با ثروتمندترین بازیگران سریال محبوب Game of Thrones آشنا شوید

با ثروتمندترین بازیگران سریال محبوب Game of Thrones آشنا شوید

اگرچه ساخت بازی تاج و تخت بسیار گران بود، اما قطعا HBO سود خوبی به دست آورد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو: اگرچه ساخت سریال Game of Thrones فوق العاده پرهزینه بود، اما قطعا HBO سود خوبی از آن به دست آورد. اما بازیگران اصلی این سریال چقدر سود برده اند؟ برای پاسخ به این سوال فهرستی از ثروتمندترین بازیگران سریال Game of Thrones را گردآوری کرده ایم.

برای بسیاری از بازیگران، بازی تاج و تخت تبدیل به سکوی پرتابی برای حرفه بازیگری آنها شد و عملا آنها را یک شبه به سوپراستار تبدیل کرد. برخی دیگر از بازیگران اصلی این سریال پیش از بازی در بازی تاج و تخت به شهرت رسیده بودند. اما همه آنها از این سریال درآمد زیادی کسب کردند. بازیگران اصلی در فصل های پایانی هر قسمت یک میلیون دلار دستمزد می گرفتند.

آیا لنیسترها در دنیای واقعی به اندازه دنیای این سریال ثروتمند هستند؟

5. لنا هدی – 12 میلیون دلار

لنا هدی یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی کرد و بیشتر بینندگان او را با نام سرسی لنیستر می شناسند. شخصیت او کسی بود که طرفداران سریال دوستش داشتند یا از آن متنفر بودند و حد وسطی وجود نداشت.

4. کیت هرینگتون – 14 میلیون دلار

1682436848 210 با ثروتمندترین بازیگران سریال محبوب Game of Thrones آشنا شوید

حرفه بازیگری کیت هرینگتون با بازی در نقش جان اسنو آغاز شد. برای یک بازیگر جوان بریتانیایی، بازی در نقش شخصیت اصلی سریالی در این مقیاس شانس بزرگی بود. او تقریباً بلافاصله به یک شخصیت محبوب در برنامه تبدیل شد و برای کیت شهرت و پول به ارمغان آورد.

3. نیکولای کستر والدو – 16 میلیون دلار

1682436849 444 با ثروتمندترین بازیگران سریال محبوب Game of Thrones آشنا شوید

یکی دیگر از لنیسترهای لیست ما نیکولای کستر والدو است که با بازی در بازی تاج و تخت به شهرت رسید. البته قبل از این سریال در کارهای دیگری هم بازی کرده بود. جیمی لنیستر با بازی او یکی از جنجالی ترین و مبهم ترین شخصیت های این سریال بود و والدو او را به خوبی به تصویر کشید.

2. امیلیا کلارک و شان بین – 20 میلیون دلار

1682436850 17 با ثروتمندترین بازیگران سریال محبوب Game of Thrones آشنا شوید

رتبه دوم به امیلیا کلارک و شان بین می رسد. برای شان، بازی در نقش ند استارک چیزی را تغییر نداد زیرا او قبلاً مشهور بود، اما امیلیا برای بازی در نقش دنریس تارگرین به یک سوپراستار تبدیل شد.

1. جیسون موموآ و پیتر دینکلیج – 25 میلیون دلار

1682436850 701 با ثروتمندترین بازیگران سریال محبوب Game of Thrones آشنا شوید

پیتر دینکلیج و جیسون موموآ در صدر این رده بندی قرار دارند و بدون شک ثروتمندترین بازیگران سریال Game of Thrones هستند.

وضعیت آنها تقریباً شبیه وضعیت شان و امیلیا است. دینکلیج قبل از ایفای نقش تیریون لنیستر یک بازیگر تثبیت شده بود، در حالی که حرفه موموآ به معنای واقعی کلمه پس از بازی در نقش کال دروگو اوج گرفت.

با توجه به اینکه نیمی از بازیگرانی که دو مقام اول را کسب کردند، قبل از بازی در بازی تاج و تخت مشهور بودند، می توان گفت که بزرگترین موفقیت حرفه ای برای جیسون موموآ و امیلیا کلارک که نقش زن و شوهر را بازی می کردند، رقم خورد. و بعد از سریال آنها بهترین دوستان یکدیگر شدند.

به این ترتیب، لنیسترها همچنان ثروتمندترین خانواده بازی تاج و تخت هستند، زیرا سرسی، جیمی و تیریون (لنا هیدی، نیکولای کستر والدو و پیتر دینکلیج) مجموعا بیش از 50 میلیون دلار ثروت دارند.

با این حال، اگر پدر لنیسترها، چارلز دنس، 10 میلیون دلار خود را به ثروت آنها اضافه می کرد، این خانواده واقعاً قدرتمند می شدند.

مقاله اول صبح با ثروتمندترین بازیگران سریال محبوب بازی تاج و تخت آشنا شوید. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.