بازیگر هری پاتر برای اولین بار پدر شد!

بازیگر هری پاتر برای اولین بار پدر شد!

دنیل رادکلیف بازیگر 33 ساله سری فیلم های محبوب هری پاتر و بازیگر آمریکایی ارین دریک برای اولین بار پدر و مادر می شوند!

به بازیگرها- دنیل رادکلیف بازیگر بریتانیایی روز یکشنبه تایید کرد که منتظر تولد اولین فرزندش و پدر شدنش است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، دنیل رادکلیف و ارین دریک بالاخره خبر نسب خود را تایید کردند. این زوج تمام تلاش خود را کرده اند تا این خبر خوشحال کننده را تا آخرین لحظه محرمانه نگه دارند.

با این حال، دنیل رادکلیف در مصاحبه اخیر خود فاش کرده است که در انتظار اولین فرزندش است.

یک منبع نزدیک به این زوج اعلام کرده است: “دنیل از پدر شدن بسیار هیجان زده است. رابطه او و ارین واقعا خاص است. همه معتقدند که آنها والدین فوق العاده ای خواهند بود.

دنیل و ارین این خبر را تا کنون کاملاً خصوصی نگه داشته اند. با این حال، ارین دیگر نتوانست برآمدگی شکم خود را پنهان کند.

این خبر در حالی منتشر شده است که دنیل رادکلیف 33 ساله و ارین دریک 38 ساله در شهر نیویورک دیده شده اند.

ارین دریک یک هودی مشکی انتخاب کرد که برآمدگی کودک در حال رشد او را نشان می داد. بازیگر «خانم مایزل شگفت انگیز» با یک جفت شلوار لی مشکی، یک کت سیاه و سفید و نیم بوت نارنجی ظاهر شگفت انگیز خود را تکمیل کرد.

این زوج که سعی می کنند رابطه خود را خصوصی نگه دارند، آخرین بار بیش از یک سال پیش روی فرش قرمز دیده شدند. این اولین حضور این زوج بر روی فرش قرمز پس از بیش از 8 سال است. دنیل رادکلیف و ارین دریک از سال 2012 با هم قرار دارند.

 

بازیگر هری پاتر برای اولین بار پدر می شود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.