باگ جدید iOS 17 آیفون‌ها را مسدود می‌کند – TechRadar

باگ جدید iOS 17 آیفون‌ها را مسدود می‌کند – TechRadar

مقاله جدید iOS 17 باگ آیفون ها را فریز می کند اولین بار در وب سایت Tekrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

خطای جدید iOS 17 این مشکلی است که اخیراً دارندگان آیفون با آن روبرو هستند. این مشکل پس از به روز رسانی به نسخه جدید iOS رخ داد.

در آخرین نسخه به روز شده iOS، مشکلاتی مانند اتصال ناپایدار به شبکه های بی سیم و داغ شدن بیش از حد وجود داشته است که اغلب گوشی های آیفون 15 با آن مواجه بوده اند. این خطا به طور کامل صفحه نمایش را مسدود می کند و به کاربر اجازه نمی دهد به فعالیت خود ادامه دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • ویژگی محبوب Touch ID برای همیشه حذف می شود
  • این تحلیلگر معروف از وجود دوربین چهارگانه در آیفون 16 پرو خبر داد
  • تست برش مته اپل آیفون 16 پرو; کدام کاسه زیر نیم کاسه است؟

باگ جدید iOS 17 آیفون ها را فریز می کند

اپل iOS 17.0.3 را برای رفع مشکل گرمای بیش از حد منتشر کرد. اما این نسخه نیز آنطور که باید کار نمی کرد و برخی باگ ها پابرجا بودند. پس از آن و در آپدیت iOS 17.1.1 خطای عجیبی ظاهر شد. این باگ جدید iOS 17 آیفون کاربر را کاملا منجمد می کند و ورودی های لمسی را تشخیص نمی دهد. حتی فشردن دکمه های صدا و پاور هم تاثیری ندارد.

اخیرا یکی از X یا کاربران سابق توییتر ویدئویی را منتشر کرده و نحوه عملکرد این باگ را نشان داده است. به نظر می رسد این مشکل تنها برای گوشی های آیفون 15 رخ نداده و مدل های 13 و 14 پرومکس نیز با آن مواجه بوده اند.

اگر با این مشکلات مواجه شدید، راه حل ساده این است که آیفون خود را مجددا راه اندازی کنید. برای انجام این کار، دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید و در نهایت دکمه پاور را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

  • آیفون 16 از سیستم خنک کننده جدیدی بهره خواهد برد
  • Caviar آیفون 15 پرو 9000 دلاری را با طراحی وایکینگ معرفی کرد
  • شکست اپل در بازار چین؛ فروش برندهای چینی بیشتر از آیفون است
  • توقف تبلیغات اپل در X. حمایت ایلان ماسک از پست های ضد یهود کارساز بود

نظر شما در مورد باگ جدید iOS 17 چیست؟ آیا با این مشکل مواجه شده اید؟ تجربیات خود را با بازیگرها و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان

مقاله جدید iOS 17 باگ آیفون ها را فریز می کند اولین بار در وب سایت Tekrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.