بازیگر معروف هالیوودی سگ خود را معرفی کرد!

بازیگر معروف هالیوودی سگ خود را معرفی کرد!

«آرنولد شوارتزنگر» بازیگر معروف ۷۵ ساله با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خوک خانگی جدید خود به نام «شنلی» را به مخاطبان ۲۳ میلیونی خود معرفی کرد.

به بازیگرها – احتمالا افراد کمی هستند که ستاره افسانه ای فیلم های اکشن هالیوود، آرنولد شوارتزنگر را نشناسند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، آرنولد در مصاحبه اخیر خود با فاکس گفت: وقتی برای اولین بار شنلی را به خانه آورد، از خانه بیرون دوید و کل ملک را تعقیب کرد و نتوانست او را بگیرد. که یک کلمه آلمانی به معنای “سریع” است.

آرنولد حیوانات خانگی زیادی دارد و علاقه اش به حیوانات بسیار شدید است، او گفت که از مراقبت از حیوانات لذت می برد.

ستاره ترمیناتور یک الاغ به نام لولو، یک پونی مینیاتوری به نام ویسکی و چهار سگ دیگر به نام های داچ، نودل، گیلاس و شنیتسل دارد.

در سال 1986، آرنولد با ماریا شرایور کندی، خواهرزاده جان اف کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده ازدواج کرد که از او صاحب چهار فرزند شد:

(دختر) کاترین، متولد 13 دسامبر 1989 (33 ساله)

(دختر) کریستینا ماریا متولد 23 ژوئیه 1991 (31 ساله)

(پسر) پاتریک، متولد 18 سپتامبر 1993 (29 ساله)

(پسر) کریستوفر متولد 27 سپتامبر 1997 (25 ساله)

بازیگر معروف هالیوودی سگ خود را معرفی کرد!

 

یک واقعیت تلخ:

آرنولد در سال 2011 فاش کرد که از خانه دارش میلدرد پاتریشیا صاحب پسری به نام جوزف 25 ساله شده است و به همین دلیل در همان سال همسرش ماریا شرایور کندی پس از 25 سال ازدواج در می 2011 خواستگاری کرد. او طلاق گرفت و از او جدا شد و سرانجام طلاق آنها سال گذشته قطعی شد.

ستاره دزد در حال حاضر با نامزد سابق خود هدر میلیگان 48 ساله در ارتباط است و با او زندگی می کند.

بازیگر معروف هالیوودی سگ خود را معرفی کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.