خواسته اصلی است چرا که وقتی با همکارانم صحبت می کنم می گویند اگر این شرایط ادامه پیدا کند فرهنگ و هنر کشور ممکن است دچار مشکلات جبران ناپذیری شود و شاید دیگر سینما نباشد.

صدیق شریف با تاکید بر اینکه همه طیف ها و جریان های حامی و منتقد باید دیده و حمایت شوند، خاطرنشان کرد: اگر قرار است دولت در امور هنری سرمایه گذاری کند، بیشتر پروژه ها را شامل شود نه اینکه چند پروژه خاص که توصیه شده است. .

حمایت از جوانان

جوانانی که می خواهند در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت خود را آغاز کنند نیز باید مورد حمایت قرار گیرند زیرا آینده این هنر هستند.

وی در عین حال افزود: قطعا سال جدید قابل پیش بینی نیست، اما همیشه علاقه مندم آثاری را برای بازی بپذیرم که متفاوت و در مسیر فرهنگ اعتلای باشد و همه طبقات اجتماعی و سلایق مختلف را در برگیرد.

از آنجایی که این روزها شاهد آثاری هستیم که شاید یکی دو گروه از جامعه را شامل می شود و اقشار دیگر جامعه به فراموشی سپرده می شوند، البته چنین پروژه هایی نیازمند فیلمنامه قوی هستند و برخی از بهترین نویسندگان در حال حاضر خانه نشین هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در سال جدید مردم ایران به آرامش اقتصادی و اجتماعی برسند و گفت: در حال حاضر مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی نیستند و برخی خانواده ها واقعا در وضعیت دردناکی قرار دارند. مسئولان کشور به یک تعادل اقتصادی و اجتماعی برسیم.

نوشته بازیگر معروف: صدای جوانان را بشنو! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.