بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد. حتی برای بخش تک نفره • بازیگرها

بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد.  حتی برای بخش تک نفره • بازیگرها

به نظر می رسد که بازی جدید Rocksteady، Suicide Squad: Kill the Justice League، نیاز به اتصال به اینترنت حتی در حالت تک نفره دارد.

در حالی که Battle Pass پر زرق و برق بازی نشانه نگران کننده ای است که عناصر متمرکز بر سرویس در بازی گنجانده شده اند و بازیکنان باید همیشه آنلاین باشند، چه با دوستان یا انفرادی بازی کنند، یکی دیگر از این موارد است زیرا این بازی تفاوت های زیادی با سایر آثار Rocksteady دارد. . واکنش به این موضوع منفی بوده است، بسیاری ادعا می‌کنند که بازی را نمی‌خرند و دیگران ادعا می‌کنند که بازی در بدو ورود مرده است و آن را با Avengers ناامیدکننده Square Enix مقایسه می‌کنند.

از دیگر جزئیات منتشر شده در مورد بازی می توان به پشتیبانی از کراس پلی در تمامی پلتفرم ها اشاره کرد. از طرفی یک بار دیگر تایید شد که بازی دارای داستانی اصلی خواهد بود و ربطی به فیلم ها و سریال هایی که شخصیت های دی سی را دنبال می کنند ندارد.

با نزدیک شدن به انتشار دنباله ای که مدت ها منتظرش بودیم برای دنیای Arkham، برخی از جزئیات، از جمله خشونت در بازی، بدون شک طرفداران را بیشتر هیجان زده خواهند کرد، اما برخی دیگر ممکن است بسیاری را از خود دور کنند. به طور خاص، نیاز به اتصال مداوم به اینترنت را می توان دلیلی برای نگرانی در مورد طول عمر بازی دانست، زیرا مشخص نیست سرورها تا چه زمانی فعال می مانند.

در واقع، به نظر می‌رسد که طرفداران دنیای DC می‌خواهند تجربه‌ای مبتنی بر داستان و تک‌نفره داشته باشند که به نظر می‌رسد چیزی شبیه به یک فروشگاه درون‌بازی یا نبرد بک‌اند نباشد. البته طبق اطلاعات منتشر شده تنها بازی ای که طرفداران باید منتظر آن باشند بازی Wonder Woman است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن وجود ندارد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 26 می 2023 (5 ژوئن 1402) برای پلی استیشن 5، سری ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Rock Paper Shotgun


کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

محصول را ببینید

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

۲۰,۱۰۰,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

بازی FIFA 23 برای PS5

بازی FIFA 23 برای PS5

۳، ۲۵۹، ۹ ۲ ۰

به مرد

Minecraft Playstation 4 Edition برای PS4

Minecraft Playstation 4 Edition برای PS4

۲,۱۹۰,۰۰۰

به مرد

خرید بازی های کنسولی

همه چیز را ببیند

جوخه انتحار به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد. حتی برای بخش تک نفره برای اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.