بازیگر “کاپیتان آمریکا” بالاخره ازدواج می کند!

بازیگر “کاپیتان آمریکا” بالاخره ازدواج می کند!

کریس ایوانز بازیگر مشهور آمریکایی فیلم های دنیای مارول تابستان امسال در یک مراسم عروسی خصوصی با نامزدش آلبا باپتیستا ازدواج خواهد کرد.

به بازیگرها – کریس ایوانز بازیگر 41 ساله آمریکایی که به خصوصی نگه داشتن روابط عاطفی خود مشهور است، به زودی ازدواج می کند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، کریس ایوانز قهرمان فیلم های کاپیتان آمریکا بالاخره «دختران رویایی» خود را پیدا کرد. این بازیگر 41 ساله به زودی با آلبا باپتیستا ستاره فیلم «هیچ وقت اتفاق نیفتاده» ازدواج خواهد کرد. در میان شایعاتی مبنی بر نامزدی این دو، یک منبع نزدیک به کریس ایوانز ادعا کرده است که ایوانز و باپتیستا در حال بررسی مکان های عروسی در زادگاه کریس ایوانز در ماساچوست هستند.

این منبع گفت: “کریس بسیار علاقه مند است که مراسم عروسی خود را در جایی نزدیک به محل بزرگ شدنش برگزار کند.” این منبع همچنین افزود: «کریس و آلبا در حال بررسی مکان‌هایی در کنکورد، تاکستان مارتا و کیپ کاد هستند. این زوج تصمیم گرفتند عروسی خود را در کیپ کاد برگزار کنند، جایی که کریس تابستان های کودکی خود را در آنجا گذراند. آنها همچنین دوست دارند عروسی خود را در کنار دریا برگزار کنند.

عروسی خصوصی اما مجلل این زوج بازیگر

اما چیزی که مسلم است حریم این مراسم عروسی است. کریس ایوانز و آلبا باپتیستا یک جشن کوچک و صمیمی با خانواده و دوستان نزدیک خود خواهند داشت. با این حال، این زوج خواستار یک عروسی باشکوه و مجلل هستند.

ایوانز که در سال های حضور در هالیوود با جسیکا بیل، مینکا کلی و جنی اسلیت روابط عاشقانه ای دارد، سرانجام در سال 2021 نیمه گمشده خود را پیدا کرد. به گفته این بازیگر، آشنایی با آلبا باپتیستا زندگی او را به کلی تغییر داده است.

اما کریس ایوانز تنها در ابتدای سال جاری با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود رابطه عاطفی خود را با این بازیگر تایید کرد. در این ویدئو این زوج در حال ترساندن یکدیگر در موقعیت های مختلف دیده می شوند. ایوانز این پست را با سه قلب قرمز شرح داده است: «منتظر سال 2022 هستم.

بازیگر «کاپیتان آمریکا» بالاخره ازدواج می کند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.