بازیگر هالیوودی راز جوانی خود را فاش کرد!

بازیگر هالیوودی راز جوانی خود را فاش کرد!

«جنیفر آنیستون» بازیگر مشهور 54 ساله هالیوود از رازی صحبت کرد که از پیری صورتش جلوگیری می کند!

به بازیگرها – این بازیگر مشهور هالیوود که 54 سال سن دارد همچنان جوان و سرحال به نظر می رسد و حالا به سوالات طرفدارانش که به دنبال راز موفقیتش بودند پاسخ داده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این در حالی است که او از پاسخ به سوالات راز جوانی خود خودداری کرده و اخیرا در گفتگو با مجله ووگ از استفاده از مکمل های کلاژن خبر داده است.

حالا او اعلام کرده بخشی از ظاهر جوانش را مدیون طرز فکرش است. وی در این باره گفت: در دوران نوجوانی مادرم همیشه سالم بود، همیشه این را در ذهنم داشتم.

به تازگی ویدئویی از خانم آنیستون در صفحه اینستاگرام یکی از رسانه های معتبر منتشر شده است که طرفداران را به زبان نیاورده است. در این ویدئو سیر تکاملی چهره خانم آنیستون در طی سالیان نشان داده شده است.

کاربران شبکه های مجازی پس از دیدن این ویدئو نظرات خود را بیان کردند و اکثر آنها معتقدند چهره خانم آنیستون از اوایل بزرگسالی تغییر محسوسی نداشته است.

یکی از کاربران نوشته است: «او زیباترین زن دنیاست» و کاربر دیگری نوشته است: «او کمی تغییر نکرده است».

جنیفر آنیستون پس از بازی در سریال Friends که بین سال های 1994 تا 2004 پخش شد به شهرت جهانی رسید و به یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود تبدیل شد.

او علاوه بر زیبایی، مهارت های بازیگری زیادی دارد و پس از آن با حضور در سریال عشق غیرممکن طرفداران بیشتری پیدا کرد.

مقاله پرده برداری از راز جوانی بازیگر هالیوودی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.