با دیدن سن و سال مادر “پوریا پورسرخ” شوکه می شوید/ عکس

با دیدن سن و سال مادر “پوریا پورسرخ” شوکه می شوید/ عکس

پوریا پورسرخ عکسی را در عمارت ائل گلی تبریز در کنار مادرش با چهره جوان و بسیار خوشتیپ به اشتراک گذاشت.

به گزارش بازیگرها؛ تصویری جالب از پوریا پورسرخ بازیگر مطرح ایرانی در کنار مادر بسیار خوشتیپش در فضای مجازی منتشر شد که جوانی او باعث تعجب کاربران شد.

شغل “پوریا پورسرخ” قبل از بازیگری لو رفت!

پوریا پورسرخ قبل از ورود به عرصه هنری بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.
پوریا پورسرخ قبل از ورود به عرصه هنری در نشریات هنری به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بود.

به گزارش بازیگرها، پوریا پورسرخ قبل از ورود به عرصه هنری بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.

شهرت پوریا پورسرخ با وفا

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌ عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌ های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

ازدواج پوریا پورسرخ

مطمئنا من هم مثل هر آدم نرمال دیگری این اتفاق را در زندگی ام تجربه خواهم کرد.

قطعا به آن فکر مز کنم و ایده‌ آل‌ های خودم را دارم ولی تا زمانی که پیش نیاید، لزومی نمی بینم که راجع‌ به آن صحبت کنم و حواشی رسانه‌ ای برای خودم ایجاد کنم چون زمانی که این اتفاق بیفتد، همه متوجه خواهند شد.

شغل دوم پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است.پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است.

نوشته با دیدن سن و سال مادر “پوریا پورسرخ” شوکه می شوید/ عکس اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.