بازیگر نقش آبان در سریال عقرب عاشق کیست؟ + بیوگرافی ساقی حاجی پور

بازیگر نقش آبان در سریال عقرب عاشق کیست؟  + بیوگرافی ساقی حاجی پور

در این قسمت از بازیگرها بازیگر نقش آبان در سریال اکرب عاشق کیست؟ + بیوگرافی ساقی حاجی پورمطلبی را برایتان آورده ایم، با ما همراه باشید.

بازیگر نقش آبان در سریال عقرب عاشق کیست؟

ساقی حاجی پور در سریال عقرب عاشق من نقش آبان را بازی می کند.

لینک دانلود قانونی سریال عقرب عشاق

بیوگرافی ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور او بازیگر ایرانی متولد ۱۳۷۴ در تهران است. ساقی حاجی پور او کار تئاتر خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و در تئاتر شربت سینه به کارگردانی و نویسندگی رسول کاهانی بازی کرد. ساقی حاجی پور او هنوز مجرد و مجرد است.

این بازیگر سریال عقرب عشاق به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش آبان بازی کرده است. این سریال در پلتفرم نماوا در حال پخش است.

ساقی حاجی پور
ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که سابقه حضور در آثاری چون عقرب عشاق و هم گهن را در کارنامه هنری خود دارد. دوشنبه هر هفته ساعت 8 می توانید لینک های قانونی سریال اکرب عاشق را از سایت بازیگرها دانلود کنید.

سریال هم گهن اولین اثر تصویری است ساقی حاجی پور ساقی حاجی پور پیش از این فقط در تئاتر فعالیت می کرد، درباره تست بازیگری و حضورش در سریال خانگی گفت: یک پروسه 3-4 هفته ای را پشت سر گذاشتم تا برای نقش حدیده چند بار تست بزنم. و من از بین 80 نفر انتخاب شدم و جزو آخرین افرادی بودم که تست شدم از آقای کیایی که به من اعتماد کردند بسیار ممنونم چون این اولین کار تصویری من بود و محیط کار کاملاً حرفه ای است با ایشان افراد حرفه ای هستند، و خیلی سخت است که به کسی اعتماد کنیم که تجربه بصری ندارد. خدا را شکر می کنم که توانستم این تست ها را پشت سر بگذارم.”

منبع بیوگرافی: Bitote

نوشته بازیگر نقش آبان در سریال عقرب عاشق کیست؟ + بیوگرافی ساقی حاجی پور اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.