با دیدن این عکس «فروتن» و همسرش شگفت زده خواهید شد

با دیدن این عکس «فروتن» و همسرش شگفت زده خواهید شد

تصویری از محمدرضا فروتن در کنار همسرش منتشر شد که شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

به گزارش صبح به نقل از دیده بان اقتصادی، تصویری جالب و دیده نشده از محمدرضا فروتن در کنار همسرش خانم ثابتی منتشر شد که شباهت آنها به یکدیگر بسیار محسوس بود.

ماجرای متواضعانه تغییر جنسیت چه بود؟

شایعات تغییر جنسیت متواضعانه حدود دو سال پیش سر و صدای زیادی به پا کرد.

این فقط یک شایعه بود، هیچ حقیقتی وجود نداشت.

محمدرضا فروتن بازیگر در 16 دی ماه 1347 در تهران به دنیا آمد. او دانشجوی دکتری روانشناسی سلامت از دانشگاه آزاد است و معتقد است که تاثیر رشته تحصیلی اش در کسب جایگاهی که در حال حاضر در عرصه بازیگری دارد بسیار موثر بوده است.

او چهار خواهر دارد. خانواده اش دوست داشتند که او پزشک شود، بنابراین او رشته تجربی را برای دبیرستان انتخاب کرد.

او در اوایل دهه 70 توسط یکی از دوستانش که عکاس فیلم و سریال بود به کارگردانی بهرام کاظمی که به دنبال بازیگر جدیدی برای ایفای نقش کوتاه در فیلمش بود معرفی شد. کاظمی در کلاس های باز بازیگری شرکت کرد و از شاگردان حمید سااریقیان شد.

محمدرضا فروتن در کارنامه هنری خود همکاری با آثار کارگردانان مشهور و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پوراحمد و … را به ثبت رسانده است.

با دیدن این عکس دو نفره «فروتن» و همسرش/ اولین عکس صبحگاهی تعجب خواهید کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.