بازیگر نقش بازپرس سریال «بازپرس» کیست؟ + نقش صدرا حسینی

بازیگر نقش بازپرس سریال «بازپرس» کیست؟  + نقش صدرا حسینی

در این بخش از پایگاه خبری بازیگرها در مورد بازیگر نقش بازپرس در سریال بازپرس. کیست + نقش صدرا حسینی برای شما مطلبی می آوریم با ما همراه باشید.

بازیگر نقش بازپرس سریال «بازپرس» کیست؟

محسن قصابیان در سریال بازرس نقش بازپرس صدرا حسینی را بازی می کند.

صدرا حسینی بازپرس مبارزه با فساد در بندرعباس است که درگیر یک پرونده پیچیده واردات برنج آلوده به کشور است.

سریال بازپرس از شبکه اول سیما پخش می شود

محسن قصابیان
محسن قصابیان

بیوگرافی محسن قصابیان

محسن قصابیان متولد شهر قوچان است. او در اول مرداد 1348 در این شهر به دنیا آمد، اما تنها 7 سال داشت که مجبور شد به همراه خانواده زادگاهش را ترک کند. در آن زمان سیل ویرانگر خسارات زیادی در قوچان وارد کرده بود و خانواده قصابیان تصمیم گرفتند به مشهد بروند.

او تا نوجوانی در مشهد ماند و پس از اخذ دیپلم به تهران رفت تا در رشته نمایش در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تحصیل کند. او پیش از این چندین بار در تئاتر دانشجویی روی صحنه رفته بود و دانشگاه نیز فضایی را برای او فراهم کرد تا بتواند به علاقه خود ادامه دهد.

محسن قصابیان

او فارغ التحصیل لیسانس تئاتر با لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. او دیده شده و تجربه نویسندگی و بازیگری دارد. او نیز سالهاست که ازدواج کرده و یک پسر دارد. محسن قصابیان در سال ۱۳۶۹ در ۲۱ سالگی با نمایش «بالبشو» به کارگردانی حسین پور در تئاترشهر فعالیت خود را به عنوان بازیگر صحنه آغاز کرد. خیلی زود در تئاتر دیده شد و چند سال بعد در سال ۱۳۷۱ با فیلم «تونل» به کارگردانی مجتبی زارعی بازیگری مقابل دوربین را تجربه کرد. سپس در سال ۱۳۷۴ با مجموعه تلویزیونی «آخرین بازمانده» وارد چارچوب تلویزیون شد. “.

محسن قصابیان
محسن قصابیان

محسن قصابیان کارنامه ارزشیابی جشنواره تئاتر استانی فجر، ارزیابی بخش نمایش رادیویی جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ارزیابی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، هیئت داوران جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و هیئت داوران جشنواره استانی صحنه و بیان فعالیت‌های هنری را در فهرست خود دارند. او همچنین به عنوان محقق و معلم بازیگری فعالیت می کند. او همچنین کارگردانی و سردبیری برنامه «یک بود یکه بود» در رادیو شو را بر عهده داشته است.

وی همچنین به عنوان مجری با صدا و سیما همکاری داشته است و از این حیث در سومین جشنواره سیما به عنوانبهترین مجریوی برای اجرای «مسابقه تلاش» مورد تجلیل قرار گرفت.

بازیگر نقش بازپرس سریال «بازپرس» کیست؟ + نقش صدرا حسینی اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.